Ik denk dat ik ook een incidentele volger zal wordenquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet of ik een jaar lang van dit trek.
oh had ik lapo...quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het niet hoor en de 2 minuten waren voorbij dus heb nieuwe geopend
Ik niet iig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet of ik een jaar lang van dit trek.
Ik ook . Dit trek ik geen jaar, maar op een eventuele regenachtige dag...quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een incidentele volger zal worden
Lekker joh op een bezweet bloot bovenlijf kruipen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:43 schreef Sestra666 het volgende:
veel te warm voor die kutspelletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:45 schreef Benny het volgende:
Die persfoto van Berend lijkt wel AI gegenereerd. De lip is vreemd. Het linkerbrilglas is gek. rechtsboven het brilglas is gek. Er klopt niet veel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ziet er wel heel raar uit ja, te veel bijgewerkt om het mooier te maken misschien.
Laatste spelletje nu.
En dat met al die BHV'ers.quote:
Nawel was leukquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie is Ruben? Is dat een Nawel2.0 versie?
Ruben gaat doodquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:47 schreef GayGuy het volgende:
Jesus wat een kakwlende kippen club, zeg
Zoiets.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 6 september 2022 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch![]()
Ik ben weer half doof nu.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:49 schreef Ireth het volgende:
Ow verrek, Berend beweegt! En maakt geluid!
Hij stond al een tijdje op knappenquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Berend is gebarstenDamn gemist
Zo zag hij er ook wel uitquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hij stond al een tijdje op knappen
Het is gewoon slecht in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:54 schreef Ireth het volgende:
Wel jammer dat er zo weinig van het spel zelf te zien is
Volgens mij het gewoon Carlo Boshard nadat hij onder handen is genomen door de visagisten van de TV Kantine...quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:54 schreef Benny het volgende:
Niet alleen de persfoto van Berend is vreemd. De verhoudingen van hem zijn ook wat vreemd.
Hij heeft iets weg van een boswachter uit Tsjernobyl ofzo
Ik dacht ook nog ff serieus Adje (Arijan van Bavel)quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij het gewoon Carlo Boshard nadat hij onder handen is genomen door de visagisten van de TV Kantine...
Heb ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:58 schreef GayGuy het volgende:
Waarom, als ik sinds vandaag de streams open, verschijnt er eerst de text FILMS vol in beeld?😅
quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij het gewoon Carlo Boshard nadat hij onder handen is genomen door de visagisten van de TV Kantine...
De v2 versie van videoland waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:58 schreef GayGuy het volgende:
Waarom, als ik sinds vandaag de streams open, verschijnt er eerst de text FILMS vol in beeld?😅
Ja klopt, die heb ik nuquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:00 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
De v2 versie van videoland waarschijnlijk.
Zou een bak zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk omdat hij weet dat hij vertrekt. Ik vind het een gemiste kans voor hem...quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:02 schreef Sestra666 het volgende:
Wil wesley nog wel weg? lijkt in zijn element met die spelletjes
met t paarse blousje? die wenkies passen ook niet bij dr gezichtquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
Die Kim vind ik wel eng
Vooral haar huid
Die jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
met t paarse blousje? die wenkies passen ook niet bij dr gezicht
Ik dacht van de week dat ze een soort virtugo had, kweet niet hoe je dat schrijft, want rond haar mond is het lichter dan de rest, of ze heeft liggen zonnen met een mondkapje op maar ik vermoed een huidziekte of zo.quote:
Daar wordt het dan weer erger van ...quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en een laag make-up erover...
balen als je zo'n huid hebt
Ze heeft ook meegedaan met Temptation island zie ik .quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en een laag make-up erover...
balen als je zo'n huid hebt
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft ook meegedaan met Temptation island zie ik .
Ik ken het , heeft meestal een verband met de schildklier, dus ik vraag het me afquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht van de week dat ze een soort virtugo had, kweet niet hoe je dat schrijft, want rond haar mond is het lichter dan de rest, of ze heeft liggen zonnen met een mondkapje op maar ik vermoed een huidziekte of zo.
Wie weet komen we er nog achter dan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken het , heeft meestal een verband met de schildklier, dus ik vraag het me af
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet komen we er nog achter dan.
Wordt een setje, want meer kans om te blijven denkt Bjern of hoe heet die flapdrolquote:
Zit je ban er weer op, ga eens weg met je onzin.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:19 schreef Knikkergeitje het volgende:
Voor eenieder hier:
Ook de streams lopen een week achter. Jammer maar helaas, u kijkt niet naar live beelden.
Ivm privacy en tijd om te editten is hiertoe besloten.
Toch wel belangrijk om te weten. Deel dit met COSsers aub.
Verder veel kijkplezier, tot nu toe best leuk.
Geen onzin hoorquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit je ban er weer op, ga eens weg met je onzin.
Danku voor deze mededeling, prettig weekend!quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:19 schreef Knikkergeitje het volgende:
Voor eenieder hier:
Ook de streams lopen een week achter. Jammer maar helaas, u kijkt niet naar live beelden.
Ivm privacy en tijd om te editten is hiertoe besloten.
Toch wel belangrijk om te weten. Deel dit met COSsers aub.
Verder veel kijkplezier, tot nu toe best leuk.
Aiquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook.moest ff reageren op een troll
Ligt in het hoekje van de tuin. Bij Wesley.quote:
Sashaquote:
ah, toch die ligger, zag zijn hoofd niet goed.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt in het hoekje van de tuin. Bij Wesley.
waar heeft hij last van danquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt in het hoekje van de tuin. Bij Wesley.
Afkickverschijnselenquote:
Een van de oudere dames... ik weet niet hoe ze heet ... ik denk Janet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ah, toch die ligger, zag zijn hoofd niet goed.
over wie hebben bern en sasha het nu?
aha dan denk ik janet ja want ze hadden het ook over recyclen van dingen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een van de oudere dames... ik weet niet hoe ze heet ... ik denk Janet.
Rond 19 uur. Ff geduld nog.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:30 schreef Hunter het volgende:
De grijns van die Wesley hangt me ook de keel uit. Mag hij al weg?
Dies blij dat ie over paar uurtjes naar de McDonald's kanquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:30 schreef Hunter het volgende:
De grijns van die Wesley hangt me ook de keel uit. Mag hij al weg?
zelfs op FB wordt er al geroepen dat hij moet afkickenquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben beweegt, vangt bal, hupt en gooit hem weer weg.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs op FB wordt er al geroepen dat hij moet afkicken
kunnen ze toch niet betalenquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:34 schreef Ireth het volgende:
De wereld vergaatZullen ze in de keet dit nieuws te horen krijgen
Echt hoorquote:
johan is eruitquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:34 schreef Knikkergeitje het volgende:
Johan zit er ook voor de afkick, wordt nog leuk.
-edit-. Ligt..
Johan is niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:34 schreef Knikkergeitje het volgende:
-edit-. Ligt..
Jij loopt idd een weekje achter qua streams!quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:34 schreef Knikkergeitje het volgende:
-edit-. Ligt..
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij loopt idd een weekje achter qua streams!
Haal het zand eens uit jouw ogen, joh🤣quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:34 schreef Knikkergeitje het volgende:
-edit-. Ligt..
dat krijg je met een banquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haal het zand eens uit jouw ogen, joh🤣
Zakelijke dealquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
Bern en Sacha zijn een soort van aan het bepreken of ze nu wat hebben
Ik hoop dat het uit gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
Veel woorden zonder to durven zeggen dat ze elkaar leuk vinden. Maar ze begrijpen elkaar wel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
nu nog tomaten zaaien is veel te laatquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:39 schreef Knikkergeitje het volgende:
Vind de loods wel te compleet ingericht. Wat dat betreft utopia leuker.
En idd, zoals een cosser al suggereerde, hebben ze al tomaten zaadjes gewonnen? Beetje groeien in de kas is leuk. Is er geen soort van chris de tuinman dit keer?
Ook eigenlijk wel jammer dat r geen nwe bewoners komen, vond dat altijd wel leuk. Kan me voorstellen dat t snel bthe saai wordt als we ze kennen en de groep steeds kleiner wordt.
Dan hoop ik dat het nooit aan gaatquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet het geloof ik eerst nog "aan" worden
Ja grote kans wel,quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu nog tomaten zaaien is veel te laat
gok dat alles binnen een maand dood is
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : "Zeg ... ga jij er elke dag zo leuk uitzien'
Niet zo gek toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:41 schreef puzziepie het volgende:
Bjern wil neuken , en zekerheid dat hij niet weg wordt gestuurd.
Creep
Afblijvenquote:
Nee, weggestuurd door Quincyquote:
Drinken voor de vliegen.quote:
Ik vind het zo'n vieze vent, de ergste die daar rondloopt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:41 schreef puzziepie het volgende:
Bjern wil neuken , en zekerheid dat hij niet weg wordt gestuurd.
Creep
Misschien een mooi glimmend laagje door de bleekquote:
quincy welquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien een mooi glimmend laagje door de bleek![]()
Weet ik veel, volgens mij zijn er maar weinig die weten hoe je gewoon schoonmaakt.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
quincy wel
die maakt 1 dag in de week schoon bij de zonnebanken
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n vieze vent, de ergste die daar rondloopt.
ik zou naar de keuken lopen en een fles bleek leeggooienquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ja en vermoord degene die nog bleek gebruikt.
Present! Hey Greysquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
grote vriend @:B00ster in tha house![]()
![]()
Ik ook, gewoon om te kijken of ie het doet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou naar de keuken lopen en een fles bleek leeggooien
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon om te kijken of ie het doet.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
Ow Eric gaat douchen! Staat de deo al klaar??
hapy endquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow lekker, iemand die over je rug loopt, de manager wordt goed verwend.
Verschoven ruggengraat. Einde spelquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow lekker, iemand die over je rug loopt, de manager wordt goed verwend.
Oh ken nu heel rasistisch gaan doen maar ik hou me in.quote:
Zal toch welquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
die baard gaat er vast nog wel af dit jaar (hoop ik)
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Zag een hele dikke grote, please iemand die een cap heeft
Ik ook en te piepen en de rillingen over mijn lichaam en hij merkt gewoon nietsquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit echt ieuuwwwww te schreeuwen hier
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en te piepen en de rillingen over mijn lichaam en hij merkt gewoon niets
17 sec is erg weinig idd. Als je V2 hebt kun je helemaal niets terugspoelen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je!!! Eric/GJ staat zich af te drogen en er liep een vlieg/spin over zijn schouder!! Waarom kan je nu niet terug spoelen!!!
ja echt he, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:51 schreef Charmian het volgende:
en nu nog ff lekker met die handdoek (waar die spin loopt) langs den balletjes
kan de spin lekker in het holletje kruipenquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:51 schreef Charmian het volgende:
en nu nog ff lekker met die handdoek (waar die spin loopt) langs den balletjes
ik word net wakker van een lekker dutje, en dan ditquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie op mijn scherm liep!!quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja kut man dit zou een briljant gifje zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:51 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
17 sec is erg weinig idd. Als je V2 hebt kun je helemaal niets terugspoelen.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie op mijn scherm liep!!
Ik had dus echt niet meer gaan douchen!
Waar is een @:dgk_tegengas als je filmpjes nodig heb
Ivm niet live..quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je!!! Eric/GJ staat zich af te drogen en er liep een vlieg/spin over zijn schouder!! Waarom kan je nu niet terug spoelen!!!
Egniequote:Op dinsdag 6 september 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah puzz kom op
daar hou jij toch ook van![]()
![]()
![]()
Ik zei dat een keer voor een geintje tegen iemand 'ik vind Jannes wel aardig om naar te luisteren', hele enthousiaste reactie terug. Ik:quote:
Had je iets anderserwacht dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
toch knap
38 man
en de meesten doen niks
Kijk, dit zijn effectieve posts om de namen snel te leren, want ik hou het voor geen meter bij (weet dan ook pas sinds gisteren van het bestaan van het programma).quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
sacha kriebelt bern bijna in de naad
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zei dat een keer voor een geintje tegen iemand 'ik vind Jannes wel aardig om naar te luisteren', hele enthousiaste reactie terug. Ik:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zei dat een keer voor een geintje tegen iemand 'ik vind Jannes wel aardig om naar te luisteren', hele enthousiaste reactie terug. Ik:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn effectieve posts om de namen snel te leren, want ik hou het voor geen meter bij (weet dan ook pas sinds gisteren van het bestaan van het programma).
Ik heb Quincy onthouden na gisteren! (wat niet per definitie positief is overigens.)quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ken er ook nog maar een stuk of 10
Maar weet je ook zijn leeftijd en waar hij vandaan komt?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb Quincy onthouden na gisteren! (wat niet per definitie positief is overigens.)
Zit jij ook gelijk om je heen te kijken??quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
Moet nog helemaal bijkomen van die spin. en gewoon niet doorhebben dat ie op zijn schouder viel.
Die ligt nog onder de voeten van Eunicequote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
bericht voor de manager knippert op het scherm
Nee maar wel waar hij is. Aangezien ik letterlijk 10 minuten van de locatie van het terrein woon. Mag dat ook?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar weet je ook zijn leeftijd en waar hij vandaan komt?
niemand die het opmerktquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die ligt nog onder de voeten van Eunice
Ja en nog steeds af en toe een rilling door heel mijn lichaam als ik het weer voor me ziet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit jij ook gelijk om je heen te kijken??
Vind wel mooiquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:58 schreef greysbones het volgende:
meneer/mevrouw(immodine???) dat haar lijkt wel een ragebol
das heel mooiquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee maar wel waar hij is. Aangezien ik letterlijk 10 minuten van de locatie van het terrein woon. Mag dat ook?
Het is echt waar! En ik had geen flauw ideequote:Op dinsdag 6 september 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
das heel mooi
kunnen we jou inschakelen als onze spion
quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Een van de 37 bewones is niet blind en vraagt waar Martin is.
oh gelukkig laten we het hopen. geen zin in teringherriequote:Op dinsdag 6 september 2022 16:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Een van de 37 bewones is niet blind en vraagt waar Martin is.
knuppelquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is echt waar! En ik had geen flauw idee
leyla ik heb het zo warmquote:
Nee maar serieus, ik had he-le-maal niets over dit programma gehoord. Ik heb zelfs de kick-off gemist. Ik heb geen idee hoezo, maar goed.quote:
iets van taart want brood hebben ze niet meer en ik denk het wel maar hij zal het vast dan weer mogen want hij is zoooooo zielig natuurlijk.quote:
iets meer info nodig om naam te zoekenquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
hoe heet dat ielepetoetje met die baard
Ah die taart van vanmiddag dan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
iets van taart want brood hebben ze niet meer en ik denk het wel maar hij zal het vast dan weer mogen want hij is zoooooo zielig natuurlijk.
Brood was toch op?quote:
Hij komt er aanquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
oh lol martin weet het maar is nog ff bezig ja
dunne manquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
iets meer info nodig om naam te zoeken
ja en ik hoorde het, feestje, droge rijstquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ah die taart van vanmiddag dan waarschijnlijk.
Vanavond eten ze droge rijst
jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:04 schreef Hunter het volgende:
Bericht voor de manager is nu even minder belangrijk
Dokter staat te wachten waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:05 schreef Aggie46 het volgende:
Kwam Martin klaar? Ik hoorde het in de tuin.
Ik schaamde me kapot, woon alleen dat ze niet gaan denken...etc
[ afbeelding ]
immadin dan misschienquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bern? Imadiddin? Eric? Nadir?
te veel keus nog.
Jasperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |