abonnement Unibet Coolblue
pi_205934418
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 15:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Echt niet te geloven dat jij van voor 2000 bent.
Goeie comeback weer. In lijn met je andere comments over hoe dom en beperkt ik ben. Niveautje hoor. 14.gif
pi_205934431
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 15:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Ohja die zijn echt van geweldig niveau. Donder eens op met dit soort spelletjes. Ook dit soort politiek geneuzel hoeft hier niet.

Kunnen we weer ontopic gaan?
Donder zelf op. Alsof deze post van jou van hoog niveau is. Het is gewoon on-topic. Het is hier meerdere deeltjes gegaan over hoe "woke" de serie is. Het zijn de andere users die begonnen met op de man spelen, en jij als mod doet er schepje bovenop met je "donder op".
  maandag 12 september 2022 @ 07:58:49 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205943831
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 15:17 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Donder zelf op. Alsof deze post van jou van hoog niveau is. Het is gewoon on-topic. Het is hier meerdere deeltjes gegaan over hoe "woke" de serie is. Het zijn de andere users die begonnen met op de man spelen, en jij als mod doet er schepje bovenop met je "donder op".
Is het ook, kijk naar galadriel.
Huidige politiek heeft niks van doen in een fantasie film.

De dialogen zijn van een crinch niveau die ongehoord is, ze slaan een vriendelijke toon maar als je gewoon goed luistert naar wat men zegt .. gewoon wow..

Vind vreemd dat mensen die de serie geweldig vinden dit totaal niet op valt..

Ja ziet er mooi uit de muziek is ook goed maar voor de rest ..
Is er te veel huidige cultuur in de serie gepropt, erg jammer..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205944072
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 07:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is het ook, kijk naar galadriel.
Huidige politiek heeft niks van doen in een fantasie film.

De dialogen zijn van een crinch niveau die ongehoord is, ze slaan een vriendelijke toon maar als je gewoon goed luistert naar wat men zegt .. gewoon wow..

Vind vreemd dat mensen die de serie geweldig vinden dit totaal niet op valt..

Ja ziet er mooi uit de muziek is ook goed maar voor de rest ..
Is er te veel huidige cultuur in de serie gepropt, erg jammer..
Je kent de geschiedenis van Numenor? Het is niet heel gek dat daar veel woede tussen elf en de heerser van Numenor is. Dus ja, dat hoor je er tussendoor. Net als dat wantrouwen van een elf richting iemand van de Zuiderlanden ook helemaal niet zo vreemd is.

Ik geef toe, in de serie wordt het allemaal zeer slecht uitgelegd. Maar dat maakt het nog niet 'huidige cultuur in de serie proppen'.

Als je de achtergrond weet, zijn de dialogen ook helemaal zo slecht niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 12 september 2022 @ 09:32:01 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205944473
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 07:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is het ook, kijk naar galadriel.
Huidige politiek heeft niks van doen in een fantasie film.
Is er te veel huidige cultuur in de serie gepropt, erg jammer..
Dat is al een probleem van maanden, jaren, eeuwen. En ook in de LORT lore.
Weinig huidigs aan. Dat het huidig nog STEEDS ene issue is, dat is wat anders.

Kip, ei.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 12 september 2022 @ 09:36:00 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205944520
quote:
9s.gif Op zondag 11 september 2022 11:04 schreef Tobias19xx het volgende:
Over woke gesproken, islamisering heeft ook op Arda toegeslagen met al die moskeeën daar.

Valinor
[ afbeelding ]

Eregion
[ afbeelding ]

Numenor
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-

Wow. Dan ben je wel echt heel erg ver in je woke-complot denken als je een gebouw met een rond dak in een fantasy serie ziet als islamisering van de cultuur. Dear Lord.............

Dit gata echt he-le-maal nergens meer over.
En al zeker niet over de serie zelf.

Maar dit is onderhand in elk F&S topic over willekeurig welke streamingdienst, serie, film aan de gang. Nergens gaat t nog over het onderwerp zelf. Het is alleen nog maar "Het is W@K3!!!11!!!"

Wat een hel is deze hoek van Fok geworden zeg :N
Om die reden kwam ik al niet op de FP, maar het breidt zich steeds meer uit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205946077
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 09:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]
_O-

Wow. Dan ben je wel echt heel erg ver in je woke-complot denken als je een gebouw met een rond dak in een fantasy serie ziet als islamisering van de cultuur. Dear Lord............
Je hebt duidelijk de rest van de posts hierover niet gelezen, je herhaalt zaken waar ik al op ben ingegaan. En ik ga mezelf niet tig keer herhalen. Daarnaast was het gewoon wat flauw van mijn kant om te spreken van "islamisering", heb daarmee wat fans getriggerd, maar de gebouwen in die steden lijken wel veel op moskeeën (zie mijn andere posts hierover). Ik ga hier niet meer verder op in.

quote:
Wat een hel is deze hoek van Fok geworden zeg :N
Om die reden kwam ik al niet op de FP, maar het breidt zich steeds meer uit.
Helemaal met users als jij die niet de moeite nemen even verder te lezen voordat ze reageren.
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 12:12:48 #158
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205946123
En vanaf nu gaat het weer over de serie
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 12:41:18 #159
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205946443
Ik zie dit nu pas voorbij komen, mensen dit eerder gespot?


Komt wel bekend voor iets in de achtergrond :)
  maandag 12 september 2022 @ 13:00:48 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205946751
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Ik zie dit nu pas voorbij komen, mensen dit eerder gespot?
[ afbeelding ]

Komt wel bekend voor iets in de achtergrond :)
Mount Fuji? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205946771
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 13:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Mount Fuji? :D
*O*
  maandag 12 september 2022 @ 13:02:24 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205946783
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 13:01 schreef VelitoX het volgende:

[..]
*O*
Ik moest wel echt ff zoeken. Zat naar een vliegtuig of tractor te speuren :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205946861
Zal wel die vulkaan in Mordor voor moeten stellen, maar het ziet er wel echt als Mount Fuji uit zeg, inderdaad :D
  maandag 12 september 2022 @ 13:23:53 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_205947191
Geweldig oog voor detail
twitter

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 13:28:02 #165
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205947246



Dit zijn foto's van de vulkaan gebruikt voor LOTR films als Mount Doom (Mount Ngauruhoe) in herfst/winter, het zal wel dezelfde berg zijn of zitten er ook rechten op het gebruiken van beelden van een vulkaan?
  maandag 12 september 2022 @ 14:01:49 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205947621
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 09:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat is al een probleem van maanden, jaren, eeuwen. En ook in de LORT lore.
Weinig huidigs aan. Dat het huidig nog STEEDS ene issue is, dat is wat anders.

Kip, ei.
Oki kan je even mij een pagina nummer geven waarbij lgbqt/woke en huidige politiek in een van de boeken van lord of the rings staat?
Dat galadriel iedereen haar dat er donker getinte elfen en dwergen zijn, vrouwelijke elfen met baard, moskee en minaretten in numenor dat Minas tirith afgeleid is van een gebouw in numenor zelfde voor enorme beelden.

Oh en de zelfmoordpoging van galadriel. Omdat ze niet snapt waarom een boot drijft en een steen niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 14:03:55 #167
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205947640
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oki kan je even mij een pagina nummer geven waarbij lgbqt/woke en huidige politiek in een van de boeken van lord of the rings staat?
Dat galadriel iedereen haar dat er donker getinte elfen en dwergen zijn, vrouwelijke elfen met baard, moskee en minaretten in numenor dat Minas tirith afgeleid is van een gebouw in numenor zelfde voor enorme beelden.

Oh en de zelfmoordpoging van galadriel. Omdat ze niet snapt waarom een boot drijft en een steen niet.
Hou eens op over wel of niet woke en kijk gewoon naar de serie
pi_205947736
Ik snap niet waarom mensen zoveel tijd besteden aan iets wat ze kut vinden/zich aan ergeren.

Als ik mij zo verschrikkelijk erger aan iets/iemand, dan besteedt ik daar gewoon geen aandacht aan.
In plaats van juist daar al mijn aandacht aan te besteden.

Als het toch allemaal zo erg is, dan stop je toch met kijken en ga je iets anders volgen.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Beter voor ieders bloeddruk ook.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 12 september 2022 @ 15:04:43 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205948263
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oki kan je even mij een pagina nummer geven waarbij lgbqt/woke en huidige politiek in een van de boeken van lord of the rings staat?
Ok, zodra jij mij de minuut en seconde geeft waarbij LGBTQIA+ te zien was in de serie tot nu toe.
(vrouwelijke elfen met baarden heb ik overigens ook niet gespot)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 12 september 2022 @ 15:05:43 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205948272
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zoveel tijd besteden aan iets wat ze kut vinden/zich aan ergeren.

Als ik mij zo verschrikkelijk erger aan iets/iemand, dan besteedt ik daar gewoon geen aandacht aan.
In plaats van juist daar al mijn aandacht aan te besteden.

Als het toch allemaal zo erg is, dan stop je toch met kijken en ga je iets anders volgen.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Beter voor ieders bloeddruk ook.
Lijkt mij ook. T is maar TV, en t is niet zo dat er een gebrek is aan andere series.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205948968
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 13:23 schreef speknek het volgende:
Geweldig oog voor detail
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is toch ook wat Galadriel zei bij binnenkomst, dat het sterk veranderd was?

Ik vind dat de serie de geschiedenis van Numenor, ook al mogen ze die wellicht niet helemaal noemen, heel goed hebben gepakt. Ben wel benieuwd of de ondergang van Numenor ook nog volledig in de serie zit, dat zou een aparte film van 3 uur kunnen zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 12 september 2022 @ 16:50:53 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_205949161
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is toch ook wat Galadriel zei bij binnenkomst, dat het sterk veranderd was?

Ik vind dat de serie de geschiedenis van Numenor, ook al mogen ze die wellicht niet helemaal noemen, heel goed hebben gepakt. Ben wel benieuwd of de ondergang van Numenor ook nog volledig in de serie zit, dat zou een aparte film van 3 uur kunnen zijn.
Dit is slechts seizoen 1 he. Als het het goed doet komen er nog meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205950182
5 seizoenen in totaal
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Grootste filosoof 2022 maandag 12 september 2022 @ 23:54:32 #174
442397 UitStraling
pi_205955248
Visueel is er niets mis mee, jammer alleen van het cheesy acteerwerk, de centjes gingen rap op aan de special effects denk ik en ik vraag me ook af waar alle donkere mensen zijn gebleven tussen dit verhaal en LOTR.
pi_205955349
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 23:54 schreef UitStraling het volgende:
en ik vraag me ook af waar alle donkere mensen zijn gebleven tussen dit verhaal en LOTR.
|:(
pi_205955357
Het ziet er iig schitterend uit en na 2 afleveringen, geef ik het een imdb 8je.
pi_205956639
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 23:54 schreef UitStraling het volgende:
ik vraag me ook af waar alle donkere mensen zijn gebleven tussen dit verhaal en LOTR.
KFC 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 11:53:51 #178
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205958306
twitter
  dinsdag 13 september 2022 @ 16:25:18 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205961009
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Visueel is er niets mis mee, jammer alleen van het cheesy acteerwerk, de centjes gingen rap op aan de special effects denk ik en ik vraag me ook af waar alle donkere mensen zijn gebleven tussen dit verhaal en LOTR.
Speciaal voor jou en die continuiteitsvraag gaan ze wat mensen blakcfacen in de remaster van LOTR. Ok?

:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 16:27:47 #180
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205961033
Vond dit wel een aardige post op Reddit over wie, wie zal zijn.

quote:
The Stranger : Sauron or a Blue Wizard

Evidence for the Stranger being Sauron :

Everything seems evil around him (the leaf of Gil-galad when the comet crashes, the cold fire and ashes that Nori touches, Largo breaking his ankle when he breaks the branch, the fireflies that die). He also has a strong association with fire, and even implies he is searching for it (Mana Úrë). The constellation he is searching for might also be another map to Mordor and Orodruin.

Furthermore, if he is Sauron, he will eventually turn against the Harfoots that found him. I would like the irony of him hurting the Harfoots when he returns only for him to be eventually destroyed by Hobbits in the end of the Third Age.

Evidence for the Stranger being a Blue Wizard :

Unlike Gandalf, Saruman and Radagast, in one of Tolkien’s last writings the Blue Wizards are sent to Middle-earth around SA 1600, which would allow the show to use them without breaking the lore. The Stranger looks and acts like one of the Istari in more than one way, eventually wanting to help Nori and the Harfoots in episode 3. At least in two occurrences there are strong parallels with Gandalf (when he seems ‘taller’ in front of Nori and when he speaks to the fireflies). The evil around him might only be a sign that the reason he is here is to stop that evil.

It has been pointed out that the constellation resembles Gemini, and since Tolkien often used real life constellations to give them new interpretation (we even see Ursa Major / the Sickle of the Gods in episode 2), using Gemini for the Blue Wizards could be really smart. In that case it would imply that the Stranger is searching for the other Blue Wizard.

Theo : a Nazgûl, probably the Witch-king

I think Theo is the son of Halbrand for two main reasons : Bronwyn lived in Hordern and Halbrand said that he fled from the Orcs that put his home in ashes ; Halbrand’s ancestor (probably Ulfang) made a blood oath with Morgoth and Theo’s blood reacts to the Sauron sword.

It would make both Theo and Halbrand the descendents of the King of the Southlands, thus the name « Witch-king » (the sword already has a strong connection to sorcery).

From the little we have seen of him, Theo has many reasons he would end up siding with Sauron : his father abandoned him, his mother seems to side with an Elf that always has oppressed his people.

Halbrand : the King of the Dead

I was a firm believer Halbrand would become a Nazgûl until this new theory came out. It would make perfect sense for him to become the King of the Dead, as he is already the King of his people. Since the Southlands will very probably be destroyed to become Mordor, it is indeed highly possible that Halbrand will lead his surviving people to relocate to the White Mountains.

Moreover, Halbrand being early in Númenor could help establish his relationship and oath to Isildur. Finally, if Theo is indeed his son and ends up to be the Witch-king on the side of Sauron, it would give Halbrand reason to break his oath to Isildur when he calls upon him to fight Sauron.

The opposition between Halbrand and Theo would be a battle of two Kings, the King of the Dead and the Witch-king, a father and a son.

Bronwyn : perhaps a Nazgûl

Bronwyn might as well be just an entirely new character, used mainly to act between Halbrand and Theo. But if she were to be someone we know, another Nazgûl might be possible. After all, there are nine of them. We also know she loves her son very much. Also being with love with an immortal Elf might lead to accepting a ring that grants immortality.

Adar : a corrupted Maglor

I know some people don’t like this theory much, and I understand where they come from. However, there is still a lot of evidence pointing to this possibility, and many reasons that I think would make it a compelling story. And after all, Maglor is the only surviving Noldo still not in the show.

First of all, if we look at the lore, by casting afar his Silmaril, Maglor has literally broken the Oath of Fëanor, and thus should succumb to the everlasting darkness which would lead to his corruption.

From the little of Adar we have seen, there are still several main clues : he is an Elf, black of hair, who carries a sword very similar to the Noldorin swords from the series’ prologue, all of which already establish his strong connection to the House of Finwë. But the most striking to me is probably the shot where we see Adar walking among the Orcs in the end of episode three : only his left hand has a glove, which I think is meant to cover the burns he got from holding his Silmaril.

Maglor would also have reason to attack the Southlands, since if their ancestor is indeed Ulfang, their betrayal is the reason he lost the war and he and his brothers couldn’t get the Silmarils from Morgoth. The fact that he is leading Orcs might only be a means to an end, similar to characters like Saruman.

Finally, Adar means « father », and Maglor was known to be an adoptive father to both Elrond and Elros, who both have a strong impact in the story of the Second Age. I also found oddly coincidental (since this theory has been a lot in my mind) that we first speak of Elros being Elrond’s brother in the episode titled « Adar ».

Exploring Maglor’s relationship to Elrond would be fascinating.

Eärien and Kemen : Nazgûl or sacrifices to Morgoth

Here it is more pure speculation as we know basically nothing about them. However it is known from the lore that three of the Nazgûl were Númenoreans, so I am always searching for them when I see new Númenorean characters haha.

But Eärien and Kemen both have strong potential to fall into that category, as they both have a lot to prove.

I also think that making any of them into sacrifices for Morgoth’s cult would have a strong impact.

One of Morgoth’s cultists : Khamûl

In my everlasting quest to find all the Nazgûl, I add this one here. The reason is pretty easy : the show runners have said that the cultists from the trailer are from Rhûn, and they already seem to be strongly associated with evil. Everything points to Khamûl being somewhere among them.

About Sauron

You will notice that if the Stranger turns out not to be Sauron, then he would be nowhere in this list. In that case, I think Sauron might not even have been introduced yet. Another possibility that has been mentioned is that Annatar is already working with Celebrimbor, and that is why he seems to be so hurried to build his tower.

  dinsdag 13 september 2022 @ 17:35:35 #181
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205961750
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:27 schreef Momo het volgende:
Vond dit wel een aardige post op Reddit over wie, wie zal zijn.
[..]

Goede theorieën wel.

Ik denk nog steeds niet dat de stranger Sauron is. Misschien omdat ik de lore niet precies weet, maar het klinkt gewoon niet logisch. Galadriel was al op Sauron aan het hunten; het was al duidelijk dat hij actief was. Die stranger die naar beneden dondert is pas later; wanneer ze hem al op het spoor is. En waarom zou Sauron niks meer herinneren? Lijkt er op dat die stranger helemaal in de war is. En toch voornamelijk gewoon wil helpen.

Maar tegelijkertijd wel veel Evil hints ook ja. Ik hoop dat dat neerkomt op ‘hij is wat aan het oefenen met magie in middle earth, gezien hij er pas net is’. En dat het dus een blue wizard is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205994008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Goede theorieën wel.

Ik denk nog steeds niet dat de stranger Sauron is. Misschien omdat ik de lore niet precies weet, maar het klinkt gewoon niet logisch. Galadriel was al op Sauron aan het hunten; het was al duidelijk dat hij actief was. Die stranger die naar beneden dondert is pas later; wanneer ze hem al op het spoor is. En waarom zou Sauron niks meer herinneren? Lijkt er op dat die stranger helemaal in de war is. En toch voornamelijk gewoon wil helpen.

Maar tegelijkertijd wel veel Evil hints ook ja. Ik hoop dat dat neerkomt op ‘hij is wat aan het oefenen met magie in middle earth, gezien hij er pas net is’. En dat het dus een blue wizard is.
Het kan zijn dat Sauron geïntroduceerd wordt als Annatar the lord of gifts. Sauron stond bekend als Sauron the deceiver. Dus wat “goed” lijkt kan uiteindelijk deceptie zijn.
pi_205994666
Ik heb de eerste drie afleveringen gezien maar ben niet bijzonder onder de indruk. Visueel gaat het wel, vind het niet zo speciaal als sommigen hier. Het acteerwerk vind ik ook matig. Voor mij tot nu toe een serie die prima wegkijkt, maar hoger dan een 6+ wil ik niet gaan.
pi_205995551
Die galadriel he.. Heeft ze ook meer dan 1 gezichtsuitdrukking? zit haar gezicht vast? Vind het veruit het slechste acteren van allemaal.

En die scene dat ze zonder wapen even 3 mensen in full armor een cell induwt ging echt helemaal nergens over :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 13:24:01 #185
442397 UitStraling
pi_205996237
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:16 schreef over_hedge het volgende:
Die galadriel he.. Heeft ze ook meer dan 1 gezichtsuitdrukking? zit haar gezicht vast? Vind het veruit het slechste acteren van allemaal.

En die scene dat ze zonder wapen even 3 mensen in full armor een cell induwt ging echt helemaal nergens over :')
Het is alsof een niet zo heel erg snugger iemand de film heeft geregisseerd ook, het ontbreekt aan IQ, jammer wel.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 13:25:23 #186
442397 UitStraling
pi_205996253
Het is B-kwaliteit (op het visuele na) en dat is erg vreemd en pijnlijk voor de LOTR franchise en het budget.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 13:26:33 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_205996257
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Het is B-kwaliteit (op het visuele na) en dat is erg vreemd en pijnlijk voor de LOTR franchise en het budget.
En maar blijven posten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 13:32:29 #188
442397 UitStraling
pi_205996323
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
En maar blijven posten
Nou ja zonde toch?
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 13:34:41 #189
319979 Fok-it
All is well
pi_205996346
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nou ja zonde toch?
Ik heb laatste aflevering nog niet gezien, maar eerste 3 tsja. House of the dragon heeft wel meer kwaliteit inhoudelijk inderdaad. Maar deze serie goed op orde krijgen is ook wel meer een uitdaging gezien de hoge kwaliteit van Lord of the rings. Ik vind het niet per se heel slecht. Je moet het sowieso een heel seizoen de kans geven.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205996358
Caladriel is wel zeer vermoeiend.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 13:37:15 #191
442397 UitStraling
pi_205996376
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik heb laatste aflevering nog niet gezien, maar eerste 3 tsja. House of the dragon heeft wel meer kwaliteit inhoudelijk inderdaad. Maar deze serie goed op orde krijgen is ook wel meer een uitdaging gezien de hoge kwaliteit van Lord of the rings. Ik vind het niet per se heel slecht. Je moet het sowieso een heel seizoen de kans geven.
Ja, ik kijk ook wel verder maar kom er echt slecht in door sommige matige acteerprestaties.
pi_205996395
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
En maar blijven posten
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik heb laatste aflevering nog niet gezien, maar eerste 3 tsja. House of the dragon heeft wel meer kwaliteit inhoudelijk inderdaad. Maar deze serie goed op orde krijgen is ook wel meer een uitdaging gezien de hoge kwaliteit van Lord of the rings. Ik vind het niet per se heel slecht. Je moet het sowieso een heel seizoen de kans geven.
Ja wat is het nou. Moeten we het wel of niet helemaal kijken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Admin vrijdag 16 september 2022 @ 15:07:08 #193
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_205997379
Aflevering 2 gisteren gezien. Na aflevering 1 had ik zoiets van 'ik zit er niet echt in ofzo'. Na aflevering twee is dat IETS beter, maar het geeft mij nog niet direct het Lord of the Rings gevoel.
Uiteraard kijk ik wel gewoon het seizoen af, in de hoop dat ik er nog in ga komen en daadwerkelijk een binding krijg met de personages. Voor nu interesseert het me nog totaal niet wat er met ze gebeurt in ieder geval, en da's niet echt een positief begin.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_205998090
Derde Vierde aflevering vond ik wel wat beter worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door summer2bird op 16-09-2022 16:24:04 ]
Twiddel
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 16:19:05 #195
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205998139
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:13 schreef summer2bird het volgende:
Derde aflevering vond ik wel wat beter worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je aflevering 4 bedoeld? Die is vandaag uitgekomen.
pi_205998175
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk dat je aflevering 4 bedoeld? Die is vandaag uitgekomen.
oh ja haha, in de war met een andere serie
Twiddel
pi_205998354
zou eerder zeggen dat Halbrand sauron is met alle hints die hij gaf in deze aflevering in zijn dialoog.
Hiding in plain sight enzo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 16:55:44 #198
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205998519
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:23 schreef summer2bird het volgende:

[..]
oh ja haha, in de war met een andere serie
Ik denk dat die oude man in het bed gewoon echt haar vader was, maar dat hij gewoon lijkt op Gandalf.
pi_205998643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk dat die oude man in het bed gewoon echt haar vader was, maar dat hij gewoon lijkt op Gandalf.
Oh ja, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Twiddel
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 17:16:49 #200
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205998780
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:38 schreef over_hedge het volgende:
zou eerder zeggen dat Halbrand sauron is met alle hints die hij gaf in deze aflevering in zijn dialoog.
Hiding in plain sight enzo
Daar zou iets te makkelijk zijn denk ik. Past sowieso niet in de timeline. Als hij Sauron is zouden de ringen al gemaakt moeten zijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')