abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205999221
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Daar zou iets te makkelijk zijn denk ik. Past sowieso niet in de timeline. Als hij Sauron is zouden de ringen al gemaakt moeten zijn
nou met hoe slecht het tot nu toe is zou het me echt niet verbazen als het gewoon klopt. heb 0 vertrouwen meer in deze script schrijvers. Dus ik kijk nergens meer van op
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205999278
Heeft iemand deze episode de hobbits gemist? Heerlijk dat dat onnozele gedoe de serie niet onderbrak
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205999928
Aflevering 4 was een 7,5 voor mij, net wat lager dan de vorige eps. Die slowmo was opnieuw wat cringe, maar de transitie naar de dwergen was dan wel weer heel erg nice!
pi_205999996
De baas van de orcs is een elf? :o
Hoe dan? :o
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 16 september 2022 @ 19:08:26 #205
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206000176
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:59 schreef superniger het volgende:
https://lotr.fandom.com/wiki/Orcs
quote:
Orcs were the primary soldiers of the Dark Lords' armies and the most common of their servants. They were conceived by Morgoth, during the Years of the Lamps and served him and later his successor, Sauron, in their quest to dominate Middle-earth. Before Oromë first found the Elves at Cuiviénen, Melkor kidnapped some of them and cruelly deformed them, twisting them into the first Orcs
Twiddel
pi_206000821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:59 schreef superniger het volgende:
Ja, dat is wel opvallend. Orks komen uit elfen voort, maar pas na kidnapping en mishandeling. Niet vrijwillig. Ik kan me zo uit de boeken geen elf herinneren die vrijwillig voor de kant van Morgoth koos, maar wellicht zit ik daar naast.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_206001201
Ik zie het al, 't is maar een matige serie. Moet nog kijken, maar ik vrees het ergste.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206001923
Kijkcijfers, zoals ik voorspelde, waren na aflevering 3 met 50% ingestort.
Na aflevering 4 zal dat nog eens 50% zijn hopelijk.
  vrijdag 16 september 2022 @ 22:07:48 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_206002081
Ik vond dit een leuke aflevering!
Het begon wat matig (die speech van Ar Pharazon :')), maar had veel van de dwergen, wat het beste volk is en de films toch wel lieten liggen, en uiteindelijk met de voorspellingen komt er nu ook wel vaart in.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206002156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hadden de meesten toch gewoon gelijk. Ik zei het al van te voren. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206002883
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 22:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hadden de meesten toch gewoon gelijk. Ik zei het al van te voren. :)
"De meesten"? lol. Merendeel van de mensen vindt ut gewoon prima serie, maar niet hoogstaand lol.
pi_206004261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 23:06 schreef VelitoX het volgende:

[..]
"De meesten"? lol. Merendeel van de mensen vindt ut gewoon prima serie, maar niet hoogstaand lol.
Statistisch en feitelijk een leugen.
Misschien hier ja, waar de mensen die het leuk vinden iedereen weg jagen met een andere mening.

Alle websites met een review score zijn super helder.
pi_206004262
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 06:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Statistisch en feitelijk een leugen.
Misschien hier ja, waar de mensen die het leuk vinden iedereen weg jagen met een andere mening.

Alle websites met een review score zijn super helder.
Dat zijn dan vast geen statistisch feitelijke websites, gok ik.
Dit, dus.
pi_206004292
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 06:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat zijn dan vast geen statistisch feitelijke websites, gok ik.
Rotten tomatoes, IMDb, Metacritic.

Okay man.

Edit Okay behalve IMDb dan, die verhult alles onder de 6, zo kom je wel op die 6.9 ja.
Maar goed, dat is van amazon.

[ Bericht 10% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 17-09-2022 07:30:50 ]
  zaterdag 17 september 2022 @ 07:33:31 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_206004315
Ik weet niet hoe moeilijk jij feiten vindt (dat weet ik wel) maar de meesten op IMDB vinden het toch echt een prima serie, ondanks de review bomb actie van een groep sneuneuzen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206004524
Waarom gebruiken schrijvers nog steeds die waterputact? Zo vermoeiend is dat altijd.

Oh de orcs zoeken naar iemand, horen geluid in de waterput en kijkt er letterlijk twee seconden naar binnen (waar het water blijkbaar heel kalm is ook al dook er net drie seconden ervoor iemand in) waarna degene naar boven komt net als de vijand weer weg is.

Dit is altijd zo cliché _O- net als die Arondir die net op het juiste moment redding komt brengen bij die Theo terwijl hij geen enkele reden heeft om op die plek te zijn aangezien hij niet eens zou weten dat Theo daar zou zijn.

Verder best een vermakelijke serie maar het zit wel vol met Hollywood clichés.
Oh.
pi_206005071
Waarom bouwen die dwergen die toren voor Elrond en die archtictuurelf? What's in it for them? En waarvoor is die toren?
pi_206005076
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2022 08:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gebruiken schrijvers nog steeds die waterputact? Zo vermoeiend is dat altijd.

Oh de orcs zoeken naar iemand, horen geluid in de waterput en kijkt er letterlijk twee seconden naar binnen (waar het water blijkbaar heel kalm is ook al dook er net drie seconden ervoor iemand in) waarna degene naar boven komt net als de vijand weer weg is.

Dit is altijd zo cliché _O- net als die Arondir die net op het juiste moment redding komt brengen bij die Theo terwijl hij geen enkele reden heeft om op die plek te zijn aangezien hij niet eens zou weten dat Theo daar zou zijn.

Verder best een vermakelijke serie maar het zit wel vol met Hollywood clichés.
Dat was echt cringe ja.
pi_206005090
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Het is B-kwaliteit (op het visuele na) en dat is erg vreemd en pijnlijk voor de LOTR franchise en het budget.
Vreemd? Dan heb je die drie Hobbitfilms zeker niet gezien? Man man wat was dat matig.
pi_206005495
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Vreemd? Dan heb je die drie Hobbitfilms zeker niet gezien? Man man wat was dat matig.
Ik vond de Hobbit films vermakelijker dan dit eerlijk gezegd.

Zoals wel vaker gebeurt met dit soort grote producties is dat al het geld naar de visuals lijkt te zijn gegaan en dat het verhaal en de uitdieping van de personages van ondergeschikt belang lijken te zijn.
pi_206005507
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:19 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik vond de Hobbit films vermakelijker dan dit eerlijk gezegd.

Zoals wel vaker gebeurt met dit soort grote producties is dat al het geld naar de visuals lijkt te zijn gegaan en dat het verhaal en de uitdieping van de personages van ondergeschikt belang lijken te zijn.
Oh ik vind dit vele malen beter dan The Hobbit.
pi_206005692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waar komt die drang toch vandaan om het voor zoveel mogelijk mensen te willen vergallen? Actief hopen dat een serie faalt? :? :') prima als je het kut vind; gewoon niet kijken dan. Snap dat nooit. Als ik iets kut vind ga ik niet week in week uit posten hoe kut het wel niet is. Ik zet wat anders op, en laat de lui met rust die het wel waarderen. En ik ga al helemaal niet hopen dat een serie faalt en dat er daardoor honderden mensen een baan kwijt raken. En fans een leuke serie verliezen. Of benadrukken hoeveel andere mensen de serie ook niet waarderen om te verbergen dat ik zo onzeker ben dat ik de steun van anderen nodig heb om m’n mening te verstevigen. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2022 10:39:13 ]
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:08:18 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206005973
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:08:32 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206005975
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Waar komt die drang toch vandaan om het voor zoveel mogelijk mensen te willen vergallen? Actief hopen dat een serie faalt? :? :') prima als je het kut vind; gewoon niet kijken dan. Snap dat nooit. Als ik iets kut vind ga ik niet week in week uit posten hoe kut het wel niet is. Ik zet wat anders op, en laat de lui met rust die het wel waarderen. En ik ga al helemaal niet hopen dat een serie faalt en dat er daardoor honderden mensen een baan kwijt raken. En fans een leuke serie verliezen. Of benadrukken hoeveel andere mensen de serie ook niet waarderen om te verbergen dat ik zo onzeker ben dat ik de steun van anderen nodig heb om m’n mening te verstevigen. :+
Ja maar jij bent AlwaysHappy
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')