Wat een combiquote:
Prachtig idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan Andre
[ afbeelding ]
Dit is wel een bijzonder interessant duoquote:
Ik vind het eigenlijk niet zo heel raar, en vind ook dat dit bij voetbalwedstrijden ed mag gebeuren. Als je ziet wat er voor overheidspersoneel aan te pas komt...quote:
Vermakelijkheidsbelasting (retributie eigenlijk ipv belasting) heeft NIETS te maken met toeristenbelasting.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wacht even, bij een overnachting is het begrijpelijk. Echter komt die 'vermakelijkheidsbelasting' voor elke bezoeker van het circuit, tijdens de Formule1. Gaan ze er dan vanuit dat iedereen ligt te slapen tijdens de Formule1?
Hoe moet ik dit zien. Als je de hele dag naar het strand gaat, dan betaal je geen vermakelijkheidsbelasting.
Ga je naar de DTM, dan betaal je geen vermakelijkheidsbelasting.
De hekken heb ik gerust gezien hoor, en er zijn inderdaad mensen die tussen het station en het circuit de stroom aan mensen begeleiden en entertainen. maar om daar nou 3 euro per persoon voor te gaan rekenen......
Alleen als de race heel saai isquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wacht even, bij een overnachting is het begrijpelijk. Echter komt die 'vermakelijkheidsbelasting' voor elke bezoeker van het circuit, tijdens de Formule1. Gaan ze er dan vanuit dat iedereen ligt te slapen tijdens de Formule1?
Hoe moet ik dit zien. Als je de hele dag naar het strand gaat, dan betaal je geen vermakelijkheidsbelasting.
De hekken heb ik gerust gezien hoor, en er zijn inderdaad mensen die tussen het station en het circuit de stroom aan mensen begeleiden en entertainen. maar om daar nou 3 euro per persoon voor te gaan rekenen......
JIj denkt oprecht dat wat hekken de enige gemeenschappelijke kosten zijn bij zon gigantisch evenementquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp niet zo goed van Zandvoort (het dorp) dat ze dit doen, F1 heeft voor een enorme boost gezorgd dat vele malen groter is dan die 3euro per bezoeker die ze er nu nog bij willen hebben, het staat ineens weer op de kaart en dan zielig doen over een paar vuilniszakjes extra etc.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:33 schreef daNpy het volgende:
Typisch Nederland. De "oplossing" voor wat dan ook is altijd een hogere of een nieuwe belasting.
Typisch Nederland, zeiken over een paar euro die geheel terecht aan de bezoekers worden doorgerekend in plaats van de hele gemeente.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:33 schreef daNpy het volgende:
Typisch Nederland. De "oplossing" voor wat dan ook is altijd een hogere of een nieuwe belasting.
Vaste plekken.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:48 schreef PS. het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit als je plaatsen hebt op een Grand stand, heb je dan toegewezen zitplaatsen? Of kun je dat zelf bepalen als je vroeg bent?
Volgens mij waren de zitplaatsen die ik zag op Zandvoort wel genummerd, dus het zou goed kunnen dat je toegewezen plekken hebt.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:48 schreef PS. het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit als je plaatsen hebt op een Grand stand, heb je dan toegewezen zitplaatsen? Of kun je dat zelf bepalen als je vroeg bent?
Oh, afwachten dus. Heb kaarten voor de Arena, maar het verschilt daar best volgens mij waar je zit.quote:
Gaaf wel. Veel plezier!quote:Op zondag 23 juli 2023 17:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh, afwachten dus. Heb kaarten voor de Arena, maar het verschilt daar best volgens mij waar je zit.
Tnx! Alleen op vrijdag hoor, gewoon een keer de sfeer proeven met mn ouwe. De zondag durf ik daarmee niet aanquote:
Ben 1x op Zandvoort geweest, toen mocht ik zelf rijden. Na afloop op de tribune zitten en naar de andere wagens kijken. Genot.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Tnx! Alleen op vrijdag hoor, gewoon een keer de sfeer proeven met mn ouwe. De zondag durf ik daarmee niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |