Dat ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:46 schreef Bleie het volgende:
Ik heb mijn kruidenla aangepakt. Hij is net niet diep genoeg voor standaardpotjes van de supermarkt, dus die moesten altijd liggen. En als de dekseltjes dan niet goed dichtzitten ... Dus andere potjes + labeltjes gekocht. Vooralsnog ook geordend op alfabet, maar dat zal wel niet zo blijven. Ik ben blij!
[ afbeelding ]
@Bleie ik ben ook wel benieuwd waar de labels vandaan komen inderdaad. Moet die nog steeds bestellen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit!
Dit is natuurlijk useless zonder linkje naar de potjes en labeltjes
@Bleie, niet @bleibleiquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:58 schreef SV-tje het volgende:
[..]
@:bleie ik ben ook wel benieuwd waar de labels vandaan komen inderdaad. Moet die nog steeds bestellen.
Organisatorisch hoogtepuntquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:46 schreef Bleie het volgende:
Ik heb mijn kruidenla aangepakt. Hij is net niet diep genoeg voor standaardpotjes van de supermarkt, dus die moesten altijd liggen. En als de dekseltjes dan niet goed dichtzitten ... Dus andere potjes + labeltjes gekocht. Vooralsnog ook geordend op alfabet, maar dat zal wel niet zo blijven. Ik ben blij!
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:17 schreef Bleie het volgende:
Dank allemaal!
Linkjes vergeten![]()
De potjes: https://www.glazen-en-pot(...)st-off-glazen-potten
De labels: https://shopgroup.nl/voorraadpot-stickers-labels/
Nee, ik heb de 154 ml, met zilveren dekseltjes, maar dat kan je dus zelf samenstellen. Dat is vrij groot, maar sommige kruiden gebruik ik veel, dus dan is het fijn om er wat grotere hoeveelheden van te hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Thanks
De 125ml versie is het denk ik?
Mooi!quote:Op zondag 13 november 2022 22:13 schreef SV-tje het volgende:
Wij hebben een kast opnieuw ingericht, niet met handige bakjes maar hele grote aanpassingen. We hebben een dweilmachine en die paste niet in de kast samen met de stofzuiger, nu wel. Ook de strijkplank heeft een betere plek en er komt nog een viervoudig stopcontact zodat de dweilmachine en de raamwisser in de kast kunnen worden opgeladen.
[ afbeelding ]
Before
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 november 2022 22:13 schreef SV-tje het volgende:
Wij hebben een kast opnieuw ingericht, niet met handige bakjes maar hele grote aanpassingen. We hebben een dweilmachine en die paste niet in de kast samen met de stofzuiger, nu wel. Ook de strijkplank heeft een betere plek en er komt nog een viervoudig stopcontact zodat de dweilmachine en de raamwisser in de kast kunnen worden opgeladen.
[ afbeelding ]
Before
[ afbeelding ]
Het doekje is echt kneiter handig. Voor buiten minder geschikt en het is ff wennen (doekje zelf moet echt heel heel goed uitgewrongen worden). Ik gebruik geen enkel schoonmaakmiddel voor ramen binnen. En ik heb glas van vloer tot plafond, maar omdat het echt streeploos is, kan ik dus gewoon op 1,5m hoog ophouden (tot die hoogte zitten de vette vingertjes van mijn zoon). En helemaal ideaal voor de glazen deur, afdrukken rond het deurbeslag is zo weg.quote:Op zondag 13 november 2022 22:49 schreef Vanyel het volgende:
Dat doekje klinkt best als de hemel. Kan echt echt zo mooi zijn? Het klinkt te mooi om waar te zijn
Ja ik heb ook glas van vloer tot plafond, inclusief schuifpui die mijn kinderen natuurlijk het liefst aan het glas open en dicht doen. Daarom klinkt het zo aantrekkelijk. Nu poets ik het helemaal nietquote:Op zondag 13 november 2022 22:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het doekje is echt kneiter handig. Voor buiten minder geschikt en het is ff wennen (doekje zelf moet echt heel heel goed uitgewrongen worden). Ik gebruik geen enkel schoonmaakmiddel voor ramen binnen. En ik heb glas van vloer tot plafond, maar omdat het echt streeploos is, kan ik dus gewoon op 1,5m hoog ophouden (tot die hoogte zitten de vette vingertjes van mijn zoon). En helemaal ideaal voor de glazen deur, afdrukken rond het deurbeslag is zo weg.
Kwestie van ff warm water, wringen als een gek en ff gauw boenen. Elke woensdag komt iemand poetsen. Ik laat haar altijd maar haar ding doen, maar blijkbaar vindt ze het nogal satisfying want zij pakt het glas bijna elke week wel even mee.quote:Op zondag 13 november 2022 23:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook glas van vloer tot plafond, inclusief schuifpui duurt mijn kinderen natuurlijk het liefst aan het glas open en dicht doen. Daarom klinkt het zo aantrekkelijk. Nu poets ik het helemaal niet
Dat doekje ... heette dat vroeger niet ha-ra?quote:Op zondag 13 november 2022 22:43 schreef Seven. het volgende:
[..]dat ziet er goed en praktisch uit! Jij bent echt wel een next level organizor
.
Aanpakken van de schoonmaak kast staat ook nog op mijn lijstje. Maar eerst moeten we nog een afvoer voor de wasmachine maken en ding verplaatsen, dan komt er weer kastruimte vrij en kunnen we het allemaal strakker inrichten. Ik heb een ondiepe kast speciaal voor dit de dweil, strijkplank, bezem en noem maar op.
Even offtopic maar jij hebt ook veel glas:
https://www.hetdoekje.nl/
Voor vingerafdrukken enzo, ideaal om ff snel nog wat op te poetsen zonder gelijk het hele raam te moeten doen enzo. Ik gebruik binnen eigenlijk niks anders dan dit. Buiten de elektrische te trekken (en glazenwasser).
Hun ruwe doeken zijn wel ha-ra achtig inderdaad. Ik weet niet of ha-ra ook een kruising had tussen een zeem en microvezeldoek (en die wil je, de rest vind ik geen toegevoegde waarde hebben).quote:Op maandag 14 november 2022 00:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat doekje ... heette dat vroeger niet ha-ra?
Mooi! Wat voor ophangsysteem is dat?quote:Op zondag 13 november 2022 22:13 schreef SV-tje het volgende:
[ afbeelding ]
Before
[ afbeelding ]
Die 3 witte ophangdingen zijn van Leifheit net als alle dingen die erop staan.quote:Op maandag 14 november 2022 08:10 schreef Bleie het volgende:
[..]
Mooi! Wat voor ophangsysteem is dat?
Ja hoi! Jullie wisten al dat ik een briljante vader heb dusssss sinds gisteren heb ik ook ditquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn hoor
[ link | afbeelding ]
Tnx @:iedereen voor de lieve berichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |