Gmtaquote:
Nee, wij hebben een RvN.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Welkom broeders in de doldwaze transferuurtjes, schuif gezellig aan bij ons Ajacieden om de ontknoping van de transfermarkt te volgen.
Hebben jullie ook een RvC die alles tegen houdt ?
Misschien, maar ik vind die selectie wel vrij matig..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder die 2 komt Feyenoord in de buurt.
Hoeveel van de Feyenoord selectie heb je meer dan 3 wedstrijden zien spelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vind die selectie wel vrij matig..
9quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoeveel van de Feyenoord selectie heb je meer dan 3 wedstrijden zien spelen?
Ditquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sangare wordt denk ik lichtelijk onderschat. Ik zie liever Gakpo vertrekken dan Sangare. Guti zou dan zijn vervanger zijn maar daarachter zit niets.
Kepper, verdediging minus die Hancko, Timber en Kokcu, Danilo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoeveel van de Feyenoord selectie heb je meer dan 3 wedstrijden zien spelen?
Nou weet ik dat Vinicius geen geweldenaar is, om het zacht uit te drukken, maar als die weggaat heb je dus geen eens een back-up spits meer. Tenzij El Ghazi daar moet gaan spelen oid.quote:
Beetje lastig als je ze nog lang niet allemaal fit hebt zien spelen, terwijl spelers als Timber, Hancko en Szymanski in de karige minuten voor nu een prima indruk maken. Ik heb ook nog niet echt duidelijk wat het niveau van Feyenoord nu precies kan zijn, maar volgens mij is er wel aardig wat potentieel aangetrokken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vind die selectie wel vrij matig..
Sangaré blijft, PSV heeft Chelsea een nee verkocht.quote:Vanavond was bij PSV het plan om óf Sangaré óf Gakpo te verkopen. Nog steeds geen witte rook gesignaleerd in het Philips Stadion. Langzaam aan maar eens op huis aan. Morgenvroeg is er snel duidelijkheid verwacht ik. PSV wilde de zaak vannacht hoe dan ook afronden.
Bizar ook weer dat Gakpo nu ineens verkocht moet worden. Die gaat dus voor een bedrag de deur uitlopen wat Ajax krijgt voor een speler van het tweede elftal.quote:Op donderdag 1 september 2022 06:20 schreef tja77 het volgende:
Aldus Twitterrik
[..]
Sangaré blijft, PSV heeft Chelsea een nee verkocht.
Gakpo zal waarschijnlijk vertrekken en geen vervanger.
Mooi kut dus.
Aannames, daarnaast als Gakpo tegen de Rangers net zo belangrijk was geweest als gisteren tegen Volendam, dan was hij allang verkocht voor het gewenste bedrag.quote:Op donderdag 1 september 2022 06:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bizar ook weer dat Gakpo nu ineens verkocht moet worden. Die gaat dus voor een bedrag de deur uitlopen wat Ajax krijgt voor een speler van het tweede elftal.
We blijven toch ook godverdomme de Primark van de Eredivisie.
Ze wilden Gakpo eigenlijk al graag verkopen (voor een hoog bedrag) omdat er geld nodig was dus dat lijkt mij geen optie.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:35 schreef Gutanoth het volgende:
Prachtnieuws, nu alleen wel die Oekraïner nog ophalen
will be continued in de winterstopquote:Op donderdag 1 september 2022 08:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze wilden Gakpo eigenlijk al graag verkopen (voor een hoog bedrag) omdat er geld nodig was dus dat lijkt mij geen optie.
Naast dat de transferwindow gesloten is in NL.
quote:Op donderdag 1 september 2022 08:42 schreef Zorro het volgende:
Als dit maar niet betekent dat Sangare vanmiddag de deur alsnog uit wandelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |