Dat Sainz Hamilton nog kan inhalen na zo'n race zegt een hoop over Hamilton/Mercedesquote:
#Blackedquote:Op zondag 4 september 2022 16:31 schreef fietsie het volgende:
Angela heeft al door dat het zwaar werk wordt na de race...
The enemy of my enemy is my friendquote:
PRUTSWERK.quote:
HAM maakte slechte beslissing die RUS wel goed maaktequote:
quote:Op zondag 4 september 2022 16:31 schreef Sinister-D- het volgende:
"my team doesn't make mistakes" of zoeits...
En zo is dat. Eigenlijk mooi dat ze het nu nog een keer doen, dan kun je de Hamilfans op wijzen als ze nog eens beweren dat Lewis genaaid is.quote:
3,3quote:
Dodo.quote:Op zondag 4 september 2022 16:32 schreef RAVW het volgende:
Toto valt straks dood neer door een hartstilstand
Britse fora witheet.quote:Op zondag 4 september 2022 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen juichen als Hamilton gepasseerd wordt
Dat is dan wel weer leuk.quote:
Ja, t zegt een hoop dat publiek juicht als de 'concurrent' van Verstappen hierdoor meer punten haalt.quote:Op zondag 4 september 2022 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen juichen als Hamilton gepasseerd wordt
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk is het wel komisch dat we juichen voor Leclerc terwijl die in de WK-stand dichterbij sttat![]()
![]()
Niks geleerd van Abu Dhabi 2021quote:
Alleen nu het kansloos is.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk is het wel komisch dat we juichen voor Leclerc terwijl die in de WK-stand dichterbij sttat![]()
![]()
juichen antiHAM is ook goedquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.
Jaquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SAI en PER die HAM inhalen zou deze race perfect maken
Ik juich liever voor leclerc dan Lewis en Russellquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.
Staat wel dichterbij, maar maakt praktisch ook geen kans meer.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Tja, eigen schuld, moet je maar een goed verliezer zijn.quote:
Ja joh Max wordt toch wel kampioen.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, t zegt een hoop dat publiek juicht als de 'concurrent' van Verstappen hierdoor meer punten haalt.
Eens.quote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SAI en PER die HAM inhalen zou deze race perfect maken
Niet doortastend genoeg. Dat kost hem plek vierquote:Op zondag 4 september 2022 16:35 schreef Refragmental het volgende:
Perez faalt wel een beetje deze race :-/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |