Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die van Dildosun (lol) zag ik wel.
Dit krijgt geen like.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die van Dildosun (lol) zag ik wel.
Markelo ligt in Twente en ik boycot Twente #drizztquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor de Fok! Voetbalmanagers. Markelo is een ongelofelijke steal als die Adekanye geblesseerd blijft.
En geen grijs!quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Slot heeft een zeer strak overhemd
Ik weet wel wie het is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet niet wie Hartman is maar wat een walgelijke nektattoos
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik pik het laatste kwartiertje even mee
Ook in de hoop dat GAE nog een goaltje maakt
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik pik het laatste kwartiertje even mee
Ook in de hoop dat GAE nog een goaltje maakt
Punt was duidelijk @KingRoland Ook met enige verbazing tussen het grillen door de uitslagen gecheckt. En Ben Alexander Voll had zeker zijn dag tegen Bayern, is wel een talentje. Maar ja, als hij er morgen tegen Zwickau twee doorlaat dan zijn dequote:PSVje kon echt elke keeper kopen die beschikbaar was, sws beter dan Obispo.
Voorbeeld: Die keeper uit de 3e bundesliga die bij Viktoria Köln speelt. Keepte een geweldige wedstrijd tegen Bayern. @Sabata
Edit: Ik bedoelde natuurlijk Benitez.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 4 september 2022 00:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
Punt was duidelijk @:KingRoland Ook met enige verbazing tussen het grillen door de uitslagen gecheckt. En Ben Alexander Voll had zeker zijn dag tegen Bayern, is wel een talentje. Maar ja, als hij er morgen tegen Zwickau twee doorlaat dan zijn de![]()
en
natuurlijk ook niet ver weg
Het Bundesliga topic is verderop.quote:Op zondag 4 september 2022 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
offtopic van eredivisie, limburgse derby overigens in de Kkd vandaag (MVV - Roda JC)
Ik ben geen @GGMM maar ik schat je behoorlijk suïcidaal in als je naar de oudpapierclubderby gaat kijken.quote:Op zondag 4 september 2022 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik twijfel nog of ik RKC - EXC ga kijken.
Hopelijk kan @:GGMM mij van advies voorzien.
Bedankt voor je advies. Ik ga dit meenemen in mijn uiteindelijke beslissing.quote:Op zondag 4 september 2022 11:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen @:GGMM maar ik schat je behoorlijk suïcidaal in als je naar de oudpapierclubderby gaat kijken.
Ik zit altijd klaar voor aanvoerder M. Kramerquote:Op zondag 4 september 2022 11:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies. Ik ga dit meenemen in mijn uiteindelijke beslissing.
Hij zegt vrijwel niks bizar genoegquote:Op zondag 4 september 2022 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GODVERDOMME LEO DRIESSEN
ABANDON ABANDON
Wat valt er te zeggen? Het is RKC-Excelsior. Een typisch KKD-duel die om een of andere reden nooit in de KKD gespeeld wordt.quote:Op zondag 4 september 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zegt vrijwel niks bizar genoeg
De stilte was overigens van zeer korte duurquote:Op zondag 4 september 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen? Het is RKC-Excelsior. Een typisch KKD-duel die om een of andere reden nooit in de KKD gespeeld wordt.
RKC en Excelsior zijn typisch van die clubjes die ondanks dat het eigenlijk niet veel is toch elke 2 of 3 jaar weer weten te promoveren.quote:Op zondag 4 september 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen? Het is RKC-Excelsior. Een typisch KKD-duel die om een of andere reden nooit in de KKD gespeeld wordt.
Laatste competitieduel tussen Excelsior en RKC was tien jaar geledenquote:Op zondag 4 september 2022 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
RKC en Excelsior zijn typisch van die clubjes die ondanks dat het eigenlijk niet veel is toch elke 2 of 3 jaar weer weten te promoveren.
Yes. De ene gaat out als de andere in gaat. Wel bijzonder.quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste competitieduel tussen Excelsior en RKC was tien jaar geleden
In de tussentijd wisselen ze elkaar af op het hoogste niveau.
Je krijgt maar gewoon 3 punten hoor? :Squote:Op zondag 4 september 2022 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Wel een 6 punten wedstrijd dit.
Go Excelsior
Ik ben blij dat ik je advies NIET opgevolgd hebt.quote:Op zondag 4 september 2022 11:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen @:GGMM maar ik schat je behoorlijk suïcidaal in als je naar de oudpapierclubderby gaat kijken.
Erg jammer.quote:Op zondag 4 september 2022 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan nooit van RKC afkomen.
Laatste Eredivisiewedstrijd of hebben ze echt elk seizoen in een andere competitie gezeten?quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste competitieduel tussen Excelsior en RKC was tien jaar geleden
In de tussentijd wisselen ze elkaar af op het hoogste niveau.
Ik ook niet. Dit Vitesse speelt vooralsnog alsof ze in de top 5 staanquote:Op zondag 4 september 2022 17:07 schreef Sked het volgende:
Over dit Vitesse kan ik nog weinig klagen.
Als je het hele jaar zo speelt ga je nog meedoen om de play-offs. Maargoed, eerst vandaag maar winnen!quote:Op zondag 4 september 2022 18:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar het verschil in hoe ze voetballen, echt bizar.
Dat doen we sowieso wel. Er is niet veel voor nodig om boven de middelmaat uit te stijgen hebben we afgelopen jaren gezien.quote:Op zondag 4 september 2022 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Als je het hele jaar zo speelt ga je nog meedoen om de play-offs. Maargoed, eerst vandaag maar winnen!
En Flamingo zou ik zonder twijfel de optie van lichten.quote:Op zondag 4 september 2022 18:36 schreef Sked het volgende:
Aan Kozlowski en Vidovic gaan we nog veel plezier beleven dit seizoen.
Niet per ongeluk tijd gaan steken in je toneelstukje he? Zou zonde zijn.quote:Op maandag 5 september 2022 15:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
oké vrijdag moet mijn cluppie dus
tegen dat andere puntloze go ahead
moet iets of wat mogelijk zijn lijkt me
NEC makkie tegen amateurtjes fortuna
Ajax - Heerenveen kan mooie wedstrijd worden, zeker omdat Keesje altijd wel gebrand is om ajax te verslaan, was ook al zo in zijn tijd als speler (bij feyenoord)
Utrecht - Vitesse, de twee ondermaatse ploegen van deze seizoenstart, normaal zijn dit wel subtop middenmoot ploegen, dus ben benieuwd
psv, weer een verliespartijtje lijkt me, zeker nu RKC in een winning mood is na die 5-2 op excelsior
feyenoord - sparta, rotterdamse derby in de avondgeweldig
Je ontmoediging werkte iets tegoed gezien de aantal posts later op de vrijdagquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Volendam
Go Ahead Eagles
Leo Driessen.
Dit nodigt niet allemaal uit om te gaan kijken.
Goede reactie brüürquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
ozyakub voor pinto
moet zeker van dictators Gun, Yilmaz
Wat heeft jou doen besluiten om vanaf dit seizoen op deze wijze te posten?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
neeeeeeee![]()
var afkeuren alsjeblieft
die stomme yilmazquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft jou doen besluiten om vanaf dit seizoen op deze wijze te posten?
Matige act, ditquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
flapdrol, vraag me af wie deze loser heeft gevonden binnen de club
Bezorgt ze meer fans.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
erdogan erin, ja doe nog maar een turk erbij, poppetje velazquez van het yilmaz regime
Verstandige keuze.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben voor vitesse denk ik, ik mag amerikanen wel over het algemeen
Mijn nederige excuses.quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ontmoediging werkte iets tegoed gezien de aantal posts later op de vrijdag
snap je, hij is ook veel actief al in de directie, vriendje van Gunquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
Opa Yilmaz doet ook niet echt veel
Gewoon 5 min erbij, hopla.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hoeveel minuten gaat de scheids bijtrekken denken jullie?
Denk nog 2-3 minuten boven de extra tijd
Laten we het hopen Scrummie.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Na al dat "Heerenveen kan de boel zo goed dichthouden en Noppert in Oranje" gezeik zal het wel binnen een half uur 3-0 staan.
Dat hoop ik nou ook!quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Na al dat "Heerenveen kan de boel zo goed dichthouden en Noppert in Oranje" gezeik zal het wel binnen een half uur 3-0 staan.
Dat is 1.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Hij heeft ook niet bij Utrecht gevoetbald.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:56 schreef Paul het volgende:
ik had voor ajax nog nooit van Bassey gehoord
Speelde slechts Europa League finale.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:56 schreef Paul het volgende:
ik had voor ajax nog nooit van Bassey gehoord, toch goed gevonden door ajax
ik kijk ook wel eens champions leuague hoorquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet bij Utrecht gevoetbald.
Kost wat centen maar dan heb je ook wel wat gelukkigquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:56 schreef Paul het volgende:
ik had voor ajax nog nooit van Bassey gehoord, toch goed gevonden door ajax
Dat is 2.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik durf het niet in persoon te vragen maar van wie is @Fosive het nieuwe account?quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je niet zo willen overdrijven en gewoon WK gaan modden?
Hoe noem je mij?quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:05 schreef amp25 het volgende:
Hoezo Heerenveen lastig met 1 tegen goal
quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf het niet in persoon te vragen maar van wie is @:fosive het nieuwe account?
Kan de spanning haast niet meer aan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Hij zal het je vast nu zelf vertellen.
Jeetje, jij speelt met vuur zeg!!quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Als Ajax mijn voorspelling uit laat komen post ik de rest van de avond niet meer in dit topic
Je mag ook gewoon nu al vertrekken hoor. Niet lullig bedoelt maar deze avond is qua voetbal wel over als neutrale kijker.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Als Ajax mijn voorspelling uit laat komen post ik de rest van de avond niet meer in dit topic
Calandgod?quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan de spanning haast niet meer aan.
Ik wil wel even weten of het uitkomt, maar idd, daarna ga ik. Fijne avond LR.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon nu al vertrekken hoor. Niet lullig bedoelt maar deze avond is qua voetbal wel over als neutrale kijker.
Bij dezen meld ik mij af.
Speel niet met mijn hoop.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:17 schreef GGMM het volgende:
Helaas, de hoop van @:scrummie en mij komt niet uit.
Fijne avond maatquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Speel niet met mijn hoop.
Maar toch, fijne avond GGMM.
Neequote:Op zaterdag 10 september 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johohohoho hohooooho
Speel jij Tetris 99 als switch adept?
Momenteel game ik even nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Ik werd zojuist tweede dus voelde mij sterk genoeg om je uit te dagen.
Die lijkt echt de rest van zijn leven geen sprintje meer op volle kracht te willen doen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onbegrijpelijk dat Blind niet even aanzet.
liep er nog iemand achterin, ja toch? Dan heel onnodigquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waanzinnige domme kaart. Waarom
quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
@:Coco is online.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Twee zelfs dus. En niet de minsten, Timber en Bassey.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:34 schreef Malavita het volgende:
[..]
liep er nog iemand achterin, ja toch? Dan heel onnodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |