Wat ontzettend gaaf zegquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:37 schreef Seven. het volgende:
Na twee jaar stilte in dit topic, een crosspost:
[..]
Ja zeker!quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een jaar later, is dit nog steeds netjes?
Zo fijn als alles zo een plek heeft!quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel dieper dan 60cm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Zo fijn als alles zo een plek heeft!
Vraagje over de wasmachine en droger, hebben jullie de kasten wat verder naar voren gezet om diepte te creeeren zodat er een deur voor past? Probeer dit al tijden uit te leggen voor de keuken bij iemand anders.
Ik heb nog ergens zo'n stofzuigerslang hanger liggen. Die wil ik er nog graag inschroeven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Dat ding van de schoonmaakkast is wel verbeterd zeg, wij hebben de oude versie en ik overweeg nu dankzij jou de nieuwe.
Wij hebben rechts in de schoonmaakkast trouwens 2 van deze erbij hangen https://www.ikea.com/nl/n(...)antraciet-s89590716/ maar dan de oudere witte versie, daar kun je echt nog veel in kwijt
Ziet er netjes uit hoor!quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:38 schreef Goitske het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb laatst de kast op de overloop echt uitgemest. Zijn 4 vuilniszakken met zooi uit gegaan.
Ik moest laatst de kerstspullen hebben en alles kwam mij tegemoet...
De kerstspullen passen allemaal in de plastic bak de rest heeft een goede plaats gekregen en is gelabeld waar het op de plank hoort te staab
Kost echt bijna niks 25 euro heb je er eentje en ben er zo blij mee. Zelfs de kledingkasten zijn gelabeld zodat als iemand er een mand uit trekt hij ook weer goed neergezet wordtquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit hoor!
Ik wil nog zo'n dyno label tang hebben.
Oh ja, dat kan bij jullie wel, onze kast is maar 40 cm breed, dus we moeten echt alles op het uittrekrek kwijt. Bij jouw versie zit dat gele bandje voor de slang, bij ons zit er zo’n rekje zoals jij los wilt ophangen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n stofzuigerslang hanger liggen. Die wil ik er nog graag inschroeven.
Ik ga nu bestellenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kost echt bijna niks 25 euro heb je er eentje en ben er zo blij mee. Zelfs de kledingkasten zijn gelabeld zodat als iemand er een mand uit trekt hij ook weer goed neergezet wordt
Ik heb ook zoiets, andere merk (uit China besteld) maar zo te zien zelfde app en idee is ook hetzelfde. Ik heb echt al zoveel labels gemaakt sinds ik die heb.quote:Op zondag 28 december 2025 09:47 schreef NedKelly het volgende:
Ik heb er eentje bij Amazon besteld die niet van Dyno of Brother is, maar waarmee je veel meer kan. Dubbele regels maken, verschillende lettertypes en pictogrammen.
https://www.amazon.nl/dp/B09JRRBBJK?th=1
Ben er heel blij mee.
Ik ook meer labels dan met mijn oude Brother. Vooral omdat je zoveel kan variëren en idd die pictogrammen.quote:Op zondag 28 december 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets, andere merk (uit China besteld) maar zo te zien zelfde app en idee is ook hetzelfde. Ik heb echt al zoveel labels gemaakt sinds ik die heb.Ook erg fijn/leuk idd dat je allemaal pictogrammen kan toevoegen.
Qua prijs was die ook wel vergelijkbaar zie ik.
Zit hier toevallig ook een power cord bij? Of alleen AAA batterijen?quote:Op zondag 28 december 2025 12:07 schreef Goitske het volgende:
Ik heb deze
https://amzn.eu/d/1OKmyVV
Kan ook meerdere regels en pictogrammen
Never mind, zit niet op te letten......quote:Op zondag 28 december 2025 15:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zit hier toevallig ook een power cord bij? Of alleen AAA batterijen?
Nice! En zit er nou een kabel bij je label apparaat of alleen batterijen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:12 schreef Goitske het volgende:
Vandaag bezig geweest met mijn trapkast en de lades gisteren al deels gedaan. Ben nog niet helemaal klaar en moet nog labels verder maken maarrrr
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alleen batterijen maar doe heeeel lang met de batterijen die er in zittenquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nice! En zit er nou een kabel bij je label apparaat of alleen batterijen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |