Dan had John natuurlijk best met Gakpo af kunnen spreken dat zijn management tot aan afgelopen zondag oid had om persoonlijk rond te komen met een club die X miljoen wil betalen. Raak je niet rond voor die tijd, helaas pindakaas tenzij er een club X+20 miljoen bied. Of iets in die richting.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die vervanger wil best even wachten tot de laatste dag van de transferdeadline voor het almachtige PSV.
Stop toch met dromen jongen
Als die ook nog weg gaat, wat me stug lijkt, kan je de club wel opdoekenquote:
Dan moet je dus gewoon niet meer verkopen op de laatste dag als je titelambities hebt. Als je dat wel doet, dan is dat ook prima maar dan moet je dat meteen laten varen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die vervanger wil best even wachten tot de laatste dag van de transferdeadline voor het almachtige PSV.
Stop toch met dromen jongen
Tsja, het blijft uiteindelijk gewoon een bedrijf. Er is een bedrag dat je niet kan weigeren, over 2 maanden weer een transferwindow, geloof dat PSV ook wel blijft bestaan zonder Cody Gakpo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet je dus gewoon niet meer verkopen op de laatste dag als je titelambities hebt. Als je dat wel doet, dan is dat ook prima maar dan moet je dat meteen laten varen.
Als men 100 miljoen biedt vergoedt dat het verlies van het kampioenschap wat je sowieso al niet wint wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, het blijft uiteindelijk gewoon een bedrijf. Er is een bedrag dat je niet kan weigeren, over 2 maanden weer een transferwindow, geloof dat PSV ook wel blijft bestaan zonder Cody Gakpo.
PSV zit wat dat betreft ook wel in een andere positie dan Ajax. Die 80/90 miljoen voor Sangare en Gakpo kun je financieel gezien eigenlijk niet weigeren, al blijf ik het ook wel snappen dat je op deadlinedag de deur dichthoudt...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als men 100 miljoen biedt vergoedt dat het verlies van het kampioenschap wat je sowieso al niet wint wel.
Dat kan zo zijn, maar je speelt niet mee voor het kampioenschap dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als men 100 miljoen biedt vergoedt dat het verlies van het kampioenschap wat je sowieso al niet wint wel.
Zonder Gakpo en Sangare maakt PSV ook echt nog wel kans op de titel, daar is de tegenstand in NL echt te matig voor...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar je speelt niet mee voor het kampioenschap dan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zonder Gakpo en Sangare maakt PSV ook echt nog wel kans op de titel, daar is de tegenstand in NL echt te matig voor...
Zonder gakpo wel. Beide weg dan niet. Te kleine selectie om dat nog op te vangen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zonder Gakpo en Sangare maakt PSV ook echt nog wel kans op de titel, daar is de tegenstand in NL echt te matig voor...
Daar zitten vast wappies als Waterreus en van Breukelen in. Die slapen allang en zitten er alleen voor de worstenbroodjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Welkom broeders in de doldwaze transferuurtjes, schuif gezellig aan bij ons Ajacieden om de ontknoping van de transfermarkt te volgen.
Hebben jullie ook een RvC die alles tegen houdt ?
Zie jij behalve Ajax een betere selectie dan PSV?quote:
Zonder die 2 komt Feyenoord in de buurt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zie jij behalve Ajax een betere selectie dan PSV?
Ik denk niet dat ik het hiermee eens ben.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En met mij?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het hiermee eens ben.
Mwah vooruit, Gakpo scheelt inderdaad wel een paar slokken op een borrel, maar voor Sangare zou je niet hoeven te huilen....quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder die 2 komt Feyenoord in de buurt.
Met jou ben ik het wel eens.quote:
Sangare wordt denk ik lichtelijk onderschat. Ik zie liever Gakpo vertrekken dan Sangare. Guti zou dan zijn vervanger zijn maar daarachter zit niets.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah vooruit, Gakpo scheelt inderdaad wel een paar slokken op een borrel, maar voor Sangare zou je niet hoeven te huilen....
Op dit moment zie ik liever Gakpo vertrekken dan Sangare.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah vooruit, Gakpo scheelt inderdaad wel een paar slokken op een borrel, maar voor Sangare zou je niet hoeven te huilen....
JUIST MAATquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sangare wordt denk ik lichtelijk onderschat. Ik zie liever Gakpo vertrekken dan Sangare. Guti zou dan zijn vervanger zijn maar daarachter zit niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |