Britse fora witheet.quote:Op zondag 4 september 2022 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen juichen als Hamilton gepasseerd wordt
Dat is dan wel weer leuk.quote:
Ja, t zegt een hoop dat publiek juicht als de 'concurrent' van Verstappen hierdoor meer punten haalt.quote:Op zondag 4 september 2022 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen juichen als Hamilton gepasseerd wordt
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk is het wel komisch dat we juichen voor Leclerc terwijl die in de WK-stand dichterbij sttat![]()
![]()
Niks geleerd van Abu Dhabi 2021quote:
Alleen nu het kansloos is.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk is het wel komisch dat we juichen voor Leclerc terwijl die in de WK-stand dichterbij sttat![]()
![]()
juichen antiHAM is ook goedquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.
Jaquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SAI en PER die HAM inhalen zou deze race perfect maken
Ik juich liever voor leclerc dan Lewis en Russellquote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niet voor Leclerc.
Staat wel dichterbij, maar maakt praktisch ook geen kans meer.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Tja, eigen schuld, moet je maar een goed verliezer zijn.quote:
Ja joh Max wordt toch wel kampioen.quote:Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, t zegt een hoop dat publiek juicht als de 'concurrent' van Verstappen hierdoor meer punten haalt.
Eens.quote:Op zondag 4 september 2022 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SAI en PER die HAM inhalen zou deze race perfect maken
Niet doortastend genoeg. Dat kost hem plek vierquote:Op zondag 4 september 2022 16:35 schreef Refragmental het volgende:
Perez faalt wel een beetje deze race :-/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |