Bedankt. Nee, ik ben rechts. Doekjes en dingen moeten hier echt een eigen space hebben. Dat theedoeken bij schoonmaakspullen liggen vind ik eigenlijk al best erg. Als die flessen op m’n doekjes zouden komen, dan zou ik daar storing van krijgen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ben jij links?
Ik ben rechts en zou die flessen eerder aan de rechterkant hangen; boven die doekjes heb je meer ruimte.
Nou voor die prijs blijft het ook echt liggen. Ik heb een ronde van de Wibra in m'n koelkast staan stuk goedkoperquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:27 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen rennen naar de Ikea!![]()
Ik ben er gisteren nog langsgekomen, gemiste kans
Die van de Wibra staat hier inmiddels ook in de koelkast en ik moet er nog ff 2 scoren voor in hoge kasten.quote:Op zondag 25 december 2022 09:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou voor die prijs blijft het ook echt liggen. Ik heb een ronde van de Wibra in m'n koelkast staan stuk goedkoper
We kregen de buren op visite, dus ik vraag wat ze willen drinken. Oh zegt de buurvrouw, wat drinken jullie zelf? Nou, euh thee..ok, is prima..dus ik trek de la open en ze kijkt en ze kijkt en zegt vervolgens: heb je ook gewone thee? Dus ik zeg: ja, gewone English breakfast of darjeeling. Nee, aardbeienthee ofzo.quote:Op zondag 25 december 2022 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Theeparty bij @:Doedezemaar als ze helemaal gesetteld is dus![]()
Hahaha.quote:Op zondag 25 december 2022 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We kregen de buren op visite, dus ik vraag wat ze willen drinken. Oh zegt de buurvrouw, wat drinken jullie zelf? Nou, euh thee..ok, is prima..dus ik trek de la open en ze kijkt en ze kijkt en zegt vervolgens: heb je ook gewone thee? Dus ik zeg: ja, gewone English breakfast of darjeeling. Nee, aardbeienthee ofzo.
Met een Balistoquote:Op zondag 25 december 2022 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zie mijn thee er ook tussen zittenquote:Op zondag 25 december 2022 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb je een linkje misschien. Al sufgescroll’d op wibra’s site.quote:Op zondag 25 december 2022 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die van de Wibra staat hier inmiddels ook in de koelkast en ik moet er nog ff 2 scoren voor in hoge kasten.
Ik ben aardig bezig geweest met inrichten van de nieuwe keuken, maar het heeft nog wel wat tweaks nodig
quote:Op zondag 25 december 2022 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We kregen de buren op visite, dus ik vraag wat ze willen drinken. Oh zegt de buurvrouw, wat drinken jullie zelf? Nou, euh thee..ok, is prima..dus ik trek de la open en ze kijkt en ze kijkt en zegt vervolgens: heb je ook gewone thee? Dus ik zeg: ja, gewone English breakfast of darjeeling. Nee, aardbeienthee ofzo.
https://www.wibra.nl/assortiment/koelkast-organizer-rond/quote:Op zondag 25 december 2022 12:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je een linkje misschien. Al sufgescroll’d op wibra’s site.
Soclever heeft mooie kruidentrapjesquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef eudaemonia het volgende:
Weet iemand een goede oplossing om kruiden op een rechte plank te organiseren? Dacht aan een soort 'trap' zodat de kruiden achteraan de plank ook te zien zijn, maar kan niet echt iets vinden.
Kan misschien ook wel iets zelf maken met een stuk hout, wat zaagwerk en houtlijm.
Als er nog geklust wordt, trek iets van plastic folie (bijv. Van dat schildersafdekfolie) over je kleren heen. Scheelt enorm gigantisch in stofquote:Op zondag 25 december 2022 13:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier ook weer bezig geweest, in etappes want mijn fysiek is nog niet zo best. Maar eindelijk kledingkast heringedeeld, zomerkleding in een koffer opgeborgen, alles nu netjes bij elkaar.
Rest vd kledingkamer blijft nog rommelig want er wordt hier nog steeds geklust in huis.
[ link | afbeelding ]
Edit: oh kak, had net voor foto een spijkerrokje uit de stapel gepakt en stapeltje niet meer netjes gemaakt zie ik nu![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2022 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Work in progress maar damn: dit ziet er al supergoed uit!quote:Op zondag 25 december 2022 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Work in progress [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die prijs van de ikea vond ik het echt niet waardquote:Op zondag 25 december 2022 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die van de Wibra staat hier inmiddels ook in de koelkast en ik moet er nog ff 2 scoren voor in hoge kasten.
Ik ben aardig bezig geweest met inrichten van de nieuwe keuken, maar het heeft nog wel wat tweaks nodig
Ieuw aardbeien thee 🤣quote:Op zondag 25 december 2022 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ikea heeft tegenwoordig dat er soms een pop up (in blauw of oranje) verschijnt waar je kan zien welke opbergers er goed passen bij het meubel dat je bekijkt op de website. Kuggis past sowieso, die zie ik altijd op de foto’s, zoals hier https://www.ikea.com/nl/n(...)viken-wit-s79057526/quote:Op donderdag 29 december 2022 07:51 schreef NedKelly het volgende:
Iemand tips / ideeën wat goed past in ondiepe Besta kastjes past?
Ik heb diverse Stuk bakken voor andere kasten waar ik blij mee ben, maar deze passen niet in de ondiepe Besta (net te breed).
Ik wil er bijv. nog te versturen kaarten in doen, pennen etc.
Ik hou er wel van dat het allemaal hetzelfde eruit ziet als ik een kast opendoe
Ik had zo’n trapje van metaal in het vorige huis , maar deze oplossing vind ik echt geniaal https://www.bol.com/nl/nl(...)2_32.37.ProductImage en van Joseph Joseph bestaan er uitschuifbare trapjes https://www.bol.com/nl/nl(...)2_43.51.ProductImage maar ook roterende dingen kunnen een oplossing zijn https://www.bol.com/nl/nl(...)2_41.50.ProductImage op een plank die wat hoger hangtquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef eudaemonia het volgende:
Weet iemand een goede oplossing om kruiden op een rechte plank te organiseren? Dacht aan een soort 'trap' zodat de kruiden achteraan de plank ook te zien zijn, maar kan niet echt iets vinden.
Kan misschien ook wel iets zelf maken met een stuk hout, wat zaagwerk en houtlijm.
Dan past je systeem niet bij jou. Denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef stavromulabeta het volgende:
Update: Mijn in oktober perfect georganiseerde kledingkast ziet er weer uit als een slagveld in Oekraïne
Ik ben gewoon niet gemaakt voor orde en organisatie.
Als je er zelf niks om geeft en er ook geen voldoening uit haalt voegt het ook niks toe. Waarom zou je het dan forceren?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef stavromulabeta het volgende:
Update: Mijn in oktober perfect georganiseerde kledingkast ziet er weer uit als een slagveld in Oekraïne
Ik ben gewoon niet gemaakt voor orde en organisatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |