Dat is 2.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Na al dat "Heerenveen kan de boel zo goed dichthouden en Noppert in Oranje" gezeik zal het wel binnen een half uur 3-0 staan.
Ik durf het niet in persoon te vragen maar van wie is @Fosive het nieuwe account?quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je niet zo willen overdrijven en gewoon WK gaan modden?
Hoe noem je mij?quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:05 schreef amp25 het volgende:
Hoezo Heerenveen lastig met 1 tegen goal
quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf het niet in persoon te vragen maar van wie is @:fosive het nieuwe account?
Kan de spanning haast niet meer aan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Hij zal het je vast nu zelf vertellen.
Jeetje, jij speelt met vuur zeg!!quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Als Ajax mijn voorspelling uit laat komen post ik de rest van de avond niet meer in dit topic
Je mag ook gewoon nu al vertrekken hoor. Niet lullig bedoelt maar deze avond is qua voetbal wel over als neutrale kijker.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Als Ajax mijn voorspelling uit laat komen post ik de rest van de avond niet meer in dit topic
Calandgod?quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan de spanning haast niet meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |