SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Als je iets jat, jat het dan goed moeten ze gedacht hebbenquote:Op donderdag 1 september 2022 20:51 schreef Doedezemaar het volgende: Echt waarom zo’n achterlijk iets van La Bamba en Guantanamera maken?
heb je je nieuwe ipad al ?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je iets jat, jatnhet dan goed moeten ze gedacht hebben
Nee..... voor de kermis.quote:
Oh dan mag je ook een puntmuts op hoorquote:Op donderdag 1 september 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... voor de kermis.
Die is hier vanaf volgende week zaterdag.
Gelukkig welquote:
De verlichting is wel mooi.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
Kermis in het donker heeft misschien ook wel wat.
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan mag je ook een puntmuts op hoor
Oh, kun je weer wat opnames maken voor in je showsquote:Op donderdag 1 september 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... voor de kermis.
Die is hier vanaf volgende week zaterdag.
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, kun je weer wat opnames maken voor in je shows
Komt ie hoor….
En weer zo’n mooi polshorloge
Repeat
Bij ons is hij altijd in juli, dus dan is het nog niet echt donker als ik ga. Moet ik toch in de rups voor het donker.quote:
Nee, die ga ik thuis drinken.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je toch naar de kermis, biertjes drinken [ afbeelding ][ afbeelding ]
Kom je gewoon naar hier.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is hij altijd in juli, dus dan is het nog niet echt donker als ik ga. Moet ik toch in de rups voor het donker.
Ja, niet echt leuk meer!!quote:Op donderdag 1 september 2022 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die ga ik thuis drinken.
Vind het nu echt te duur worden.
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:00 schreef just me het volgende:
dank voor de leuke muziekjes en gezelligheid
![]()
[ afbeelding ]
Mijn zoon was weer een aardig kapitaal kwijt aan de kermis dit jaar. Hij had van ons 20 euro gekregen en heeft er zelf ook nog zo'n 40 a 50 euro uitgegeven. Maar ja, daar heeft hij dan wel 3 avonden lol mee gehad.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die ga ik thuis drinken.
Vind het nu echt te duur worden.
Dan vind ik dat nog meevallen.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon was weer een aardig kapitaal kwijt aan de kermis dit jaar. Hij had van ons 20 euro gekregen en heeft er zelf ook nog zo'n 40 a 50 euro uitgegeven. Maar ja, daar heeft hij dan wel 3 avonden lol mee gehad.
Ja, dat is ook zo. Maar ik vind het toch veel geld.quote:
Dat is het sowieso.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar ik vind het toch veel geld.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:15 schreef just me het volgende:
dank je wel!
het appeltje is zeker voor de dorst
Had je er dan niet beter cider van kunnen maken?quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:42 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Had je er dan niet beter cider van kunnen maken?
Zou dat pure alcohol zijn? Want dan kom je uit op 666 liter wijn per jaarquote:
Ondanks de vooroordelen hier red ik dat echt nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou dat pure alcohol zijn? Want dan kom je uit op 666 liter wijn per jaar
Heb je nog meer nodig?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ondanks de vooroordelen hier red ik dat echt niet
Lekker op je gemakkum rondrijdenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Over 2 weken gaan we een dagje Friesland doen. Symph moet een paar uur naar de vestiging Harlingen en als hij een beetje op tijd klaar is rijden we naar Makkum om daar eens een middagje rond te kijken. En anders gewoon weer dwalen door Harlingen zelf, maar dat hebben we al best vaak gedaan.
quote:
Alles primaquote:
Ja hoor, ben lekker druk met van alles en kinderen/kleinkinderen/golfenquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, ben lekker druk met van alles en kinderen/kleinkinderen/golfen
zeker weten! Ga je nog op de motor weg?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mooi zoTis er weer een mooi weekend voor
Ken het qua deuntje, had er geen naam/titel bij kunnen bedenken…quote:
Jij bent kennelijk iets minder bejaard dan wijquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken het qua deuntje, had er geen naam/titel bij kunnen bedenken…
quote:
Die kans is vrij grootquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
zeker weten! Ga je nog op de motor weg?
Dat is het zekerquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:56 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en just me
Gisterenavond naar Raymond van het Groenewoud geweest. Was goed!
Ik ben niet zo onder de indruk van een Tokkie die in vechthouding mijn tuin in probeert te dansen terwijl ze schreeuwt dat ik niet haar tuin in mag lopen om te klagen over de herrie. Scheelt ook dat hij (die achter haar aan kwam)rust uitstraalde, maar ik vond het vooral lachwekkend en heb uiteindelijk de poort dicht kunnen duwen. En toen moest ik Symph ook weer terug het huis in duwenquote:
Ja, met mij welquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Alles goed?
Het is niet mijn soort mensen, laten we het daar maar op houden. Bouwradio voluit aan in de deuropening van de achterdeur nadat ik al tig keer over de muziek heb geklaagd en dan als reactie: we zijn hier aan het werk… ja, ik woon hier, je bent niet op een bouwplaats, je houdt maar rekening met de burenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een stel aso's
We waren ff bij de buurtkringloop, daar was net een vechtpartij tussen 2 klanten geweest met politie erbij en al. Er hangt iets in de lucht denk ik.quote:
Knap dat je dat kan. Ik zou er vreselijk van overstuur van zijn. Maar mezelf kennende zou ik ze ook niet durven aansprekenquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We waren ff bij de buurtkringloop, daar was net een vechtpartij tussen 2 klanten geweest met politie erbij en al. Er hangt iets in de lucht denk ik.
Ik ben serieus niet onder de indruk van dergelijk gedrag, maar de overlast van die lui stoort me mateloos, gisteravond waren ze om 23.30 ook nog binnen klusherrie aan het maken
Nodige ervaring op m’n werk (en ook hier met andere dames de tuin uit werkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan. Ik zou er vreselijk van overstuur van zijn. Maar mezelf kennende zou ik ze ook niet durven aanspreken
Ik vind het ook vreselijk, maar ze hebben echt schijt aan iedereen… en ook gewoon iedere dag weerquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan. Ik zou er vreselijk van overstuur van zijn. Maar mezelf kennende zou ik ze ook niet durven aanspreken
Gelukkig hoeven jullie niet zo lang buren te zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk, maar ze hebben echt schijt aan iedereen… en ook gewoon iedere dag weer
Binnenkort te zien bij Mr. Frank Visser?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk van een Tokkie die in vechthouding mijn tuin in probeert te dansen terwijl ze schreeuwt dat ik niet haar tuin in mag lopen om te klagen over de herrie. Scheelt ook dat hij (die achter haar aan kwam)rust uitstraalde, maar ik vond het vooral lachwekkend en heb uiteindelijk de poort dicht kunnen duwen. En toen moest ik Symph ook weer terug het huis in duwen
Mooi zo.quote:
Eejjquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Binnenkort te zien bij Mr. Frank Visser?
Pfff...... vervelend zeg.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:43 schreef livelink het volgende:
Stress hier. Mijn dochter is haar ov-kaart verloren. De automatische incasso gaat van mijn rekening![]()
Maar om de kaart te blokkeren moest ik hem eerst koppelen aan mijn ov-chipkaart-account en daarvoor had ik kaartnummer en einddatum nodig.
In verband met haar privacy had ik haar kaart niet gekoppeld, want dan kon ik haar reisgegevens inzien en dat vond ik niet zo nodig (dat is een fout die ik niet weer maak).
Maar hoe kom je in vredesnaam achter de einddatum van een kaart die je kwijt bent?
Bellen kon niet (in het weekend alleen van 10.00 - 16.00 en ik wil natuurlijk niet dat mijn rekening leeggetrokken wordt met haar kaart (kan nog gebeuren trouwens, want wordt pas na 24 uur daadwerkelijk geblokkeerd).
Uiteindelijk via analyse van mijn mails de einddatum van haar kaart uitgedokterd en alsnog gekoppeld en geblokkeerd en meteen een vervangende aangevraagd, maar wat een drama was dat zeg.
Dus tip, tip, tip. Heb je een ov-chipkaart, schrijf dan ergens de code en einddatum op want die heb je nodig als je hem kwijt raakt. En een nog betere tip; maak een account aan bij ov-chipkaart en koppel elke kaart meteen.
Verloren of gestolen in Utrecht nadat ze hem had gebruikt voor het reizen. Ik denk verloren, want er was nog geen geld afgeschreven van mijn rekening. Nu maar hopen dat hij snel geblokkeerd wordt. Ik vond de mail wat mistig:quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff...... vervelend zeg.
En is ze hem echt kwijt, of kan ze hem gewoon niet vinden.
Dat zou ik wel zeggen, als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Verloren of gestolen in Utrecht nadat ze hem had gebruikt voor het reizen. Ik denk verloren, want er was nog geen geld afgeschreven van mijn rekening. Nu maar hopen dat hij snel geblokkeerd wordt. Ik vond de mail wat mistig:
Welke schade kun je oplopen?
Pas vanaf de eerstvolgende dag (met ingang van 0:00 uur) na melding van verlies of diefstal draagt Translink (het bedrijf achter de OV-chipkaart) het risico van verlies van saldo. Tot dit tijdstip draag je zelf het risico van verlies van saldo.
Dus ik weet nu niet wanneer die blokkade ingaat. Vannacht om 00.00?
Volgende week zou het wat gaan regenen. Ben benieuwd.quote:
Knap dat je dat zo weet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooiste nummer van ze en gezongen door Martinipv Dave
Mad weet de meeste dingen die ik draai wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Groot fan. Overigens weet MM dit soort dingen ook
Check!quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Groot fan. Overigens weet MM dit soort dingen ook
Welkom BasEnAad.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik luister mee pikkies!
goedenavond!
Al een paar maanden geleden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:22 schreef Melting het volgende:
Heb jij al vakantie gehad, @:zorro28?
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Sowing The Seeds Of Love - Tears For Fears
Prima voor mijn AOW…quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
Maat van me heeft zijn seeds of love ook gezaaid.
Hij wordt papa volgend jaar.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
Heb net gegeten op een foodfestival in onze plaats. Was gezellig, maar ik zal niet verbaasd zijn als ik een voedselvergiftiging heb opgelopen.
En daar heb je ook nog voor betaald?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
Heb net gegeten op een foodfestival in onze plaats. Was gezellig, maar ik zal niet verbaasd zijn als ik een voedselvergiftiging heb opgelopen.
Ja, was ook allemaal niet echt goedkoop.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar heb je ook nog voor betaald?
Dan vermaken jullie je wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Hier (we zitten nu in het Zwarte Woud in Duitsland) zijn de lokale einde zomer feestweekenden losgebarsten. Overal wein, weib, bier und gesang…
Nee, ik ken die foodtruck evenementen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was ook allemaal niet echt goedkoop.
Vergeleken met Frankrijk is het hier spotgoedkoop.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan vermaken jullie je wel.
Of zijn de prijzen daar abnormaal hoog?
Dat klinkt erg goedquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Hier (we zitten nu in het Zwarte Woud in Duitsland) zijn de lokale einde zomer feestweekenden losgebarsten. Overal wein, weib, bier und gesang…
Aaah, prachtige plek om te zijn!quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeleken met Frankrijk is het hier spotgoedkoop.
Alleen de benzine niet, in Frankrijk was dat ¤1,45…
Skindeep -Stranglers
Yep, we verblijven op een boerderij op een berg en hebben bij ons huisje naast de boerderij 2 eigen huiskatten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Aaah, prachtige plek om te zijn!
En dan nu aan de schijterij door de niet goed gekoelde kebab…quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Zal ik jullie iets ironisch vertellen? Jaarlijks kennen wij het festival "Kleurrijk Wijk" wat draait om de multiculturele samenleving en eigenlijk altijd erg gezellig is. Dit jaar dus gecombineerd met dat Foodfestival.
Nu was het deze week in eerste instantie afgeblazen vanwege de komst van de vluchtelingen en alle onrust die daarmee ontstaan was. Ik vond dat toch wel bijzonder dat een multicultureel evenement zou worden afgelast vanwege de komst van vluchtelingen. Het is op het laatste moment toch doorgegaan uiteindelijk.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Zal ik jullie iets ironisch vertellen? Jaarlijks kennen wij het festival "Kleurrijk Wijk" wat draait om de multiculturele samenleving en eigenlijk altijd erg gezellig is. Dit jaar dus gecombineerd met dat Foodfestival.
Nu was het deze week in eerste instantie afgeblazen vanwege de komst van de vluchtelingen en alle onrust die daarmee ontstaan was. Ik vond dat toch wel bijzonder dat een multicultureel evenement zou worden afgelast vanwege de komst van vluchtelingen. Het is op het laatste moment toch doorgegaan uiteindelijk.
Dat is inderdaad wel ironischquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Het is allemaal de schuld van de vluchtelingenquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan nu aan de schijterij door de niet goed gekoelde kebab…
Weggestuurd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de vluchtelingen![]()
Maar zonder dollen; het is toch niet helemaal goed gegaan met die opvang.
https://www.rtvutrecht.nl(...)rd-na-bespugen-agent
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Day For A Daydream - Lovin Spoonful
Nee, helaas al jaren niet meer. Ze konden het financieel niet meer rond krijgen. Was altijd echt supergezellig en wij nodigden dan ook al onze vrienden uit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Bestaat Jazz bij Duurstede (of zoiets) eigenlijk nog?
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:50 schreef MadMaster het volgende:
The Way To Amarillo - Tony Christie
Een mede-Fokster d'r moeder zat in de organisatie en ik ben op haar uitnodiging er 2 keer geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas al jaren niet meer. Ze konden het financieel niet meer rond krijgen. Was altijd echt supergezellig en wij nodigden dan ook al onze vrienden uit.
Het is nu wel vervangen door Blues in Wijk, waar het hele jaar door regelmatig concerten voor worden georganiseerd.
Was laatst een paar dagen als gastmuzikant te zien in de band van The Late Show with Stephen Colbert.quote:
Nice. Die man heeft echt een fijne stemquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was laatst een paar dagen als gastmuzikant te zien in de band van The Late Show with Stephen Colbert.
Sorry.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:04 schreef livelink het volgende:
Je kunt van je kinderen houden en de hele wereld verder haten en in het ongeluk storten.
Stom nummer.
Nee, nog rechtstreeks uit de Koude Oorlog.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
Mss een stomme vraag, is dit een nieuw nummer dan?
1985.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
Nee niet bepaald, uit 1985quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
Oscar Harris…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:08 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd wie de artiest hierna kent.
Ook op je nieuwe iPad doet je toetsenbord het niet…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Papa fume une pipe et lemchatnestbdans le jardin.
La fenetre est fermee en me moeder is er niet
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook op je nieuwe iPad doet je toetsenbord het niet…
Kloptquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook op je nieuwe iPad doet je toetsenbord het niet…
Toen mensen nog met briefkaarten moesten stemmen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Hij heeft toch met twee nummers in de top 2000 gestaan
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen mensen nog met briefkaarten moesten stemmen?
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Die gebruikte ik altijd voor prijsvragen van de Hitkrant.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Het intro is behoorlijk uniek…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je snel gehoord.
[ afbeelding ]
Dit nummer vind ik dan wel mooi van Bruce.quote:
Ik kan wel wat betere nummers opnoemen dan dit flauwe plaatje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik dan wel mooi van Bruce.
Niet van Brucequote:Op zaterdag 3 september 2022 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan wel wat betere nummers opnoemen dan dit flauwe plaatje.
Ik ook, maar niet één van Broes…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan wel wat betere nummers opnoemen dan dit flauwe plaatje.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik trek net een fles wijn open en de kurk zat dusdanig vast, dat ik, na een uiterste poging om dat ding uit de fles te krijgen, nu de keuken kan dweilen.
Tot zo…
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Chirpy Chirpy Cheep Cheep - Middle Of The Road
Not my cup of teaquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
Bij Ab Normaal.
BREEK DE TENT MAAR AF
Met huiszanger Rob Ronalds
BONALDS
Dat zijn al 2 redenen om dat baggerprogramma niet te kijken…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
Bij Ab Normaal.
BREEK DE TENT MAAR AF
Met huiszanger Rob Ronalds
BONALDS
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:38 schreef DJ11 het volgende:
The Trammps - Iets Anders Dan Disco Inferno
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de naam van zowel de ouders als de kleine leuk.
Allemaal Voet…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
De ouders zie ik niet helemaal de grap?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Marathon…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
De ouders zie ik niet helemaal de grap?
Was ook 20 jaar geleden he. Smakeloos maar zeker wel grappig, zo idioot dat het was met die konijnen en Pa Normaal en Bef.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn al 2 redenen om dat baggerprogramma niet te kijken…
I know, bagger van de onderste plank…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Was ook 20 jaar geleden he. Smakeloos maar zeker wel grappig, zo idioot dat het was met die konijnen en Pa Normaal en Bef.
Of zoals wij hem hier noemen; Peer Engel.quote:
Dat wren allemaal moppen van Harry Touw, en die man was al triestquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Was ook 20 jaar geleden he. Smakeloos maar zeker wel grappig, zo idioot dat het was met die konijnen en Pa Normaal en Bef.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Of zoals wij hem hier noemen; Peer Engel.
Jazeker, maar het was niet pretentieus, daarom vond ik het leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, bagger van de onderste plank…
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:51 schreef livelink het volgende:
Ik zat me net te ergeren aan iemand buiten die heel hard de muziek aan had staan. Ging ik net toch even naar buiten om te luisteren, kom ik er achter dat het uit ons eigen huis komt. Man zit boven een concert te luisteren. Keihard en met de ramen open.
Het raam is nu dicht
Ik zal d'r even opgraven voor je…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:52 schreef DJ11 het volgende:
Doe mij Dusty Springfield maar....
Dat ritme is sullig en die backing vocals passen ook totaal niet.
Jammer dat je niet even uit je plaat bent gegaan, ziedend schreeuwend uit het raamquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:51 schreef livelink het volgende:
Ik zat me net te ergeren aan iemand buiten die heel hard de muziek aan had staan. Ging ik net toch even naar buiten om te luisteren, kom ik er achter dat het uit ons eigen huis komt. Man zit boven een concert te luisteren. Keihard en met de ramen open.
Het raam is nu dicht
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:51 schreef livelink het volgende:
Het raam is nu dicht
Dat zou wel leuk geweest zijn ja.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jammer dat je niet even uit je plaat bent gegaan, ziedend schreeuwend uit het raam
Uitkijken... straks moet je vent naar je toe, om het geluid terug te schroeven.quote:
Voor je het weet staat onze nieuwe buurvrouw voor je neus…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jammer dat je niet even uit je plaat bent gegaan, ziedend schreeuwend uit het raam
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
Melissa Etheridge dus. Heerlijke stem.
Ik luister met koptelefoon. En daar kwam het lawaai van zijn concert dwars doorheen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Uitkijken... straks moet je vent naar je toe, om het geluid terug te schroeven.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister met koptelefoon. En daar kwam het lawaai van zijn concert dwars doorheen.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor je het weet staat onze nieuwe buurvrouw voor je neus…
Hij heeft het gezegd, maar het zei me niks. Mannen met lange haren zag ik.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan stond de muziek echt hard.
Welk concert keek/luisterde hij?
De verhuizer die gisteren de offerte op,kwam nemen gaat woensdag naar De Fearless Flyers…quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd, maar het zei me niks. Mannen met lange haren zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |