Erg mooiquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:31 schreef Paul het volgende:
Utrecht kan serieus gaan degraderen als het zo door blijft gaan
Kan FC Utrecht eindelijk de top 3 aanvallenquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:31 schreef Paul het volgende:
Welnee, er zijn nog zat clubs die nog slechter zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:31 schreef Paul het volgende:
dat zei heracles ookquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welnee, er zijn nog zat clubs die nog slechter zijn.
Duidelijk geen goal.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:38 schreef Paul het volgende:
HET WAS GEWOON EEN GOAL! zag je dat die camera in het doel?
IK WIST HET!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:01 schreef Paul het volgende:
en ik voorspel een vuurwerkje uit het uitvak
RvCquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Schnabbelt Kees tegenwoordig bij Utreg?
Thx.quote:
Vorige week was het ook al flink raakquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:10 schreef Wertha het volgende:
Man man man.... wat een debielen.
FC Utrecht mag de rest van het seizoen zonder uitpubliek verder wmb.
Groot deel van het thuispubliek was helemaal niet blij met die flauwekul van de 'harde kern'. Dus w.m.b. beginnen we met het uitpubliek. Dat zijn toch dezelfde tokkies als de 'harde kern' van FCU.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorige week was het ook al flink raak
quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
De wederopstanding van Fortuna Istanbul.
Die heeft in Turkije gespeeld, daar gooiden ze met handgranaten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
Yilmaz denkt, als men nog geen stenen gooit naar de scheids is er niks aan de hand
Die is wel wat anders gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ja, daarvoor wordt gestaakt, maar nadat de Utrecht-fans vuurwerk op spelers gooiden werd gewoon doorgespeeld. Wat een wanvertoning van de arbitrage, om nog maar te zwijgen over die idiote penaltyquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wtf is er dan allemaal gebeurd?
Alleen plastic bekertjes toch?
Jazeker, helemaal eens hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Scheidsrechter Blindhout doet zelf minstens zo gek.
Gaat ie volgend jaar ook nog voetballen of is dat alleen dit seizoen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:50 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk degradeert fortuna dit jaar, sowieso kut club maar ook vermakelijk dan met Yilmaz
Ik dacht 2 of 3 jaar voetballen en dan trainerquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat ie volgend jaar ook nog voetballen of is dat alleen dit seizoen?
Mag niet eens, nav de VAR geel geven.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:51 schreef J.B. het volgende:
Een half uur VAR voor een gele kaartWat een circus in Sittard.
helemaal niet, maar ja mijn mening telt waarschijnlijk voor jullie niet, omdat ik ''groen-gele bril'' op hebquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:50 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk degradeert fortuna dit jaar, sowieso kut club maar ook vermakelijk dan met Yilmaz
Had nooit drie keer moeten trouwen met Richard Burton.quote:
De volgende ochtend allemaal opgehangen lichamen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
Met een Mexicaan ruzie makenStraks ligt je familie onthoofd op straat.
Stukje kartel
Genotquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De volgende ochtend allemaal opgehangen lichamen.
Los ZetasGod.
Hoi poepiequote:Op zaterdag 3 september 2022 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
Met een Mexicaan ruzie makenStraks ligt je familie onthoofd op straat.
Stukje kartel
Henk niet gegegegegegegegund.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genot
Henk de jong act. Henk heb een aardappel in zijn hoofd
Je bent er maar druk mee.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:18 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk snel 3-0 dan kunnen Ocampos en Grillitsch erin.
Wat lekker zeg, geniet ervanquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
Ik eet een waterijsje en maak hele snelle zuigende bewegingen. Ter info
Hele bovenlichaam buitenspel, maar oke. Niet dat het iets uitmaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder, dacht een teenlengte te zien maar gelukkig is VAR ons goed gezind
Half jaar Jong Ajax is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
Conceicao nog niet echt opvallend in deze wedstrijd
Wat is voetbal toch altijd weer een complete anticlimax na een etappe.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bassie
Blind staat daar gewoon vrij, speel af
Gozer. Je bent voor PSV, Ajax, AZ, Volendam en weet ik niet wat nog meerquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond mijn cluppie
Volendam van Jantje
punten moeten mogelijk zijn, uit tegen sparta
Zolang jij er constant op in blijft gaan blijft het leukquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gozer. Je bent voor PSV, Ajax, AZ, Volendam en weet ik niet wat nog meer
Ik krijg nog een punthoofd van alle acts hier.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang jij er constant op in blijft gaan blijft het leuk
Ik betwijfel of jij als FA daadwerkelijk blij bent met account zoveel die bewust enkel troep post.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang jij er constant op in blijft gaan blijft het leuk
Dat is om doodziek van te worden ja.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik krijg nog een punthoofd van alle acts hier.
Nee, maar blijkbaar lees ik wel wat makkelijk om die posts heen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij als FA daadwerkelijk blij bent met account zoveel die bewust enkel troep post.
Zo wel, gefeliciteerd!
Die staat er al jarenquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:14 schreef GGMM het volgende:
Wat ik wel irritant vind is de megafoonmongool.
Kan mij ook weinig schelen hoor maar het neemt wel mijn laatste motivatie weg zelf iets inhoudelijks te posten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar lees ik wel wat makkelijk om die posts heen.
Lekker oefenen voor de parenclubquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker man. Niks mis meequote:Op zaterdag 3 september 2022 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
Dat kan je sowieso beter in clubtopics doen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan mij ook weinig schelen hoor maar het neemt wel mijn laatste motivatie weg zelf iets inhoudelijks te posten.
Daar ben ik niet zwartgallig genoeg voor.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je sowieso beter in clubtopics doen.
Nou ja bij wijze van spreken dan
Die tackle moet je herhalen x10 in plaats van afgeslagen schoten die nergens over gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:21 schreef GGMM het volgende:
Sanchez maakt op mij wel een prima indruk.
Wellicht kan @GGMM je erbij helpen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo dadelijk meteen eventjes fortuna sittard app verwijderen van mijn tablet
en kijken of ze een volendam app hebben
Ik sla zijn posts over en ik wens ze dus ook niet in jouw quotes te lezen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan @:ggmm je erbij helpen.
Rot eens op met je gedram, Fortuna speelde gister idiote dwaas.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
fortuna wordt zelfs nog laatste in de Kkd
Er zijn toch wat mensen die zichzelf nu heel stoer vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Achterlijk vuurwerk(bom) gedoe. Als de wedstrijd niet binnen 2 minuten begint zap ik weg hoor!
BBQ gone wrong.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere verbranding.
Waarom is Caland nog niet terug?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
Vuurwerk in Enschede
Dit had @:caland gewaardeerd
Zo had ik het niet bekeken en gun ze inderdaad het pleziertje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn toch wat mensen die zichzelf nu heel stoer vinden.
Dat is ook wat waard.
En power trips?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken
@:littlerabbit
Mooie review heb je geschreven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:51 schreef GGMM het volgende:
Die dingen werken voor geen meter overigens. Echt ellendige zooi is dat.
Daar gaat het al misquote:
@maxi-mus hij doet het weerquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een vervelende avond zo
Jij ziet PSV toch ook matig spelen?quote:
Ja oke dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij ziet PSV toch ook matig spelen?
Je mist een doelpunt skklquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef mijzelf gewonnen en kan dit niet meer aan.
Goede avond iedereen!
Fijne avond LR.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef mijzelf gewonnen en kan dit niet meer aan.
Goede avond iedereen!
Ja dat die verdediger er daarna nog steeds niet op zit is lachwekkendquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:05 schreef Zorro het volgende:
Als iemand zo twee keer mag proberen dan doe je iets niet goed in je verdediging zou ik denken
Daar denken ze zelf iets anders over volgens mij. Maar vooral achterin is het zo ontzettend matig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft veel middelmaat in de selectie.
Maar Twente wordt geen kampioen.quote:
Eens, ik ben solidair.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt posten @:scrummie en ik de rest van de maand niet op FOK
PSV verzuimt al jaren om echt te investeren in de verdediging.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar denken ze zelf iets anders over volgens mij. Maar vooral achterin is het zo ontzettend matig.
PSVquote:
Obispo is geen keeper.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSVje kon echt elke keeper kopen die beschikbaar was, sws beter dan Obispo.
Voorbeeld: Die keeper uit de 3e bundesliga die bij Viktoria Köln speelt. Keepte een geweldige wedstrijd tegen Bayern. @:sabata
Een keeper die beter is dan Obispo?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voorbeeld: Die keeper uit de 3e bundesliga die bij Viktoria Köln speelt. Keepte een geweldige wedstrijd tegen Bayern. @:sabata
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, Roland.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom is elke keeper ook beter dan Obispoquote:
Maar ze hebben dit jaar helemaal niet zoveel uitgegeven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
PSV kan al jaren prima bedragen uitgeven voor spelers, maar er staat eigenlijk nooit een bijzonder team op de mat.
Ze hebben best matige bedragen uitgegeven deze zomer anders.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
PSV kan al jaren prima bedragen uitgeven voor spelers, maar er staat eigenlijk nooit een bijzonder team op de mat.
Bedoel meer in het algemeen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben best matige bedragen uitgegeven deze zomer anders.
Niet zo'n spectaculaire transferzomer als bij Ajax en Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |