Erg mooiquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:31 schreef Paul het volgende:
Utrecht kan serieus gaan degraderen als het zo door blijft gaan
Kan FC Utrecht eindelijk de top 3 aanvallenquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:31 schreef Paul het volgende:
Welnee, er zijn nog zat clubs die nog slechter zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:31 schreef Paul het volgende:
dat zei heracles ookquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welnee, er zijn nog zat clubs die nog slechter zijn.
Duidelijk geen goal.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:38 schreef Paul het volgende:
HET WAS GEWOON EEN GOAL! zag je dat die camera in het doel?
IK WIST HET!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:01 schreef Paul het volgende:
en ik voorspel een vuurwerkje uit het uitvak
RvCquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Schnabbelt Kees tegenwoordig bij Utreg?
Thx.quote:
Vorige week was het ook al flink raakquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:10 schreef Wertha het volgende:
Man man man.... wat een debielen.
FC Utrecht mag de rest van het seizoen zonder uitpubliek verder wmb.
Groot deel van het thuispubliek was helemaal niet blij met die flauwekul van de 'harde kern'. Dus w.m.b. beginnen we met het uitpubliek. Dat zijn toch dezelfde tokkies als de 'harde kern' van FCU.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorige week was het ook al flink raak
quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
De wederopstanding van Fortuna Istanbul.
Die heeft in Turkije gespeeld, daar gooiden ze met handgranaten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
Yilmaz denkt, als men nog geen stenen gooit naar de scheids is er niks aan de hand
Die is wel wat anders gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ja, daarvoor wordt gestaakt, maar nadat de Utrecht-fans vuurwerk op spelers gooiden werd gewoon doorgespeeld. Wat een wanvertoning van de arbitrage, om nog maar te zwijgen over die idiote penaltyquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wtf is er dan allemaal gebeurd?
Alleen plastic bekertjes toch?
Jazeker, helemaal eens hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Scheidsrechter Blindhout doet zelf minstens zo gek.
Gaat ie volgend jaar ook nog voetballen of is dat alleen dit seizoen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:50 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk degradeert fortuna dit jaar, sowieso kut club maar ook vermakelijk dan met Yilmaz
Ik dacht 2 of 3 jaar voetballen en dan trainerquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat ie volgend jaar ook nog voetballen of is dat alleen dit seizoen?
Mag niet eens, nav de VAR geel geven.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:51 schreef J.B. het volgende:
Een half uur VAR voor een gele kaartWat een circus in Sittard.
helemaal niet, maar ja mijn mening telt waarschijnlijk voor jullie niet, omdat ik ''groen-gele bril'' op hebquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:50 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk degradeert fortuna dit jaar, sowieso kut club maar ook vermakelijk dan met Yilmaz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |