Makkiequote:
Ik hoop het! Misschien vreet Lewis zijn banden op.quote:
We weten niet hoe die Red Bull het gaat doen op de harde band.quote:
NEE DAAROM IS HET EEN VERMOEDENquote:
Zijn we toch wel gewend.quote:Op zondag 4 september 2022 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Lewis krijgt nieuwe gele banden terwijl die net op oude witte banden stond vs nieuwe witte banden van Max .... En dan nog janken.
MAASKANTJE!quote:Op zondag 4 september 2022 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
NEE DAAROM IS HET EEN VERMOEDEN
Erg mooi. Doen we niks mee.quote:Op zondag 4 september 2022 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
NEE DAAROM IS HET EEN VERMOEDEN
die wil ham nog even voorbijquote:Op zondag 4 september 2022 16:11 schreef LTVDK het volgende:
Alonso is ook lekker aan het doorstampen
Precies, pushen!quote:
Glaasje water met bubbels hierquote:Op zondag 4 september 2022 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo trekt alvast de champagne open
Zonder VSC had hij een seconde of 5 voor Max gezeten, dan moet je het nog maar zien.quote:Op zondag 4 september 2022 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Lewis krijgt nieuwe gele banden terwijl die net op oude witte banden stond vs nieuwe witte banden van Max .... En dan nog janken.
jawel,, laatste 20 laps op softs van een race zijn veel makkelijker dan eerste 20 laps op softs, omdat de auto's lichter zijn en de baan beterquote:Op zondag 4 september 2022 16:11 schreef Mano_ het volgende:
6 man is tijdens VSC naar soft gegaan. Dat gaan ze nooit redden toch?
Sneller is sneller. Maar die gaan niet vechten.quote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
RUS is sneller dan HAM, een tiende maar toch.
Stroopy o' clockquote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef JohnBercow het volgende:
Zit RIC ondertussen stroefwaffels te eten?
Op oude hards ja, kansloosquote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder VSC had hij een seconde of 5 voor Max gezeten, dan moet je het nog maar zien.
Maar de hards schijnen sneller te zijn dan de mediums...quote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Echt zo dom van Red Bull om naar die harde band te gaan. Die kunnen hem makkelijk uitrijden op medium
StroePwafflesquote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef JohnBercow het volgende:
Zit RIC ondertussen stroepwaffels te eten?
De data van Per zullen dat bepaald hebben dus hoezo dom.quote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Echt zo dom van Red Bull om naar die harde band te gaan. Die kunnen hem makkelijk uitrijden op medium
Natuurlijk geïrriteerd dat hij geen auto meer heeft wat 2 sec sneller is dan de rest van het veld.quote:Op zondag 4 september 2022 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Winnen. Zeker met paar rondjes SC waar je veel minder slijt.quote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef fietsie het volgende:
Hypothetisch: nog een SC. Wat doet geel dan tov wit?
Dan Hamilton niet geswitcht naar nieuwe mediumsquote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder VSC had hij een seconde of 5 voor Max gezeten, dan moet je het nog maar zien.
-Never mind... Bottasquote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Hij had zonder VSC een kleine kans om Max voor te blijven, en nu heeft ie 0% kans.quote:Op zondag 4 september 2022 16:13 schreef Jane het volgende:
Maar Hamilton ging toch uitrijden op hard? Waarom heeft ie dat dan niet gedaan? En als 'ie dan toch een keer had moeten pitten, waarom heeft de VSC ze dan genekt?
Ik vermoed dat dit een boordradio was om de Hamilfans een beetje extra op te ruien,
Niks hypothetischquote:Op zondag 4 september 2022 16:12 schreef fietsie het volgende:
Hypothetisch: nog een SC. Wat doet geel dan tov wit?
quote:Op zondag 4 september 2022 16:15 schreef Drekkoning het volgende:
Met SC gaat Verstappen naar rood natuurlijk, maar dat wordt dan wel spannend nog
Dat is al behoorlijk op leeftijd voor Softs...quote:Op zondag 4 september 2022 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Oude bandjes voor Max, 8 rondes oud.
Stop eens met dat geschreeuwquote:Op zondag 4 september 2022 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
GEORGE TIEN AUTOLENGTES BIJ DE HERSTART GRAAG
Of niet.quote:Op zondag 4 september 2022 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan niet meerquote:Op zondag 4 september 2022 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Druk zetten op Max met Rus. Prima call. Een op dezelfde strategie en een op alternatieve strategie van Maxquote:
Niet als je de bij de NOS werkt.quote:
Hij zei dat hij z'n Mediums al aan het verliezen was.quote:Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef Breekfast het volgende:
Die pitstop van Russel snap ik niet helemaal.
Ik wel, zo kan hij nog winnen.quote:Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef Breekfast het volgende:
Dat is Rachel Hazesquote:Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef Refragmental het volgende:
Ik vraag mij trouwens af hoe mensen nou echt fan van hamlap kunnen zijn.
Hij heeft het charisma van een vochtige beschimmelde zeemlap.
Beetje als Max dus, die heeft toch ook 0 charisma. Had ie niet zoveel geld was hij eeuwig singlequote:Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef Refragmental het volgende:
Ik vraag mij trouwens af hoe mensen nou echt fan van hamlap kunnen zijn.
Hij heeft het charisma van een vochtige beschimmelde zeemlap.
die man doet t al sinds 1976 voor de NOS. Je zou toch hopen dat ie wat beter van begrip wasquote:Op zondag 4 september 2022 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vermoeiend maar die idioot gaat het vandaag niet meer leren helaas.
Waarom Russel druk laten zetten als je hem er voor kan hebben, op een baan waar je amper kan inhalen? Verdedigen vanaf 2e positie lijkt mij een stuk effectiever.quote:Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Druk zetten op Max met Rus. Prima call. Een op dezelfde strategie en een op alternatieve strategie van Max
Ik had met Russell Verstappen opgehouden. Nu kan Hamilton direct al aangevallen worden.quote:Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Druk zetten op Max met Rus. Prima call. Een op dezelfde strategie en een op alternatieve strategie van Max
O charisma? Serieus?quote:Op zondag 4 september 2022 16:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beetje als Max dus, die heeft toch ook 0 charisma. Had ie niet zoveel geld was hij eeuwig single
Omdat als Max er wel voorbij komt, wat met straight line speed van de Honda niet onwaarschijnlijk is, je iig nog 1 auto hebt die kan volgen.quote:Op zondag 4 september 2022 16:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom Russel druk laten zetten als je hem er voor kan hebben, op een baan waar je amper kan inhalen? Verdedigen vanaf 2e positie lijkt mij een stuk effectiever.
Ja maar Verstappen heeft ws een stuk meer pace. Die gaat er dan voorbij en kan je niks meer.quote:Op zondag 4 september 2022 16:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik had met Russell Verstappen opgehouden. Nu kan Hamilton direct al aangevallen worden.
Maak het overduidelijk de schuld van Lewis en ik zou het niet eens zon erge uitkomst vindenquote:Op zondag 4 september 2022 16:21 schreef Martinello het volgende:
Russell wint, Max en Lewis samen in de grindbak.
Unlappen.quote:
Heel slim juist. Hamilton is de sitting duck. Russell is zo een zekerheidje podium. Lewis niet.quote:Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef Breekfast het volgende:
NEEquote:Op zondag 4 september 2022 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis win deze wedstrijd!!!!
Of George
Respectloos.quote:
VER heeft Russel al een keertje ingehaald in de Tarzan bocht, dat kan ie best nog 2 keer doen als ie op nieuwere banden in een snellere auto achter de MERC zitquote:Op zondag 4 september 2022 16:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom Russel druk laten zetten als je hem er voor kan hebben, op een baan waar je amper kan inhalen? Verdedigen vanaf 2e positie lijkt mij een stuk effectiever.
Deze actquote:Op zondag 4 september 2022 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of George
Of Maxquote:Op zondag 4 september 2022 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of George
Wat een enorme zure kneus is Hamilton tochquote:
Ik zag hem onder tafel kruipenquote:Op zondag 4 september 2022 16:24 schreef Martinello het volgende:
Nyck de Vries moet Toto zo gaan troosten.
Even onder het bureautje.quote:Op zondag 4 september 2022 16:24 schreef Martinello het volgende:
Is dit weleens eerder gebeurd?quote:Op zondag 4 september 2022 16:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi dit. Op softs achter Hamilton.
Daarom is hij op Zandvoort?quote:Op zondag 4 september 2022 16:24 schreef Martinello het volgende:
Eens even denken....quote:
Nu weet ik waarom Viaplay jou naait met 240p. Mijn complimenten aan Viaplay.quote:Op zondag 4 september 2022 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of George
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |