Er zijn toch wat mensen die zichzelf nu heel stoer vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Achterlijk vuurwerk(bom) gedoe. Als de wedstrijd niet binnen 2 minuten begint zap ik weg hoor!
BBQ gone wrong.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere verbranding.
Waarom is Caland nog niet terug?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
Vuurwerk in Enschede
Dit had @:caland gewaardeerd
Zo had ik het niet bekeken en gun ze inderdaad het pleziertje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn toch wat mensen die zichzelf nu heel stoer vinden.
Dat is ook wat waard.
En power trips?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken
@:littlerabbit
Mooie review heb je geschreven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:51 schreef GGMM het volgende:
Die dingen werken voor geen meter overigens. Echt ellendige zooi is dat.
Daar gaat het al misquote:
@maxi-mus hij doet het weerquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een vervelende avond zo
Jij ziet PSV toch ook matig spelen?quote:
Ja oke dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij ziet PSV toch ook matig spelen?
Je mist een doelpunt skklquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef mijzelf gewonnen en kan dit niet meer aan.
Goede avond iedereen!
Fijne avond LR.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef mijzelf gewonnen en kan dit niet meer aan.
Goede avond iedereen!
Ja dat die verdediger er daarna nog steeds niet op zit is lachwekkendquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:05 schreef Zorro het volgende:
Als iemand zo twee keer mag proberen dan doe je iets niet goed in je verdediging zou ik denken
Daar denken ze zelf iets anders over volgens mij. Maar vooral achterin is het zo ontzettend matig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft veel middelmaat in de selectie.
Maar Twente wordt geen kampioen.quote:
Eens, ik ben solidair.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt posten @:scrummie en ik de rest van de maand niet op FOK
PSV verzuimt al jaren om echt te investeren in de verdediging.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar denken ze zelf iets anders over volgens mij. Maar vooral achterin is het zo ontzettend matig.
PSVquote:
Obispo is geen keeper.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSVje kon echt elke keeper kopen die beschikbaar was, sws beter dan Obispo.
Voorbeeld: Die keeper uit de 3e bundesliga die bij Viktoria Köln speelt. Keepte een geweldige wedstrijd tegen Bayern. @:sabata
Een keeper die beter is dan Obispo?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voorbeeld: Die keeper uit de 3e bundesliga die bij Viktoria Köln speelt. Keepte een geweldige wedstrijd tegen Bayern. @:sabata
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, Roland.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom is elke keeper ook beter dan Obispoquote:
Maar ze hebben dit jaar helemaal niet zoveel uitgegeven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
PSV kan al jaren prima bedragen uitgeven voor spelers, maar er staat eigenlijk nooit een bijzonder team op de mat.
Ze hebben best matige bedragen uitgegeven deze zomer anders.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
PSV kan al jaren prima bedragen uitgeven voor spelers, maar er staat eigenlijk nooit een bijzonder team op de mat.
Bedoel meer in het algemeen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben best matige bedragen uitgegeven deze zomer anders.
Niet zo'n spectaculaire transferzomer als bij Ajax en Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |