Onze oude poes liep altijd een rondje mee met de hond uitlaten.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:28 schreef engine het volgende:
Al wou onze kat nooit aan het lijntje mee wandelen. Misschien schaamte.
Ja hoor je wel af en toe dat katten hun baasje volgen. Lijkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Onze oude poes liep altijd een rondje mee met de hond uitlaten.
Ja die had een belletje om. Ze liep niet de hele weg mee.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor je wel af en toe dat katten hun baasje volgen. Lijkt mij wel leuk.
Ga bier halenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
Kaal poesje voor @:engine
[ afbeelding ]
Dankje maar ook niet helemaal wat ik zoekquote:Op donderdag 1 september 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
Kaal poesje voor @:engine
[ afbeelding ]
Ik heb een bestelling gedaan bij de jumbo. Omdat ik die fucking kut godverdomme frituur vet wil hebben.quote:
Heeft je slager die niet ?quote:Op donderdag 1 september 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een bestelling gedaan bij de jumbo. Omdat ik die fucking kut godverdomme frituur vet wil hebben.
Oh dat is een goeie heb net voor 50 euro boodschappen gedaanquote:
Een grote vriezer ?quote:Op donderdag 1 september 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is een goeie heb net voor 50 euro boodschappen gedaanDat komt wel op. Ik heb sinds een paar weken een vriezer. Er kan een boel in
Een tafel model. Ik heb een handschoenen kastje in mijn ijskastquote:
Ah ok daar kan wel wat in ... Ik heb een Amerikaanse .... combiquote:Op donderdag 1 september 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Een tafel model. Ik heb een handschoenen kastje in mijn ijskast
BIER !!!quote:
Coolquote:Op donderdag 1 september 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok daar kan wel wat in ... Ik heb een Amerikaanse .... combi
Ja ja,ben al weg.quote:
Cool was watquote:Op donderdag 1 september 2022 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Er kan genoeg in ... heb wel de temperatuur 1 graadje minder koud gezet
Héé zwaaien Aloaquote:
Dotteke mist nogquote:
Roti doksaquote:
Ja al die sneue ex DTS gasten hebben een bedje nodigquote:
Ik bedoel hier waar ik woon.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al die sneue ex DTS gasten hebben een bedje nodig
Nou en ?quote:
Héé die TR knop is wat rustigquote:
Héé ja zekerquote:
Volgens mij is er een limiet op het en jij hebt het overschredenquote:Op donderdag 1 september 2022 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moet je die wat vaker gebruiken.
Ojee, wat errug voor mij...quote:Op donderdag 1 september 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is er een limiet op het en jij hebt het overschreden
Okquote:
Dansen ?quote:
En toen?quote:
Aloa weet niet eens wat 70 maal 47 keer isquote:
Google !!quote:Op donderdag 1 september 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Aloa weet niet eens wat 70 maal 47 keer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |