SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk overzichtelijk toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb in bijna alle kasten wel bakjes met labels.
Kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk overzichtelijk toch?
Capsule wardrobesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb eerder deze week teringveel kleding naar de kledingbank gebracht. En ik schat zo in dat ik nieteens op de helft ben.
Ruimen! Ruimen! Ruimen!![]()
![]()
Waarom had ik ooit ongeveer 8 meter aan kleding nodig
Ik moet dit googlen maar ik schat zo in dat het niks voor mij isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Capsule wardrobes. Ik overweeg dit al jaren maar het komt er niet van.
Wat is er met al je boodschappen gebeurd, veel weggegooid? Je kastje gaat van propvol naar supernetjes en bijna leeg ineensquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:00 schreef mascara-klodder het volgende:
De ongeorganiseerde ellende:
[ link | afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alles wat bij de datum was in het weeggeefkastje. Verder was er weinig over de datum.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat is er met al je boodschappen gebeurd, veel weggegooid? Je kastje gaat van propvol naar supernetjes en bijna leeg ineens.
En in die youtube filmpjes doen ze alles dan ook nog in mandjes en bakjes.. of met zo'n plankverhoger om te stapelen...quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles wat bij de datum was in het weeggeefkastje. Verder was er weinig over de datum.
Heb ook nog dingen naar een ander keukenkastje verplaatstgepropt.
Ruimt zo lekker op dingen verplaatsen
Ik heb een paar jaar terug binnen lades in m’n (lage) kastjes laten maken. Dat kijkt zoveel fijner van wat je nog hebt, en het is ook makkelijker netjes te houden (behalve als je kinderen hebt die alles er gewoon weer terug in laten vallen/ gooien hoe het hun de minste moeite kostquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zou ik ook graag willen maar ik woon in een sociale huurwoning.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug binnen lades in m’n (lage) kastjes laten maken. Dat kijkt zoveel fijner van wat je nog hebt, en het is ook makkelijker netjes te houden (behalve als je kinderen hebt die alles er gewoon weer terug in laten vallen/ gooien hoe het hun de minste moeite kost)
In onze nieuwe keuken in het nieuwe huis komen dan ook alleen maar lades in het kookeiland en in de kastenwand hebben we nog 1 lage kast met planken (de rest zijn kasten die boven de apparatuur zitten in die wand).
Maar lades waren voor mij echt een eyeopener. Had het al in 1 kastje en wilde het snel in twee kasten meer
Netjes geworden! Misschien is voor sommige dingen van die plastic bakken handig die de Wibra verkoopt of zo'n draaiplateau die de Wibra heeftquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |