quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:02 schreef Ama het volgende:
Ik probeer het iig.
Groeperen in bakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat klote. Sterkte..
Resistance is futile.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:02 schreef Ama het volgende:
Ik probeer het iig.
Ik ben wel onder de indrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Je weet dat ik geen opgeruimde kasten heb?quote:
Godver ....... sterkte meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een verhaal, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
Dit kan niet echt zijn hoorquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:59 schreef Azula2.0 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En als laatste een superstoring
[ [url=https://i.ibb.co/3f6R55D/83-A9-F791-7-EA9-4-EEE-B0-E4-6-BD9-B7-F51-A9-B.jpg]afbeelding ][/url]
Ik heb nog niet mijn volledige inboedel dus dit is niet wat ik heb aan keukenspullen en kruiden.
En zie nu dat iemand troep heeft gemaakt in m’n badkamer lade. Die paarse fles hoort daar niet en dat wattenschijfje ook niet aUgheagahhrbhr
Hou je taai meid!quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn hoor
[ link | afbeelding ]
Tnx @:iedereen voor de lieve berichtjes
Dit is nog niksquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn hoor
[ link | afbeelding ]
Tnx @:iedereen voor de lieve berichtjes
Behulpzame vaders zijn de allerbestequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik heelveel van mijn vader hou?
[ link | afbeelding ]
We wachten vol spanning op de rest. Inspiratiequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:31 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dit is nog niks
Ga komende tijd meer dingen plaatsen maar wil niet al m’n kruit ineens verschieten
jeetje, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
Sterkte meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ben jij links?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:25 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Behulpzame vaders zijn de allerbestethanks voor de fotoreferentie 🙈
Die stang kan echt best wat hebben aan gewicht.
Een verhuizing is het beste moment voor nieuwe regels; vanaf het begin een vaste plek voor dingen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn hier druk aan het inpakken voor de verhuizing en ik ben redelijk geinspireerd geraakt door de professional organizers dus ik loop ook rond met m’n toolkit (een varierabakje met mesje, touw, tape, stiften, pen, rol boterhamzakjes en rol stickers).
In het nieuwe huis staat vanaf dag 1 een blik met allerlei benodigheden zoals pleisters, paracetamol, mesje, schaar, tape,pen, stift, post-its, m’n lettertang, inbussleuteltje, schroevendraaiers, kroonsteentje etc en alles moet van mij ook direct daar in teruggelegd worden, anders word ik helemaal gek in de chaos.
Als straks over een paar dagen de keuken staat dan ga ik met post-its aangeven wat ik in elke la/op elke plank wil gaan onderbrengen zodat we een beetje fatsoenlijk en snel veel dozen kunnen uitpakken na de verhuizing.
Ik heb die regels al, ik heb alleen ook nog een echtgenoot die dat moeilijk blijft vinden, dus het blijft een aandachtspunt. Maar we komen er wel, veel uitzoekwerk is al in de voorbereiding gedaan, we hebben nu nog maar 1 grote doos met kabeltjes ipv dat ze overal en nergens ingesmeten waren. Doos past precies in een vak van de Kallax op z’n werkkamer, dus hij heeft ze altijd bij de hand.quote:Op zondag 6 november 2022 12:29 schreef maily het volgende:
[..]
Een verhuizing is het beste moment voor nieuwe regels; vanaf het begin een vaste plek voor dingen.
En succes!
Potverdikkeme zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte, lieve Klodder.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik moest gniffelen om die lieve zachte roze voetjesquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben eindelijk ook tot actie overgegaan
Ik wist dat deze potten nog op zolder moesten staan, dus die heb ik tevoorschijn gehaald. Dit is de eerste lade die georganiseerd is
[ afbeelding ]
Wat heerlijk toch! Ik heb man ook al aangezegd dat het zo moet blijven en dat doe ik dochter dadelijk ook. Eens kijken hoe lang het ze lukt.
De andere lade moet ik nog doen, die ziet er nu zo uit (zo ongeveer zag die andere er voorheen ook uit)
[ afbeelding ]
O ja, hoe bewaren jullie spaghetti en noodles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |