Ik wou dat we zijn gezicht konden zien op het moment dat VER 5 seconden na de herstart al er voorbij was....quote:
16 duizendstequote:Op zondag 4 september 2022 16:26 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel duizendsten was HAM start-finish al voorbij????
Moet hij Abu Dhabi 2021 terug kijkenquote:Op zondag 4 september 2022 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton zoekt nog steeds uit wat er nou gebeurde daar
Of hij liftte...quote:Op zondag 4 september 2022 16:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
16 duizendste
Als Lewis even gelift had.....
Eenschquote:Op zondag 4 september 2022 16:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik wou dat we zijn gezicht konden zien op het moment dat VER 5 seconden na de herstart al er voorbij was....
Of Abu Dhabi 2021 waar ze wdc verlorenquote:Op zondag 4 september 2022 16:28 schreef MoreDakka het volgende:
Mercedes maakt dezelfde fout als Ferrari met Leclerc op Silverstone.
hij doet het gewoon, als t was mislukt had hij nog wel een kans gehadquote:Op zondag 4 september 2022 16:27 schreef Sabata het volgende:
Jeroen spot on "Is wel een beetje mazzel. Je kan dit niet inschatten. Maar ok, het is Max, misschien dat hij wel dat kan inschatten"
VIESMADquote:
heeftquote:
Button Canada 2011 met een 5 stopper of zoquote:Op zondag 4 september 2022 16:29 schreef vosss het volgende:
Hoe vaak heeft iemand met een 4 stopper gewonnen?
Ik weet Schumi 1x maar verder nooit toch? Toch?
Logisch, Een Officier en een burger rijden hem om de orenquote:
altijd mooie stillquote:Op zondag 4 september 2022 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
En toen stond mijn beeld weer stil![]()
[ afbeelding ]
Max heeft er nu 3 gemaakt toch, niet 4?quote:Op zondag 4 september 2022 16:29 schreef vosss het volgende:
4.quote:Op zondag 4 september 2022 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max heeft er nu 3 gemaakt toch, niet 4?
Waren dat er 5 ja? Mooie race was dat.quote:Op zondag 4 september 2022 16:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Button Canada 2011 met een 5 stopper of zo
Die ziet weer alle hoeken van de hotelkamer.quote:Op zondag 4 september 2022 16:30 schreef Fleischmeister het volgende:
Angela weet wat haar te doen staat, hou dat avondje maar vrij
vaak genoeg, gewoon een random race met SC en eventueel nog regen, en je hebt pitstops galorequote:Op zondag 4 september 2022 16:29 schreef vosss het volgende:
Ham mag op de milkingtablequote:Op zondag 4 september 2022 16:31 schreef JohnBercow het volgende:
Angela heeft van goed te maken vanavond.
Zes zelfsquote:Op zondag 4 september 2022 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Waren dat er 5 ja? Mooie race was dat.
Dat Sainz Hamilton nog kan inhalen na zo'n race zegt een hoop over Hamilton/Mercedesquote:
#Blackedquote:Op zondag 4 september 2022 16:31 schreef fietsie het volgende:
Angela heeft al door dat het zwaar werk wordt na de race...
The enemy of my enemy is my friendquote:
PRUTSWERK.quote:
HAM maakte slechte beslissing die RUS wel goed maaktequote:
quote:Op zondag 4 september 2022 16:31 schreef Sinister-D- het volgende:
"my team doesn't make mistakes" of zoeits...
En zo is dat. Eigenlijk mooi dat ze het nu nog een keer doen, dan kun je de Hamilfans op wijzen als ze nog eens beweren dat Lewis genaaid is.quote:
3,3quote:
Dodo.quote:Op zondag 4 september 2022 16:32 schreef RAVW het volgende:
Toto valt straks dood neer door een hartstilstand
Britse fora witheet.quote:Op zondag 4 september 2022 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen juichen als Hamilton gepasseerd wordt
Dat is dan wel weer leuk.quote:
Ja, t zegt een hoop dat publiek juicht als de 'concurrent' van Verstappen hierdoor meer punten haalt.quote:Op zondag 4 september 2022 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen juichen als Hamilton gepasseerd wordt
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk is het wel komisch dat we juichen voor Leclerc terwijl die in de WK-stand dichterbij sttat![]()
![]()
Niks geleerd van Abu Dhabi 2021quote:
Alleen nu het kansloos is.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk is het wel komisch dat we juichen voor Leclerc terwijl die in de WK-stand dichterbij sttat![]()
![]()
juichen antiHAM is ook goedquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.
Jaquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SAI en PER die HAM inhalen zou deze race perfect maken
Ik juich liever voor leclerc dan Lewis en Russellquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.
Staat wel dichterbij, maar maakt praktisch ook geen kans meer.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Tja, eigen schuld, moet je maar een goed verliezer zijn.quote:
Ja joh Max wordt toch wel kampioen.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, t zegt een hoop dat publiek juicht als de 'concurrent' van Verstappen hierdoor meer punten haalt.
Eens.quote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SAI en PER die HAM inhalen zou deze race perfect maken
Niet doortastend genoeg. Dat kost hem plek vierquote:Op zondag 4 september 2022 16:35 schreef Refragmental het volgende:
Perez faalt wel een beetje deze race :-/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |