Meer als zijn ziel.quote:
Die zijn speelbaar op mijn Series X hoorquote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens geen van beiden, wel een paar Xbox360 spellen die ik dus niet kan spelen.
Idem hier. Maar niet alle Xbox games helaasquote:Op donderdag 8 september 2022 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn speelbaar op mijn Series X hoor
Ik zelf kan gelukkig niks bedenken dat ik wil spelen maar niet BC is.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
Had graag gewild dat ze echt alles BC hadden gemaakt. Maar dat was ook wel wishful thinking.
Ik welquote:Op donderdag 8 september 2022 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zelf kan gelukkig niks bedenken dat ik wil spelen maar niet BC is.
Vooral van koffie.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij houdt wel van iets heets en zwarts in je?
Poteeto potaato in dit geval tochquote:
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 8 september 2022 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Twijfelde vanochtend nog over een Italiaanse bol toen ik in de supermarkt stond
Wat heftigquote:Op donderdag 8 september 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zo
Dat is wel heftig ja, ik ga vanavond ook nog eens soep maken, moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zo
Wat voor soep?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heftig ja, ik ga vanavond ook nog eens soep maken, moet niet gekker worden.
Ik heb ook sperziebonen gehaald. Boontjes doppen heeft iets rustgevend/truttigs waardoor het zowaar lijkt alsof ik een goede huisvrouw benquote:Op donderdag 8 september 2022 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
goed idee, heb nog broccoli in de tuin
Vanavond eerst sperziebonen in cherry tomatensaus.
Broccoli uit eigen tuin. Wat een ongekende luxequote:Op donderdag 8 september 2022 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
goed idee, heb nog broccoli in de tuin
Vanavond eerst sperziebonen in cherry tomatensaus.
Broccoli soep met balletjes!quote:Op donderdag 8 september 2022 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die combinatie ken ik niet.
tot je 2 kilo aan het doppen bentquote:Op donderdag 8 september 2022 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook sperziebonen gehaald. Boontjes doppen heeft iets rustgevend/truttigs waardoor het zowaar lijkt alsof ik een goede huisvrouw ben
Geen muisarm, maar een doparm.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tot je 2 kilo aan het doppen bent
Van de winter boontjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |