Heb je het wel eens gegeten dan? Je bent nog al stellig dat het smerig is. Verder googel je zelf maarquote:
Nog nooit..quote:Op donderdag 1 september 2022 15:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gegeten dan? Je bent nog al stellig dat het smerig is. Verder googel je zelf maar
Dat dus, ik heb je wel vaker betrapt op een mening terwijl je niet weet waar je het over hebt.quote:
Nou het lijkt mij gewoon niet lekker en hoef het ook niet te proberenquote:Op donderdag 1 september 2022 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb je wel vaker betrapt op een mening terwijl je niet weet waar je het over hebt.
Goed antwoordquote:Op donderdag 1 september 2022 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij gewoon niet lekker en hoef het ook niet te proberen
Kattenquote:
Je hebt een planeet ontdekt?quote:
Bij de meeste hangt er best wat.quote:
Ja,en ga haar Engine noemen.quote:
Dat vind ik liefquote:Op donderdag 1 september 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,en ga haar Engine noemen.
Dat vraag je toch niet.quote:
Net zo veel als mijn ossewitquote:
Ik ben me er een honden mensquote:
Heb je al wat anders gevonden voor foie gras in blikquote:Op donderdag 1 september 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dat toch met die Ossewit?
Die zijn soms ook wel leukquote:
In een potje? Of bestaat dat niet?quote:Op donderdag 1 september 2022 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al wat anders gevonden voor foie gras in blik
Ja in glas kan ookquote:Op donderdag 1 september 2022 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
In een potje? Of bestaat dat niet?
quote:Op donderdag 1 september 2022 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al wat anders gevonden voor foie gras in blik
Dit is geen foie gras btw.quote:
Zei ik dus ook al.Ik heb hier zo geen zin in.quote:
Nee, momenteel hebben we geen huisdieren (buiten mij en muisquote:Op donderdag 1 september 2022 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn soms ook wel leukzou er zelf niet snel één nemen. Heb je ook een hond?
Doe dan niet zo wijs, gap !!!, ga in bespreking met mis L. hoe smerig het isquote:Op donderdag 1 september 2022 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zei ik dus ook al.Ik heb hier zo geen zin in.
Ik ga bier halen.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan niet zo wijs, gap !!!, ga in bespreking met mis L. hoe smerig het is![]()
Dan ben ik snel uitgeluldquote:Op donderdag 1 september 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan niet zo wijs, gap !!!, ga in bespreking met mis L. hoe smerig het is![]()
Dat is altijd lekker.. Neem er véél mee.quote:
Dat sowiezoquote:
quote:
Ik, graag geroosterd of in paté.quote:
Hir hir voor eendquote:
quote:
Vind die hele harige katten niet zo mooi.quote:
Het gaat niet om het uiterlijk he?quote:Op donderdag 1 september 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vind die hele harige katten niet zo mooi.
Je moet er ook mee over straat kunnenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk he?
Al haarbal kotsend in de super, ik zou die showpoes thuis latenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet er ook mee over straat kunnen
Onze oude poes liep altijd een rondje mee met de hond uitlaten.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:28 schreef engine het volgende:
Al wou onze kat nooit aan het lijntje mee wandelen. Misschien schaamte.
Ja hoor je wel af en toe dat katten hun baasje volgen. Lijkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Onze oude poes liep altijd een rondje mee met de hond uitlaten.
Ja die had een belletje om. Ze liep niet de hele weg mee.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor je wel af en toe dat katten hun baasje volgen. Lijkt mij wel leuk.
Ga bier halenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
Kaal poesje voor @:engine
[ afbeelding ]
Dankje maar ook niet helemaal wat ik zoekquote:Op donderdag 1 september 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
Kaal poesje voor @:engine
[ afbeelding ]
Ik heb een bestelling gedaan bij de jumbo. Omdat ik die fucking kut godverdomme frituur vet wil hebben.quote:
Heeft je slager die niet ?quote:Op donderdag 1 september 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een bestelling gedaan bij de jumbo. Omdat ik die fucking kut godverdomme frituur vet wil hebben.
Oh dat is een goeie heb net voor 50 euro boodschappen gedaanquote:
Een grote vriezer ?quote:Op donderdag 1 september 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is een goeie heb net voor 50 euro boodschappen gedaanDat komt wel op. Ik heb sinds een paar weken een vriezer. Er kan een boel in
Een tafel model. Ik heb een handschoenen kastje in mijn ijskastquote:
Ah ok daar kan wel wat in ... Ik heb een Amerikaanse .... combiquote:Op donderdag 1 september 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Een tafel model. Ik heb een handschoenen kastje in mijn ijskast
BIER !!!quote:
Coolquote:Op donderdag 1 september 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok daar kan wel wat in ... Ik heb een Amerikaanse .... combi
Ja ja,ben al weg.quote:
Cool was watquote:Op donderdag 1 september 2022 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Er kan genoeg in ... heb wel de temperatuur 1 graadje minder koud gezet
Héé zwaaien Aloaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |