Heb je het wel eens gegeten dan? Je bent nog al stellig dat het smerig is. Verder googel je zelf maarquote:
Nog nooit..quote:Op donderdag 1 september 2022 15:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gegeten dan? Je bent nog al stellig dat het smerig is. Verder googel je zelf maar
Dat dus, ik heb je wel vaker betrapt op een mening terwijl je niet weet waar je het over hebt.quote:
Nou het lijkt mij gewoon niet lekker en hoef het ook niet te proberenquote:Op donderdag 1 september 2022 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb je wel vaker betrapt op een mening terwijl je niet weet waar je het over hebt.
Goed antwoordquote:Op donderdag 1 september 2022 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij gewoon niet lekker en hoef het ook niet te proberen
Kattenquote:
Je hebt een planeet ontdekt?quote:
Bij de meeste hangt er best wat.quote:
Ja,en ga haar Engine noemen.quote:
Dat vind ik liefquote:Op donderdag 1 september 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,en ga haar Engine noemen.
Dat vraag je toch niet.quote:
Net zo veel als mijn ossewitquote:
Ik ben me er een honden mensquote:
Heb je al wat anders gevonden voor foie gras in blikquote:Op donderdag 1 september 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dat toch met die Ossewit?
Die zijn soms ook wel leukquote:
In een potje? Of bestaat dat niet?quote:Op donderdag 1 september 2022 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al wat anders gevonden voor foie gras in blik
Ja in glas kan ookquote:Op donderdag 1 september 2022 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
In een potje? Of bestaat dat niet?
quote:Op donderdag 1 september 2022 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al wat anders gevonden voor foie gras in blik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |