Twente kampt wel met blessures en afwezigen zometeen. Benieuwd wie er zondag nog steeds geblesseerd is.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou, dit weekend maar eens kijken wat dit waard is tegen een echte tegenstander.
Wonnen wel van een echte tegenstander afgelopen weekend.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit Volendam heeft natuurlijk ook niets te zoeken in de Eredivisie. Wat een flutteam.
Er zijn aardig wat teams dit jaar die niks in de eredivisie te zoeken hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit Volendam heeft natuurlijk ook niets te zoeken in de Eredivisie. Wat een flutteam.
Uh nee, ik stel dat hij niet persé weg wilt, want hij heeft het nieuwe PSV contract niet afgewezen. En geeft dat zelf ook aan. Hij MOET niet weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wij trekken een compleet andere conclusie uit dit interview
Hoe die gast rent trouwens. Lijkt Forrest Gump welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:38 schreef tja77 het volgende:
Til kan nog 100 uur doorvoetballen en dan nog steeds scoort ie niet.
Dit klonk voor mij wel degelijk als ik 'Ik wil weg'. Hij zegt letterlijk dat meerdere dingen spelen, dan heb je je zinnen niet per se gezet op 1 team waar je goed in past oid, maar meer dat je een stap wil maken naar een betere competitie etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uh nee, ik stel dat hij niet persé weg wilt, want hij heeft het nieuwe PSV contract niet afgewezen. En geeft dat zelf ook aan. Hij MOET niet weg.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij zeker blijft hè.
Goede aanbieding en hij is weg.
Hij wil wel graag en ik vond hem niet eens heel slecht vandaag. Maar zo ongelukkig in de afronding, ik kreeg er bijna medelijden mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe die gast rent trouwens. Lijkt Forrest Gump wel
Hij probeert het politiek correct te houden. Maar het is niet zo dat hij weg moet en z’n kont tegen de kribbe gooit. Er zijn meerdere ploegen in de running schijnbaar, maar het is niet zeker dat hij gaat. Ik gun hem z’n transfer, maar PSV moet ook een degelijke vervanger kunnen halen. En dat wordt wel heeeeel kort dag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit klonk voor mij wel degelijk als ik 'Ik wil weg'. Hij zegt letterlijk dat meerdere dingen spelen, dan heb je je zinnen niet per se gezet op 1 team waar je goed in past oid, maar meer dat je een stap wil maken naar een betere competitie etc.
Die verbeterde aanbieding zou ik ook niet afwijzen, stel dat PSV hem niet verkoopt, teken je dat contract en verdien je het komende jaar meer. Snel verdiend.
Hij kan wel weg willen, maar hij weet ook dat PSV meer voor hem wil hebben dan de clubs willen betalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit klonk voor mij wel degelijk als ik 'Ik wil weg'. Hij zegt letterlijk dat meerdere dingen spelen, dan heb je je zinnen niet per se gezet op 1 team waar je goed in past oid, maar meer dat je een stap wil maken naar een betere competitie etc.
Die verbeterde aanbieding zou ik ook niet afwijzen, stel dat PSV hem niet verkoopt, teken je dat contract en verdien je het komende jaar meer. Snel verdiend.
Ja eens, hij gaf niet het idee dat hij ten koste van alles weg moet. Maar hij wil het wel heb ik het idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij probeert het politiek correct te houden. Maar het is niet zo dat hij weg moet en z’n kont tegen de kribbe gooit. Er zijn meerdere ploegen in de running schijnbaar, maar het is niet zeker dat hij gaat. Ik gun hem z’n transfer, maar PSV moet ook een degelijke vervanger kunnen halen. En dat wordt wel heeeeel kort dag.
Ik denk dat Gakpo wel heeft besloten niet naar een middenmoot club in Engeland te willen en alleen geen harde uitspraken wil doen over blijven voor het geval er echt nog iets moois voorbij komt. Maar dat is wat mijn gevoel zegt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens Van Nistelrooy komen er sowieso geen spelers meer bij en hij is ervan overtuigd dat Gakpo blijft.
Dat lijkt me vrij logisch zo last-minute eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:26 schreef tompsv18 het volgende:
Staat dus gewoon geen vervanger klaar voor Gakpo, bevestigt Ruud net nogmaals. Die John de Jong moet er echt uit joh.
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:26 schreef tompsv18 het volgende:
Staat dus gewoon geen vervanger klaar voor Gakpo, bevestigt Ruud net nogmaals. Die John de Jong moet er echt uit joh.
Neejoh. Of een deadline stellen en daarna niet meer verkopen. Of je moet een vervanger hebben klaarstaan als je beste speler vertrekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch zo last-minute eigenlijk
Ja die vervanger wil best even wachten tot de laatste dag van de transferdeadline voor het almachtige PSV.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neejoh. Of een deadline stellen en daarna niet meer verkopen. Of je moet een vervanger hebben klaarstaan als je beste speler vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |