Maar Twente wordt geen kampioen.quote:
Eens, ik ben solidair.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt posten @:scrummie en ik de rest van de maand niet op FOK
PSV verzuimt al jaren om echt te investeren in de verdediging.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar denken ze zelf iets anders over volgens mij. Maar vooral achterin is het zo ontzettend matig.
PSVquote:
Obispo is geen keeper.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSVje kon echt elke keeper kopen die beschikbaar was, sws beter dan Obispo.
Voorbeeld: Die keeper uit de 3e bundesliga die bij Viktoria Köln speelt. Keepte een geweldige wedstrijd tegen Bayern. @:sabata
Een keeper die beter is dan Obispo?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voorbeeld: Die keeper uit de 3e bundesliga die bij Viktoria Köln speelt. Keepte een geweldige wedstrijd tegen Bayern. @:sabata
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, Roland.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom is elke keeper ook beter dan Obispoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |