Komt vast goedquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2022 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Je vervelen doe je als je nergens zin in hebt maar ook geen zin in niets hebt.
Gelukkig is er !fok
OK ....quote:Op donderdag 1 september 2022 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Normaal bier he, misschien witbier. Ook niets zwaarders.
Dan veras je ze en doe je toch iets?quote:
Ik kijk wel uit. Misschien sturen ze me wel wegquote:Op donderdag 1 september 2022 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan veras je ze en doe je toch iets?
Je bent op je werk?quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Misschien sturen ze me wel weg![]()
Collega ligt weer op tafel te slapen
Als je ze verast mag je ook weg hoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Misschien sturen ze me wel weg![]()
Collega ligt weer op tafel te slapen
Ja maar het is erg rustig vanavond. Heb eigenlijk nog niks gedaan.quote:
Zonder twijfelquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je ze verast mag je ook weg hoor
Ah ja dan ga je je al snel vervelen. Op je werk zijn de mogelijkheden tot onproductieve activiteiten over het algemeen nogal beperkt. Tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar het is erg rustig vanavond. Heb eigenlijk nog niks gedaan.
Ja beetje filmpjes kijken op youtube enzoquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja dan ga je je al snel vervelen. Op je werk zijn de mogelijkheden tot onproductieve activiteiten over het algemeen nogal beperkt. Tot hoe laat moet je?
Maar die krant wordt nu gedrukt dus daar zal het niet meer in staanquote:
Teringquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje filmpjes kijken op youtube enzo
Tot kwart voor 3 dus heb nog even.
Persen draaien nog niet maar het wordt krapquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die krant wordt nu gedrukt dus daar zal het niet meer in staan
Ik ben monteur/lasser. Normaal sta ik gewoon in de werkplaats en werk ik overdag maar zo af en toe een project ergens anders. Nu bij een olieraffinaderij in Duitsland die onderhoud aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Tering![]()
Wat voor werk doe je? Als je dat wil vertellen.
Ah okay dat was een gokje.quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Persen draaien nog niet maar het wordt krap
Ja ik ook niet echt. In het weekend als ik bij m'n ouders ben nog wel eens.quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel de huidige oplages zijn ... Ik lees al jaren geen kranten meer
die heb ik niet meerquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook niet echt. In het weekend als ik bij m'n ouders ben nog wel eens.
Dus het komt erop neer dat je zit te wachten tot iemand je nodig heeft?quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben monteur/lasser. Normaal sta ik gewoon in de werkplaats en werk ik overdag maar zo af en toe een project ergens anders. Nu bij een olieraffinaderij in Duitsland die onderhoud aan het doen zijn.
Twitch kennis overseas?quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus het komt erop neer dat je zit te wachten tot iemand je nodig heeft?
En cool: lassen, zou ik ook wel willen leren. Een vriend van me organiseert jaarlijks 'Scrapfest'. Een festival waar diverse kunstenaars een beperkte tijd krijgen om schroot te verzamelen van het... hoe noem je dat.. 'schrootbedrijf'? van zijn familie en van het verzamelde schroot een kunstwerk te bouwen. Er komen echt prachtige kunstwerken uit. Resultaten van dit jaar:
https://scrapfest.com/scrapfest-12-pieces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |