abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207221043
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 12:07 schreef maily het volgende:

[..]
Ben jij links?
Ik ben rechts en zou die flessen eerder aan de rechterkant hangen; boven die doekjes heb je meer ruimte.
Bedankt. Nee, ik ben rechts. Doekjes en dingen moeten hier echt een eigen space hebben. Dat theedoeken bij schoonmaakspullen liggen vind ik eigenlijk al best erg. Als die flessen op m’n doekjes zouden komen, dan zou ik daar storing van krijgen.

En ik moet ook wel een paar keer per dag bij nieuwe doeken kunnen zonder dat er troep in de weg hangt. De stapel doeken is doorgaans veel hoger dan op deze foto. En achterin liggen ook veel doeken.

Ik pak 3 schone microveldoekjes zowat per dag en 1 a 2 theedoeken en handdoekjes dus (als het natter dan gemiddeld of gekreukeld is of ergens anders dan in de keuken is geweest dan is het ‘vies’) dus moet er goed bij kunnen. -O-
pi_207222385
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 07:27 schreef maily het volgende:

[..]
Iedereen rennen naar de Ikea! :o

Ik ben er gisteren nog langsgekomen, gemiste kans :{
Nou voor die prijs blijft het ook echt liggen. Ik heb een ronde van de Wibra in m'n koelkast staan stuk goedkoper
pi_207222409
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 09:54 schreef Goitske het volgende:

[..]
Nou voor die prijs blijft het ook echt liggen. Ik heb een ronde van de Wibra in m'n koelkast staan stuk goedkoper
Die van de Wibra staat hier inmiddels ook in de koelkast en ik moet er nog ff 2 scoren voor in hoge kasten.
Ik ben aardig bezig geweest met inrichten van de nieuwe keuken, maar het heeft nog wel wat tweaks nodig
pi_207224123
Work in progress

pi_207224343
Theeparty bij @Doedezemaar als ze helemaal gesetteld is dus :D *O*
pi_207224402
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Theeparty bij @:Doedezemaar als ze helemaal gesetteld is dus :D *O*
We kregen de buren op visite, dus ik vraag wat ze willen drinken. Oh zegt de buurvrouw, wat drinken jullie zelf? Nou, euh thee..ok, is prima..dus ik trek de la open en ze kijkt en ze kijkt en zegt vervolgens: heb je ook gewone thee? Dus ik zeg: ja, gewone English breakfast of darjeeling. Nee, aardbeienthee ofzo. :'(
pi_207224471
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
We kregen de buren op visite, dus ik vraag wat ze willen drinken. Oh zegt de buurvrouw, wat drinken jullie zelf? Nou, euh thee..ok, is prima..dus ik trek de la open en ze kijkt en ze kijkt en zegt vervolgens: heb je ook gewone thee? Dus ik zeg: ja, gewone English breakfast of darjeeling. Nee, aardbeienthee ofzo. :'(
Hahaha.

Heb zelf ook altijd liefste gewone thee, moet niks van groen of munt hebben.

Darjeeling is wel favoriet van de zwarte thee en dan het liefste losse thee.
pi_207224648
quote:
Met een Balisto :9
Spoilers!
  Spellchecker zondag 25 december 2022 @ 12:36:26 #159
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207224847
quote:
Ik zie mijn thee er ook tussen zitten :Y
pi_207225199
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Die van de Wibra staat hier inmiddels ook in de koelkast en ik moet er nog ff 2 scoren voor in hoge kasten.
Ik ben aardig bezig geweest met inrichten van de nieuwe keuken, maar het heeft nog wel wat tweaks nodig
Heb je een linkje misschien. Al sufgescroll’d op wibra’s site.
pi_207225219
quote:

[..]
_O-
pi_207225253
Hier ook weer bezig geweest, in etappes want mijn fysiek is nog niet zo best. Maar eindelijk kledingkast heringedeeld, zomerkleding in een koffer opgeborgen, alles nu netjes bij elkaar.

Rest vd kledingkamer blijft nog rommelig want er wordt hier nog steeds geklust in huis.

Edit: oh kak, had net voor foto een spijkerrokje uit de stapel gepakt en stapeltje niet meer netjes gemaakt zie ik nu :( :D

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2022 13:03:49 ]
pi_207226898
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 12:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heb je een linkje misschien. Al sufgescroll’d op wibra’s site.
https://www.wibra.nl/assortiment/koelkast-organizer-rond/
pi_207272119
Weet iemand een goede oplossing om kruiden op een rechte plank te organiseren? Dacht aan een soort 'trap' zodat de kruiden achteraan de plank ook te zien zijn, maar kan niet echt iets vinden.

Kan misschien ook wel iets zelf maken met een stuk hout, wat zaagwerk en houtlijm.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207272195
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef eudaemonia het volgende:
Weet iemand een goede oplossing om kruiden op een rechte plank te organiseren? Dacht aan een soort 'trap' zodat de kruiden achteraan de plank ook te zien zijn, maar kan niet echt iets vinden.

Kan misschien ook wel iets zelf maken met een stuk hout, wat zaagwerk en houtlijm.
Soclever heeft mooie kruidentrapjes :Y
  woensdag 28 december 2022 @ 01:10:25 #166
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207272469
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 13:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier ook weer bezig geweest, in etappes want mijn fysiek is nog niet zo best. Maar eindelijk kledingkast heringedeeld, zomerkleding in een koffer opgeborgen, alles nu netjes bij elkaar.

Rest vd kledingkamer blijft nog rommelig want er wordt hier nog steeds geklust in huis.

[ link | afbeelding ]

Edit: oh kak, had net voor foto een spijkerrokje uit de stapel gepakt en stapeltje niet meer netjes gemaakt zie ik nu :( :D
Als er nog geklust wordt, trek iets van plastic folie (bijv. Van dat schildersafdekfolie) over je kleren heen. Scheelt enorm gigantisch in stof :) .
  woensdag 28 december 2022 @ 07:18:01 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207273736
Ik heb de Snurrad. Zeer over te spreken, vet handig ding. Prijzig maar echt hele stevige kwaliteit. Ik heb ‘m nu in het midden van de koelkast met alle aangebroken potjes en kleine flesjes erop (appelmoes, sambal, citroensap, ahornsiroop en dat soort zaken).
Resistance is futile.
  woensdag 28 december 2022 @ 07:18:28 #168
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207273739
quote:

[..]
:D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 28 december 2022 @ 07:19:08 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207273740
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Work in progress [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Work in progress maar damn: dit ziet er al supergoed uit!
Resistance is futile.
pi_207290596
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Die prijs van de ikea vond ik het echt niet waard
pi_207290753
quote:

[..]
Ieuw aardbeien thee 🤣
Ik drink zelf altijd losse thee en bij voorkeur rooibos soorten heb wel iets zwarte thee maar heel erg beperkt
pi_207299574
Iemand tips / ideeën wat goed past in ondiepe Besta kastjes past?
Ik heb diverse Stuk bakken voor andere kasten waar ik blij mee ben, maar deze passen niet in de ondiepe Besta (net te breed).
Ik wil er bijv. nog te versturen kaarten in doen, pennen etc.
Ik hou er wel van dat het allemaal hetzelfde eruit ziet als ik een kast opendoe O+
pi_207300326
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:51 schreef NedKelly het volgende:
Iemand tips / ideeën wat goed past in ondiepe Besta kastjes past?
Ik heb diverse Stuk bakken voor andere kasten waar ik blij mee ben, maar deze passen niet in de ondiepe Besta (net te breed).
Ik wil er bijv. nog te versturen kaarten in doen, pennen etc.
Ik hou er wel van dat het allemaal hetzelfde eruit ziet als ik een kast opendoe O+
Ikea heeft tegenwoordig dat er soms een pop up (in blauw of oranje) verschijnt waar je kan zien welke opbergers er goed passen bij het meubel dat je bekijkt op de website. Kuggis past sowieso, die zie ik altijd op de foto’s, zoals hier https://www.ikea.com/nl/n(...)viken-wit-s79057526/
  donderdag 29 december 2022 @ 10:37:44 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207301417
Onze schoonmaakkast bestaat uit 2 laden naast de gootsteen.

Bovenin doekjes, met ladenverdeler zodat we theedoeken, handdoeken en vaatdoeken apart kunnen houden van schoonmaakdoekjes, schuursponsjes, ramendoekjes en noem maar op. Verder hebben we hier standaard een sprayflacon met dreft water staan om de tafel en het aanrecht mee af te nemen. En meestal staat de handzeep ook in die bak (ingebouwd pompje leek me nogal gedoe).

In de onderste lade ook weer een ladeverdeler, zodat we accessoires van de stofzuiger en elektrische ramentrekker kunnen scheiden van flessen en spuitbussen. Ik ga het nog wel een keertje omdraaien trouwens, schoonmaakmiddelen voor en de rest naar achteren.

Resistance is futile.
pi_207301450
Ik heb me al die tijd niet gerealiseerd dat er ladeverdelers zijn. En nu moet ik er een paar O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207301599
Ik heb schoonmaakdoekjes en theedoeken en handdoeken niet op stapels liggen, ze staan rechtop in bakjes. Ook dat is nog een work in progress, hier de geniale uittrekbare schoonmaakkast die ik aangevuld heb met een draadmand onderin en 2 plastic variera uittrekbakken (die ik uiteraard bij de kringloop vond). Op de lege plek staat normaal de emmer. Handdoeken en theedoeken staan in een andere lade rechtop in varierabakken.
pi_207301865
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef eudaemonia het volgende:

Ik had zo’n trapje van metaal in het vorige huis , maar deze oplossing vind ik echt geniaal https://www.bol.com/nl/nl(...)2_32.37.ProductImage en van Joseph Joseph bestaan er uitschuifbare trapjes https://www.bol.com/nl/nl(...)2_43.51.ProductImage maar ook roterende dingen kunnen een oplossing zijn https://www.bol.com/nl/nl(...)2_41.50.ProductImage op een plank die wat hoger hangt
pi_207302385
Update: Mijn in oktober perfect georganiseerde kledingkast ziet er weer uit als een slagveld in Oekraïne :'(

Ik ben gewoon niet gemaakt voor orde en organisatie.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207303086
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef stavromulabeta het volgende:
Update: Mijn in oktober perfect georganiseerde kledingkast ziet er weer uit als een slagveld in Oekraïne :'(

Dan past je systeem niet bij jou. Denk ik.
Hoewel ik me er ook over verbaas hoe mijn man de systemen hier binnen een paar dagen ook compleet om zeep kan helpen. Hij weet bijvoorbeeld best dat we een bestekvakje voor de 4 dunschillers hebben (hij pakt er zelf gerust zonder aanwijzing 1 uit dat vakje) maar toch vind ik er dan nadat de vaatwasser uitgeruimd is eentje op een willekeurige plek in een andere lade terug waar hij op dat moment kennelijk ruimte zag. Ik weiger toch echt om elk vakje en elke lade en plank van een label te voorzien.
  donderdag 29 december 2022 @ 12:49:38 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_207303849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef stavromulabeta het volgende:

Als je er zelf niks om geeft en er ook geen voldoening uit haalt voegt het ook niks toe. Waarom zou je het dan forceren?

De enige reden dat ik zoveel opruim is dat het me echt oprecht heel veel voldoening geeft. Dan gaat het vanzelf.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')