nou met hoe slecht het tot nu toe is zou het me echt niet verbazen als het gewoon klopt. heb 0 vertrouwen meer in deze script schrijvers. Dus ik kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zou iets te makkelijk zijn denk ik. Past sowieso niet in de timeline. Als hij Sauron is zouden de ringen al gemaakt moeten zijn
https://lotr.fandom.com/wiki/Orcsquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:59 schreef superniger het volgende:
De baas van de orcs is een elf?![]()
Hoe dan?
quote:Orcs were the primary soldiers of the Dark Lords' armies and the most common of their servants. They were conceived by Morgoth, during the Years of the Lamps and served him and later his successor, Sauron, in their quest to dominate Middle-earth. Before Oromë first found the Elves at Cuiviénen, Melkor kidnapped some of them and cruelly deformed them, twisting them into the first Orcs
Ja, dat is wel opvallend. Orks komen uit elfen voort, maar pas na kidnapping en mishandeling. Niet vrijwillig. Ik kan me zo uit de boeken geen elf herinneren die vrijwillig voor de kant van Morgoth koos, maar wellicht zit ik daar naast.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:59 schreef superniger het volgende:
De baas van de orcs is een elf?![]()
Hoe dan?
Hadden de meesten toch gewoon gelijk. Ik zei het al van te voren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kijkcijfers, zoals ik voorspelde, waren na aflevering 3 met 50% ingestort.
Na aflevering 4 zal dat nog eens 50% zijn hopelijk.
"De meesten"? lol. Merendeel van de mensen vindt ut gewoon prima serie, maar niet hoogstaand lol.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hadden de meesten toch gewoon gelijk. Ik zei het al van te voren.
Statistisch en feitelijk een leugen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:06 schreef VelitoX het volgende:
[..]
"De meesten"? lol. Merendeel van de mensen vindt ut gewoon prima serie, maar niet hoogstaand lol.
Dat zijn dan vast geen statistisch feitelijke websites, gok ik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Statistisch en feitelijk een leugen.
Misschien hier ja, waar de mensen die het leuk vinden iedereen weg jagen met een andere mening.
Alle websites met een review score zijn super helder.
Rotten tomatoes, IMDb, Metacritic.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zijn dan vast geen statistisch feitelijke websites, gok ik.
Dat was echt cringe ja.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gebruiken schrijvers nog steeds die waterputact? Zo vermoeiend is dat altijd.
Oh de orcs zoeken naar iemand, horen geluid in de waterput en kijkt er letterlijk twee seconden naar binnen (waar het water blijkbaar heel kalm is ook al dook er net drie seconden ervoor iemand in) waarna degene naar boven komt net als de vijand weer weg is.
Dit is altijd zo clichénet als die Arondir die net op het juiste moment redding komt brengen bij die Theo terwijl hij geen enkele reden heeft om op die plek te zijn aangezien hij niet eens zou weten dat Theo daar zou zijn.
Verder best een vermakelijke serie maar het zit wel vol met Hollywood clichés.
Vreemd? Dan heb je die drie Hobbitfilms zeker niet gezien? Man man wat was dat matig.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Het is B-kwaliteit (op het visuele na) en dat is erg vreemd en pijnlijk voor de LOTR franchise en het budget.
Ik vond de Hobbit films vermakelijker dan dit eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vreemd? Dan heb je die drie Hobbitfilms zeker niet gezien? Man man wat was dat matig.
Oh ik vind dit vele malen beter dan The Hobbit.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vond de Hobbit films vermakelijker dan dit eerlijk gezegd.
Zoals wel vaker gebeurt met dit soort grote producties is dat al het geld naar de visuals lijkt te zijn gegaan en dat het verhaal en de uitdieping van de personages van ondergeschikt belang lijken te zijn.
Waar komt die drang toch vandaan om het voor zoveel mogelijk mensen te willen vergallen? Actief hopen dat een serie faalt?quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kijkcijfers, zoals ik voorspelde, waren na aflevering 3 met 50% ingestort.
Na aflevering 4 zal dat nog eens 50% zijn hopelijk.
Ja maar jij bent AlwaysHappyquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waar komt die drang toch vandaan om het voor zoveel mogelijk mensen te willen vergallen? Actief hopen dat een serie faalt?![]()
prima als je het kut vind; gewoon niet kijken dan. Snap dat nooit. Als ik iets kut vind ga ik niet week in week uit posten hoe kut het wel niet is. Ik zet wat anders op, en laat de lui met rust die het wel waarderen. En ik ga al helemaal niet hopen dat een serie faalt en dat er daardoor honderden mensen een baan kwijt raken. En fans een leuke serie verliezen. Of benadrukken hoeveel andere mensen de serie ook niet waarderen om te verbergen dat ik zo onzeker ben dat ik de steun van anderen nodig heb om m’n mening te verstevigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |