Daar heeft Ruben het eerder wel over gehadquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zij en Ruben zouden een mooi setje zijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heeft Ruben het eerder wel over gehaddat hij dacht dat Gerry met hem flirtte.
Bert is erg goed in klagen, oplossen niet, klagen wel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:03 schreef Flow3r het volgende:
Bert klaagt dat er iemand op een wasrek is gaan staan
Niet doen, hier mag dat gewoon. Er van genieten, doe ik ook maar in het dagelijks leven sta ik er anders in hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig dat ik geniet van al die rellen om niks..
Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet doen, hier mag dat gewoon. Er van genieten, doe ik ook maar in het dagelijks leven sta ik er anders in hoor.![]()
Dit is tv, dit is vermaak en daar mogen we van genieten. Ze doen vrijwillig mee.
Nope, 50 al voorbij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:08 schreef mario390 het volgende:
ik dacht madeline is en jongere meid
wat heb je in godsnaam op je ava staanquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig dat ik geniet van al die rellen om niks..
Uien?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat heb je in godsnaam op je ava staan
Sjalotjes.. (Want Charly van Charlotte) Maar heul geen idee hoe ik een plaatje zo klein moest krijgen dat ie paste..quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat heb je in godsnaam op je ava staan
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sjalotjes.. (Want Charly van Charlotte) Maar heul geen idee hoe ik een plaatje zo klein moest krijgen dat ie paste..
oke oke.. ik zal eens in de foknaslagwerken duiken hoe ik een goed plaatje toevoeg.. hahaquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Uien?ik heb me dit ook al afgevraagd.
De hint is duidelijkquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:15 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht kippenpootjes, uien klinkt een stuk logischer
Ze hebben geen alcohol, nein wijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:16 schreef mario390 het volgende:
drinken de meiden in moment wel nur water?
sonst drinken ze te straks wijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |