Je zit dicht genoeg bij om die van mij te laten scheuren denk je?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zit dicht genoeg bij om die van mij te laten scheuren denk je?
Net terug van vakantie en nu alweer aan het uitkijken naar het weekendquote:Op donderdag 1 september 2022 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor, alweer op weg naar de vrijdag
maar dan bne je toch wel op andere dagen vrij?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net terug van vakantie en nu alweer aan het uitkijken naar het weekend![]()
Ik moet helaas het hele weekend werken
Ben afgelopen maandag en dinsdag vrij geweest en heb komende dinsdag vrij.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan bne je toch wel op andere dagen vrij?
Koen gaat los zoquote:
Oh nee het was enginequote:
quote:
Komtiequote:
Ik zit al klaar met de popcornquote:
Heb je een verzoeknummertje?quote:
Nee, gewoon onderuitgezakt genieten van het optreden van Koenquote:
Owquote:Op donderdag 1 september 2022 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, gewoon onderuitgezakt genieten van het optreden van Koen
* Domnivoor loopt naar de piano.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat hier RTL4 op, doe maar iets lekker fouts
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* Domnivoor loopt naar de piano.
En wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* Domnivoor loopt naar de piano.
Pizza!quote:Op donderdag 1 september 2022 21:32 schreef Knikkergeitje het volgende:
CUL / Het is weer tijd voor de FOK!favoriete pizza Q
Terroristquote:
Nieuwe teamgenoot van Lewis Jankerton is gevonden!quote:
Duidelijk in de dopquote:
heb het geluid uit staan maar riep ze ook al alla akbar?quote:
Zekers niet, eerder: Voor god en vaderlandquote:Op donderdag 1 september 2022 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het geluid uit staan maar riep ze ook al alla akbar?
Nationalistisch-gelovige terreurquote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zekers niet, eerder: Voor god en vaderland
Allemaal op het zingen aan het wachtenquote:
Maar @Aoibhin staat al een tijd te kwelenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal op het zingen aan het wachten
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Van Dale ~~~~~~~
Een Koentje doen: een topic volledig lam leggen door één of meerdere posts, zonder de intentie hebben dit te doen.
wekker loopt 5:30 weer af dus niet echt relaxed zuipen nuquote:Op donderdag 1 september 2022 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik de vodka (die ik nu nog over heb) ook
Snel verzetten dan!quote:Op donderdag 1 september 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wekker loopt 5:30 weer af dus niet echt relaxed zuipen nu
ook daar mag ik het nog niet hebbenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Voor aan de bar, in jouw sportschool
Wees blij!quote:Op donderdag 1 september 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ook daar mag ik het nog niet hebben
Neequote:Op donderdag 1 september 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wees blij!
Ik mag het wel hebben, dus neem ik het ook
Na een paar jaar niet mogen heb je echt weer zin in dat ene drankje hoor.quote:
Hoe ga je met je ritme verstoringen ...quote:Op donderdag 1 september 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na een paar jaar niet mogen heb je echt weer zin in dat ene drankje hoor.
Zijn nu minder en anders.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe ga je met je ritme verstoringen ...
Na een paar jaar is dat ene drankje waarschijnlijk ook meteen genoegquote:Op donderdag 1 september 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na een paar jaar niet mogen heb je echt weer zin in dat ene drankje hoor.
Nee, mocht het in deze lijn doorgaan kan het zomaar wel goed komen.quote:
Ik ga ook echt niet meer dan 2 glazen nemen de eerste keerquote:Op donderdag 1 september 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Na een paar jaar is dat ene drankje waarschijnlijk ook meteen genoeg
Maar snap ik wel ja.
Maar dat kan dan nog ff duren >quote:Op donderdag 1 september 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mocht het in deze lijn doorgaan kan het zomaar wel goed komen.
ja dat zegt weinigquote:Op donderdag 1 september 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet meer dan 2 glazen nemen de eerste keer
Normaal bier he, misschien witbier. Ook niets zwaarders.quote:
Je vervelen doe je als je nergens zin in hebt maar ook geen zin in niets hebt.quote:
Nope....maar wel aanwezig zijn.quote:
Komt vast goedquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2022 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Je vervelen doe je als je nergens zin in hebt maar ook geen zin in niets hebt.
Gelukkig is er !fok
OK ....quote:Op donderdag 1 september 2022 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Normaal bier he, misschien witbier. Ook niets zwaarders.
Dan veras je ze en doe je toch iets?quote:
Ik kijk wel uit. Misschien sturen ze me wel wegquote:Op donderdag 1 september 2022 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan veras je ze en doe je toch iets?
Je bent op je werk?quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Misschien sturen ze me wel weg![]()
Collega ligt weer op tafel te slapen
Als je ze verast mag je ook weg hoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Misschien sturen ze me wel weg![]()
Collega ligt weer op tafel te slapen
Ja maar het is erg rustig vanavond. Heb eigenlijk nog niks gedaan.quote:
Zonder twijfelquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je ze verast mag je ook weg hoor
Ah ja dan ga je je al snel vervelen. Op je werk zijn de mogelijkheden tot onproductieve activiteiten over het algemeen nogal beperkt. Tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar het is erg rustig vanavond. Heb eigenlijk nog niks gedaan.
Ja beetje filmpjes kijken op youtube enzoquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja dan ga je je al snel vervelen. Op je werk zijn de mogelijkheden tot onproductieve activiteiten over het algemeen nogal beperkt. Tot hoe laat moet je?
Maar die krant wordt nu gedrukt dus daar zal het niet meer in staanquote:
Teringquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje filmpjes kijken op youtube enzo
Tot kwart voor 3 dus heb nog even.
Persen draaien nog niet maar het wordt krapquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die krant wordt nu gedrukt dus daar zal het niet meer in staan
Ik ben monteur/lasser. Normaal sta ik gewoon in de werkplaats en werk ik overdag maar zo af en toe een project ergens anders. Nu bij een olieraffinaderij in Duitsland die onderhoud aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Tering![]()
Wat voor werk doe je? Als je dat wil vertellen.
Ah okay dat was een gokje.quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Persen draaien nog niet maar het wordt krap
Ja ik ook niet echt. In het weekend als ik bij m'n ouders ben nog wel eens.quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel de huidige oplages zijn ... Ik lees al jaren geen kranten meer
die heb ik niet meerquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook niet echt. In het weekend als ik bij m'n ouders ben nog wel eens.
Dus het komt erop neer dat je zit te wachten tot iemand je nodig heeft?quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben monteur/lasser. Normaal sta ik gewoon in de werkplaats en werk ik overdag maar zo af en toe een project ergens anders. Nu bij een olieraffinaderij in Duitsland die onderhoud aan het doen zijn.
Twitch kennis overseas?quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus het komt erop neer dat je zit te wachten tot iemand je nodig heeft?
En cool: lassen, zou ik ook wel willen leren. Een vriend van me organiseert jaarlijks 'Scrapfest'. Een festival waar diverse kunstenaars een beperkte tijd krijgen om schroot te verzamelen van het... hoe noem je dat.. 'schrootbedrijf'? van zijn familie en van het verzamelde schroot een kunstwerk te bouwen. Er komen echt prachtige kunstwerken uit. Resultaten van dit jaar:
https://scrapfest.com/scrapfest-12-pieces
OKquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah hij is wel een vriend, geen kennis. En ja Lansing, Michigan.
Ja hier word ik ingehuurd door een ander bedrijf en is het inderdaad afwachten of iemand mij nodig heeft. Zo niet, blijf ik zitten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus het komt erop neer dat je zit te wachten tot iemand je nodig heeft?
En cool: lassen, zou ik ook wel willen leren. Een vriend van me organiseert jaarlijks 'Scrapfest'. Een festival waar diverse kunstenaars een beperkte tijd krijgen om schroot te verzamelen van het... hoe noem je dat.. 'schrootbedrijf'? van zijn familie en van het verzamelde schroot een kunstwerk te bouwen. Er komen echt prachtige kunstwerken uit. Resultaten van dit jaar:
https://scrapfest.com/scrapfest-12-pieces
Een kaassculptuur?quote:
Ja die is geweldig, volgens mij heeft deze ook gewonnen, het is een figuur uit een game. Ik vond die zeemeermin die ook kan bewegen ook heel gaaf.quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hier word ik ingehuurd door een ander bedrijf en is het inderdaad afwachten of iemand mij nodig heeft. Zo niet, blijf ik zitten.
Mooi om te zien wat je van rommel nog kunt makenDeze vind ik erg gaaf.
[ afbeelding ]
Schrootbedrijf is volgens mij het juiste woordweet het anders ook niet.
Sowieso kun je van metaal prachtige dingen maken maar vind het zelf dan leuker om iets te maken dat ook een functie heeft.
Dat bewegen had ik nog niet gezien. Knap gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2022 01:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja die is geweldig, volgens mij heeft deze ook gewonnen, het is een figuur uit een game. Ik vond die zeemeermin die ook kan bewegen ook heel gaaf.
Ook gaaf!quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
Dit maakt mijn broertje van bedrijfsafval.
[ afbeelding ]
Blijft leukquote:
Silo`s.quote:
Jammer dat ze niet meer samen zijn.quote:
oh wow! hoe heeft ie dat gedaan?quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
Dit maakt mijn broertje van bedrijfsafval.
[ afbeelding ]
Ja die was ook prachtig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bewegen had ik nog niet gezien. Knap gedaan
Die giraffe vind ik ook leuk. Redelijk simpel maar wel mooi en vrolijk.
Debiteuren crediteuren blijft wel het leukst jaquote:Op vrijdag 2 september 2022 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer samen zijn.
Het is een restproduct van een silo waar die hij behandeld met granulaat,dat gekleurde spul.En dan heb je een plantenbak.quote:
Ik vond Multilul ook behoorlijk geniaalquote:Op vrijdag 2 september 2022 01:25 schreef engine het volgende:
[..]
Debiteuren crediteuren blijft wel het leukst ja
Hoi,sorry ben je naam even kwijt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond Multilul ook behoorlijk geniaal![]()
Ja ook wel. En de lullo's.quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond Multilul ook behoorlijk geniaal![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is een restproduct van een silo waar die hij behandeld met granulaat,dat gekleurde spul.En dan heb je een plantenbak.
Of een vijver.
[ afbeelding ]
Andere favoriet van me was De Heeren Van De Bruyne Sterquote:
Die ken ik nog nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 01:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Andere favoriet van me was De Heeren Van De Bruyne Ster![]()
Ja fucking geniaal slap geouwehoerquote:Op vrijdag 2 september 2022 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi,sorry ben je naam even kwijt.
Veeg me op.quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:37 schreef tonja het volgende:
Geweldig oeuvre![]()
Deze is mij ook altijd bijgebleven
Jammer genoeg is een hoop van die serie verwijderd op YouTubequote:Op vrijdag 2 september 2022 01:35 schreef engine het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet![]()
Zo even kijken
https://jiskefet.nl/quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is een hoop van die serie verwijderd op YouTubeMultilul was een tijdje terug ook niet meer te vinden, maar staat er sinds kort opeens weer op...zeggen dat het te maken heeft met het verkopen van alles wat met jiskefet te maken heeft aan Amazon Prime ofzo, maar heb dat ook maar ergens gelezen ooit
Oh dat is wel handigquote:
Hier geen last van.quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
eerste waar ik op klikte was alleen met koopoptie te kijken
Ja idd, laat maar zitten danquote:Op vrijdag 2 september 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
eerste waar ik op klikte was alleen met koopoptie te kijken
En, is het wat?quote:Op vrijdag 2 september 2022 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
Dat boek van Michiel Romeyn heb ik wel.
Die van de scheepsjongens?quote:Op vrijdag 2 september 2022 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
Dat boek van Michiel Romeyn heb ik wel.
Ja,leuk geschreven en ook nog tekeningen van hem.quote:
quote:
quote:
Hij gaat skiën.quote:Op vrijdag 2 september 2022 03:19 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heb het koud zeker.
[ afbeelding ]
Als je zo blessed bent als louis sta je toch vaak alleen aan de top.quote:Op vrijdag 2 september 2022 03:19 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heb het koud zeker.
[ afbeelding ]
Een feestje is een feestje ja tochquote:
Kan zo in Rotterdam-Zuid of Almere terechtquote:Op vrijdag 2 september 2022 03:19 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heb het koud zeker.
[ afbeelding ]
Iemand noemde het een maanpak.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand noemde het een maanpak.![]()
Ook die gast ernaast met een NASA Tshirt.
Ik gelijk de CD zoeken.quote:
quote:
10 puntenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:43 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-vlaggen-verwijderen
Of je zegt gewoon dat die bagger moet optiefen
Ik heb er ooit een geschilderdquote:
Dom wijf, meteen maar een vaccinatie geven danquote:
Er hangen er hier rond Amsterdam in de omliggende gemeenten ook.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze hangen hier ook overal, van die omgekeerde vlaggen. In lantaarnpalen enzo.
Wat ik nog het meest opvallend vind is dat de kopstukken aantoonbaar slechte boeren zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Er hangen er hier rond Amsterdam in de omliggende gemeenten ook.![]()
Vooral bij poepgrote boerderijen met enorme stukken grond er omheen en wat SUV's voor de deur want we hebben hier geloof ik vooral rijke boeren in de buurt. Kunnen ze mooi tijdens het BBQ-en met zijn dertigen naar hun vlaggetjes turen
Kom nou toch...quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:52 schreef pullup het volgende:
Oh oh![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)ijken-onvermijdelijk
Lol de tegenaanval was te verwachtenquote:
Grote bekkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik nog het meest opvallend vind is dat de kopstukken aantoonbaar slechte boeren zijn.
Mooi dit.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol de tegenaanval was te verwachten
Hele grote bekken.en exposure,maar hun eigen bedrijf op orde houden kunnen ze niet.quote:
Autoloze zondag.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie het al gebeuren: overal permanent 100 km/u, of zelfs terug naar 80 km/u. Iedereen versneld aan de warmtepomp, etcetc. Dit gaat wat worden...
o nee.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Autoloze zondag.
[ afbeelding ]
Pas op wat je wenst hequote:Op vrijdag 2 september 2022 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o nee.![]()
Die auto is al duur om te bezitten, en dan zou ik er ook nog niet mee mogen rijden?![]()
Die heb ik nog meegemaaktquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Autoloze zondag.
[ afbeelding ]
Millanial.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o nee.![]()
Die auto is al duur om te bezitten, en dan zou ik er ook nog niet mee mogen rijden?![]()
Altijd ellende ja, volgens mij waren er ook zat lui die niet doorhadden deze week dat de treinen niet redenquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik google net even "Autoloze zondag" en de eerste hit is
Autoloze zondag in Brussel op 18 september 2022
Stel dat je dat niet doorhebt en je rijdt nietsvermoedend die zondag naar je afspraak in Brussel.
Plotseling mag je de stad niet in. Da's lekker dan.
Dat zal je maar gebeuren.Dat je op Schiphol aankomt en .... niks.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd ellende ja, volgens mij waren er ook zat lui die niet doorhadden deze week dat de treinen niet reden
Ja, dat zul je altijd hebben. Maar goed, dan sta je op het station en op de CTA zie je dan wel staan dat ze niet rijden. En dat de perrons opvallend leeg zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd ellende ja, volgens mij waren er ook zat lui die niet doorhadden deze week dat de treinen niet reden
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal je maar gebeuren.Dat je op Schiphol aankomt en .... niks.
Lucky youquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat was woensdag zowaar de enige lijn die 4 x nog reed
Ooit een keer met mijn stomme kop op Schiphol aangekomen en bemerkt dat ik mijn paspoort was vergetenquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
Wij hadden ooit een Taxibus naar huis,dat was best gezellig.
Had er niks aanquote:
Tsja. Maar wel de vlucht gehaald. Dat heeft vast aardig wat stress gegeven...quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit een keer met mijn stomme kop op Schiphol aangekomen en bemerkt dat ik mijn paspoort was vergeten![]()
Dat rappe ritje heen en weer met de taxi was duurder dan mijn vliegticket
Best wel jaquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar wel de vlucht gehaald. Dat heeft vast aardig wat stress gegeven...![]()
Die zijn zeker duur.Je ziet dan ook de teller...quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit een keer met mijn stomme kop op Schiphol aangekomen en bemerkt dat ik mijn paspoort was vergeten![]()
Dat rappe ritje heen en weer met de taxi was duurder dan mijn vliegticket
Had deze een prijs gewonnen?quote:
Denk dat ie daar te onscherp voor isquote:
Haha lekker een paar uurtjes klussen geweestquote:
Wij hadden vroeger een laser,dan gingen we stukjes spiegel op een box plakken.Dat was echt feest.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha lekker een paar uurtjes klussen geweest
Die verspringt elke paar seconden...quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn zeker duur.Je ziet dan ook de teller...
Jij kent het.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die verspringt elke paar seconden...![]()
Beter niet naar kijken.
quote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik leef nogen alles is oké. Ook met Silverfox.
![]()
Hier nog leuke nieuwtjes? Of misschien minder leuke?
Hulloquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik leef nogen alles is oké. Ook met Silverfox.
![]()
Hier nog leuke nieuwtjes? Of misschien minder leuke?
Waait behoorlijk daarquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:55 schreef chufi het volgende:
Hier is het erg rustig , gelukkig maar want onze Dees zit boven op een berg ergens ver weg ...
Minder rustig lijkt het hier te zijn..
quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:16 schreef chufi het volgende:
He een camerageile zeemeeuw
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, nu gaan die terroristen helemaal uit hun dak zeker?
De stikstofnormen lijken nog strenger te moeten
Nope dat lijkt me niksquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een 'bijzondere' winnie the pooh film
https://www.manners.nl/winnie-the-pooh-horrorfilm-trailer/
Walgelijk dat er dan nu niet gestaakt wordtquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:56 schreef pullup het volgende:
Met zijn allen, met zijn ahallen![]()
https://www.at5.nl/artike(...)t-12-treinen-per-uur
[ afbeelding ]
12 treinen per uur jonguh,en ze hebben een hele horde extra personeel weten te vinden ineensquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Walgelijk dat er dan nu niet gestaakt wordt
Echt te debiel voor woorden, nu kan het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
12 treinen per uur jonguh,en ze hebben een hele horde extra personeel weten te vinden ineens
De treinen zijn na de corona periode ineens ook allemaal een stuk korter geworden valt me opquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt te debiel voor woorden, nu kan het wel.
De forens kan verder de tering krijgen.
Corona incoming ....quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:56 schreef pullup het volgende:
Met zijn allen, met zijn ahallen![]()
https://www.at5.nl/artike(...)t-12-treinen-per-uur
[ afbeelding ]
Vooral ervoor zorgen dat mensen niet meer met de trein willen. Ook goed voor het milieu etcquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
De treinen zijn na de corona periode ineens ook allemaal een stuk korter geworden valt me op
Je moet er wat voor over hebben...quote:
Jeejquote:
Nou nee, zijn er zat die het meer dan zonde van het geld en milieu vinden.quote:
Ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, zijn er zat die het meer dan zonde van het geld en milieu vinden.
Zou wel handig zijn, moet binnenkort nog wat dure dingen shoppenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:11 schreef pullup het volgende:
Sjiek hendig
https://speld.nl/2022/03/(...)racht-te-verbeteren/
[ afbeelding ]
En toch zijn ze welkom om mee te feestenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, zijn er zat die het meer dan zonde van het geld en milieu vinden.
Er zijn toch vaker race-weekenden daar ... Waarschijnlijk zijn die vervuilender dan 1 F1 weekend..quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:04 schreef pullup het volgende:
Maar ik meen me te herinneren dat er vorig jaar niet eens een enorme piek was door dit Zandvoort gebeuren dus zal wel meevallen
Dat is het wel een beetje. Het is best een eer om een F1 race te mogen organiseren. Of een tour start. Of een EK.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook wel hoorMaar goed anders kan je nooit meer wat doen en dat is nog wel erger
Ben benieuwd of Sky het er nog over gaat hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef engine het volgende:
De hele wereld kijkt mee
Visitekaartje
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje. Het is best een eer om een F1 race te mogen organiseren. Of een tour start. Of een EK.
En wat de NS betreft. Ja het is een beetje krom maar als je zoiets organiseert moet je het goed doen.
Waarover bedoel je?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Sky het er nog over gaat hebben
Terroristenquote:
quote:
Dat zou heel mooi zijn.Dit is trouwens gewoon een verdienmodel.Heeft niks met demo te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:41 schreef pullup het volgende:
Daar heb je ze weer hoor, de stukken stront
Gewoon lekker tegen alles zijn
https://www.at5.nl/artike(...)eid-zondag-op-de-dam
[ afbeelding ]
Dat is dan wel een mooie reden om de treindiensten op te heffen die dag
Maakt niet uit,Max start het liefst op 14.quote:
Ja wandelen gaat vast niet snel genoeg om te kunnen winnenquote:
Aiquote:
quote:
liever niet nee...quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ai![]()
Als dat morgen maar niet gebeurd.
Hopelijk wel eigenlijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ai![]()
Als dat morgen maar niet gebeurd.
quote:
Zondag ook graag. Net zolang tot iedereen binnen 10 punten van elkaar staat in de top 5.quote:
Nouja zegquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag ook graag. Net zolang tot iedereen binnen 10 punten van elkaar staat in de top 5.
Hij moet zondag al kampioen worden?quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja zeg
Om de sfeer er toch een beetje in te houden
Wat Perez doet vind ik niet zo interessant. Komt nog wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het kan wel eens niet een RB weekend worden.. Perez loopt ook te klungelen
Nee zover is het nog niet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet zondag al kampioen worden?
Lekker in de laatste wedstrijd. Kijken of ze corruptie dan weer werkt.quote: