Wel dun en iel maar draagt vaak zijn haar als een palmboom op zijn hoofd, had ie dat?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
immadin dan misschien
issie klein?
jep jasperquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel dun en iel maar draagt vaak zijn haar als een palmboom op zijn hoofd, had ie dat?
Zag ook jaspers naam, die kan ook nog. check ff de foto's hierboven dan.
Jammer nouquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:09 schreef engine het volgende:
Dat meisje wil iets over Bern klagen. Ze vindt hem eng. Bert verstaat haar niet dus ze praten er overheen.
Maar toen ie naar beneden ging moest ze wel buiten wachten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:09 schreef Hunter het volgende:
Eunice wordt toegelaten tot het kantoor
Nou lekker danquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben moet een coronatest doen hoor ik.
oh geinig dat kan ook nogquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben moet een coronatest doen hoor ik.
Maar alleen als de manager er ook is, anders wachten op de trap!quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:09 schreef Hunter het volgende:
Eunice wordt toegelaten tot het kantoor
Ja geen idee, ik gokte maar wat omdat het een dik pakkie was maar zit een coronatest in dus.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
met welke pillen kick je af van wiet?
Ja echt he, hoog in zijn bolletje die martin.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar alleen als de manager er ook is, anders wachten op de trap!
Ruben moet een coronatest doen! Het zal je toch gebeuren
allemaal in quarantainequote:Op dinsdag 6 september 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker al een week tussen al die mensen en dan nu pas een testquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
gewoon zelf tellen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:11 schreef Charmian het volgende:
ze hebben geen horloge of niks, hoe gaan ze de tijd dan bijhouden bij die test?
Hij schijnt zich al wel heel de week beroerd te voelen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ie daar al 8 dagen inzit ... van wie zou hij het gekregen hebben dan? Van de scheidsrechter?
wat?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Hij deed volgens mij stokje in de vloeistof en toen in de neus?
helemaal vertieft die testquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
goffer hij doet het helemaal fout man. eerst dat stokkie in dat spul in doppie, zit er met zijn vinger aan, man man
Hij heeft het anders heel vaak gedaan hoorquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
goffer hij doet het helemaal fout man. eerst dat stokkie in dat spul in doppie, zit er met zijn vinger aan, man man
Ja, domboquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Hij deed volgens mij stokje in de vloeistof en toen in de neus?
Valsspelenquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
Cliniclown? Mannengriepexpert?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh vanavond komt er ook een arts voor ruben tussen 8 en 10
Dombo's echt hoorquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:16 schreef Hunter het volgende:
Meteen conclusie dat hij geen corona heeft, geen vijftien minuten gewacht
Van de prijzenpot afquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:16 schreef greysbones het volgende:
de arts komt tussen 8 en 10
dikke rekening
Ze hebben toch geen klok?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:16 schreef Hunter het volgende:
Meteen conclusie dat hij geen corona heeft, geen vijftien minuten gewacht
ik haat boze Bertquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:16 schreef JDB94 het volgende:
Haten op Boze Bert is een weekban hier jongens, oppassen.
Je wil niet dat ik hem daarover inlicht..
quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:16 schreef JDB94 het volgende:
Haten op Boze Bert is een weekban hier jongens, oppassen.
Je wil niet dat ik hem daarover inlicht..
Dan kunnen ze toch wel inschatten. Tijd bestaat ook zonder klokquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch wel inschatten. Tijd bestaat ook zonder klok
zolang ik maar niet achter eric staquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Sta je straks ineens achteraan in de rij voor het eten
Daar snap ik dus niks van ... ik las van eentje de baan opgezegdquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:18 schreef JDB94 het volgende:
Vraag me echt af wat deze mensen achtergelaten hebben dat ze zo even een jaartje eruit kunnen stappen, zal niet veel kunnen zijn..
quote:
Bert is even niet in beeldquote:
met bijstand thuis zitten is ook zo saaiquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:26 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Benieuwd naar de beweegredenen van deze man om mee te doen..
wie vind je knap?quote:
Waar??quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:26 schreef JDB94 het volgende:
Ennnn we schakelen over naar Boze Bert Bashings TV
Zoiets waarschijnlijk, gemakzuchtig alternatief op werk, bij de groenvoorziening..quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:26 schreef JDB94 het volgende:
[..]
met bijstand thuis zitten is ook zo saai
Gestorven?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:31 schreef Hendrik83 het volgende:
Even ontopic met de tt blijven.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |