Ben 1x op Zandvoort geweest, toen mocht ik zelf rijden. Na afloop op de tribune zitten en naar de andere wagens kijken. Genot.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Tnx! Alleen op vrijdag hoor, gewoon een keer de sfeer proeven met mn ouwe. De zondag durf ik daarmee niet aan
Ja ik ook wel vaker, oa tijdens de A1GP heel veel jaren terug, maar toen gewoon in de duinen. Maar toen kon je ook nagenoeg het hele circuit rondlopen. De plekken waar je nu tijdens de F1 kan kijken lijken heel beperkt.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben 1x op Zandvoort geweest, toen mocht ik zelf rijden. Na afloop op de tribune zitten en naar de andere wagens kijken. Genot.
Lijkt me ook wel. Vind het wel heel tof hoe ze alle teams met hun hele hebben en houden daar kwijt kunnen krijgenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja ik ook wel vaker, oa tijdens de A1GP heel veel jaren terug, maar toen gewoon in de duinen. Maar toen kon je ook nagenoeg het hele circuit rondlopen. De plekken waar je nu tijdens de F1 kan kijken lijken heel beperkt.
Heb ik ook zo gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Tnx! Alleen op vrijdag hoor, gewoon een keer de sfeer proeven met mn ouwe. De zondag durf ik daarmee niet aan
Ja dat lijkt me een mooie plek, maar je kan bijna helemaal rondom geplaatst worden met die kaarten, als je aan het begin van die tribune zit mis je volgens mij wel een hoopquote:Op zondag 23 juli 2023 20:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Heb ik ook zo gedaan.Vrijdag heen voor de training, beetje sfeer proeven, eens in het echt zien en horen. In de Arena (gold)... je ziet van verre aankomen, remmen af voor de S-es dus echt een goede impressie en accelereren weer weg.
[ afbeelding ]
Hoef van mij ook niet zo nodig een zondag erbij te zijn. Ja er zijn videowalls, maar op TV kijken is imho toch het beste om alles mee te krijgen en dat alles in the comfort of your own home met een fris toilet zonder wachtrij en gedrang en chips voor 1,49.
(Was dan ook Jumbo Super Friday en was er ook veel ander spul te zien op die dag zoals F2, Formula W, Porsches etc)
U zit verkeerdquote:Op maandag 24 juli 2023 08:32 schreef PzKpfw het volgende:
Op het moment dat de andere teams dachten echt grote stappen te hebben gezet t.o.v. Red Bull wint Verstappen met het grootste verschil tot nu toe in dit seizoen
Wtf, nog maar een reden om niet te gaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Nu de vraag: wat komt ervoor in de plaats 🤔 F1 academy? 👀
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:24 schreef Sodemieters het volgende:
Ik snap heel goed dat de organisatie hier grote problemen mee heeft, dit wordt een ramp. Die kaarten zijn al kolossaal duur, daar kan echt geen drie euro bij. Dan gaan mensen afhaken. Kijk, 600 euro voor een ticket is nog net te doen, maar 603? No way! De kaartverkoop zal instorten, dat worden halflege tribunes. De gemeente is bezig om eigenhandig de GP om zeep te helpen.
Werd tijd maar zal over 3 jaar wel Ford worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben de Renaulttrucks ingeruild voor de nieuwste Daf
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
De NS heeft een kortingsactie voor treinkaartjes genaamd 'weg is weg', echter is 25, 26 en 27 augustus niet te selecteren als reisdatum. De 20% vroegboekkorting is wel van toepassing tijdens de Dutch Grand Prix.
De strijd om P2 natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:20 schreef DKUp het volgende:
Maar gaan we nu wel een goede race krijgen? De afgelopen twee keer waren dodelijk saai.
Hopen op een buitjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:20 schreef DKUp het volgende:
Maar gaan we nu wel een goede race krijgen? De afgelopen twee keer waren dodelijk saai.
Denk dat het dit jaar wel zo zal zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
Vorig jaar was Mercedes sterk, waardoor het imo geen appeltje eitje is voor Max
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben de Renaulttrucks ingeruild voor de nieuwste Daf
Dit zijn de trucks en trailers van het Energy Station (motorhome) dat RB deelt met AT.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werd tijd maar zal over 3 jaar wel Ford worden.
dit jaar wordt het spannend met de regen, bestel maar alvast poncho'squote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:20 schreef DKUp het volgende:
Zie wel één nadeel en dat is dat de Ford truck maar in één smaak leverbaar is, namelijk als 4x2quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de trucks en trailers van het Energy Station (motorhome) dat RB deelt met AT.
Dat staat weer los van het race team, dus in deze trailers geen bolides, voorvleugels en pitbox/pitwall.
Het race team maakt nog wel gewoon gebruik van de Renault T-serie, mét het zwart gemaakt Renault logo voorop de truck.
En zoals Tarado al opmerkt, dat kan begin 2026 zomaar de Ford F-Max worden, als die voldoet aan wat RB zoekt. Je ziet ze hier in West Europa echter niet veel rondrijden.
Meh, het is nog te vroeg om zoiets te stellen. Voor nu geeft de verwachting aan 65% regen op vrijdag, 25% kans op regen op zaterdag/zondag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit jaar wordt het spannend met de regen, bestel maar alvast poncho's
Oh ja natuurlijk, alle hoop op CHARLIEquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De strijd om P2 natuurlijk!
Precies ieder saai circuit heeft regen nodig.quote:
Ik hoop inderdaad dat er regen is, want alleen een SC of uitvallende coureurs kunnen iets boeiends brengen in deze racequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit jaar wordt het spannend met de regen, bestel maar alvast poncho's
Dat is wel erg vroeg. Zullen die gewoon geen standplaats hebben op het vaste land in Europa?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het RB Energy Station heeft z'n weg al gevonden richting Zandvoort.
Vorig jaar was best leuk toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:20 schreef DKUp het volgende:
Ik wilde net zeggen, ik heb toevallig afgelopen week die race van vorig jaar teruggekeken en die was niet saai. Mooi strategiespel, waar Mercedes zomaar als winnaar uit had kunnen komen.quote:
Ze staan op Oostenrijkse platen zo te zien, dus dat zou de vaste standplaats kunnen zijn? Maar het zou ook zomaar een willekeurige loods kunnen zijn ergens centraler in Europa. Who knows.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg. Zullen die gewoon geen standplaats hebben op het vaste land in Europa?
Wel mooie DAFjes trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |