Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die van Dildosun (lol) zag ik wel.
Dit krijgt geen like.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die van Dildosun (lol) zag ik wel.
Markelo ligt in Twente en ik boycot Twente #drizztquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor de Fok! Voetbalmanagers. Markelo is een ongelofelijke steal als die Adekanye geblesseerd blijft.
En geen grijs!quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Slot heeft een zeer strak overhemd
Ik weet wel wie het is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet niet wie Hartman is maar wat een walgelijke nektattoos
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik pik het laatste kwartiertje even mee
Ook in de hoop dat GAE nog een goaltje maakt
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik pik het laatste kwartiertje even mee
Ook in de hoop dat GAE nog een goaltje maakt
Punt was duidelijk @KingRoland Ook met enige verbazing tussen het grillen door de uitslagen gecheckt. En Ben Alexander Voll had zeker zijn dag tegen Bayern, is wel een talentje. Maar ja, als hij er morgen tegen Zwickau twee doorlaat dan zijn dequote:PSVje kon echt elke keeper kopen die beschikbaar was, sws beter dan Obispo.
Voorbeeld: Die keeper uit de 3e bundesliga die bij Viktoria Köln speelt. Keepte een geweldige wedstrijd tegen Bayern. @Sabata
Edit: Ik bedoelde natuurlijk Benitez.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 4 september 2022 00:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
Punt was duidelijk @:KingRoland Ook met enige verbazing tussen het grillen door de uitslagen gecheckt. En Ben Alexander Voll had zeker zijn dag tegen Bayern, is wel een talentje. Maar ja, als hij er morgen tegen Zwickau twee doorlaat dan zijn de![]()
en
natuurlijk ook niet ver weg
Het Bundesliga topic is verderop.quote:Op zondag 4 september 2022 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
offtopic van eredivisie, limburgse derby overigens in de Kkd vandaag (MVV - Roda JC)
Ik ben geen @GGMM maar ik schat je behoorlijk suïcidaal in als je naar de oudpapierclubderby gaat kijken.quote:Op zondag 4 september 2022 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik twijfel nog of ik RKC - EXC ga kijken.
Hopelijk kan @:GGMM mij van advies voorzien.
Bedankt voor je advies. Ik ga dit meenemen in mijn uiteindelijke beslissing.quote:Op zondag 4 september 2022 11:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen @:GGMM maar ik schat je behoorlijk suïcidaal in als je naar de oudpapierclubderby gaat kijken.
Ik zit altijd klaar voor aanvoerder M. Kramerquote:Op zondag 4 september 2022 11:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies. Ik ga dit meenemen in mijn uiteindelijke beslissing.
Hij zegt vrijwel niks bizar genoegquote:Op zondag 4 september 2022 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GODVERDOMME LEO DRIESSEN
ABANDON ABANDON
Wat valt er te zeggen? Het is RKC-Excelsior. Een typisch KKD-duel die om een of andere reden nooit in de KKD gespeeld wordt.quote:Op zondag 4 september 2022 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zegt vrijwel niks bizar genoeg
De stilte was overigens van zeer korte duurquote:Op zondag 4 september 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen? Het is RKC-Excelsior. Een typisch KKD-duel die om een of andere reden nooit in de KKD gespeeld wordt.
RKC en Excelsior zijn typisch van die clubjes die ondanks dat het eigenlijk niet veel is toch elke 2 of 3 jaar weer weten te promoveren.quote:Op zondag 4 september 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen? Het is RKC-Excelsior. Een typisch KKD-duel die om een of andere reden nooit in de KKD gespeeld wordt.
Laatste competitieduel tussen Excelsior en RKC was tien jaar geledenquote:Op zondag 4 september 2022 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
RKC en Excelsior zijn typisch van die clubjes die ondanks dat het eigenlijk niet veel is toch elke 2 of 3 jaar weer weten te promoveren.
Yes. De ene gaat out als de andere in gaat. Wel bijzonder.quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste competitieduel tussen Excelsior en RKC was tien jaar geleden
In de tussentijd wisselen ze elkaar af op het hoogste niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |