Zeg hey, we zitten niet in een fancy restaurant hoor!quote:
Niet het Iwanius leven levenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeg hey, we zitten niet in een fancy restaurant hoor!
Probleem met thuisbezorgd hier is dat de restaurants nagenoeg hetzelfde zijn. Ze verkopen allen: shoarma, doner, pizza (altijd slappe hap) etc. Altijd veel geld voor lage kwaliteit voedsel. Dus bestel niet van thuisbezorgd meer.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Vooral bestellen voor 1 persoon..
Minimaal bedrag al vaak 15 euro... (Koop dan maar eens patat voor 1 persoon...)
Ook de bezorgkosten zijn vaak al 2,5 euro of meer zelfs...
Nee, het laten bezorgen van eten is duur geworden...
Laatst nog een Falafel schotel normaal iets van 10 euro nu al voor 15 euro...
Zoveel is de inflatie nou ook weer niet...
Nou, ze doen maar... de supers zijn toch al langer open tegenwoordig 22:00 uur...
Dan stap ik wel in mijn auto en schooi daar mijn avondmaal bij elkaar!
Merken jullie dat ook, je favoriete tent duur geworden?
Skeer zijnquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Nou, ze doen maar... de supers zijn toch al langer open tegenwoordig 22:00 uur...
We kunnen niet allemaal 'ossenhaas met pepersaus' eten!quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:06 schreef laforest het volgende:
15 euro is niks man.
Ga je lekker zelf koken in dat geval.
Bezorgen ze dat dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal 'ossenhaas met pepersaus' eten!
Wegzetten is ergens op de tafel zetten?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb net alleen voor 35 euro roti weggezet
zit wel kanonnenvol nu
gewoon meer eten wegzette dus
Aha! Eindelijk weet ik waarom je zo verzuurd en boos bent op de hele wereld en liefst buitenlanders.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Pendule het volgende:
Mensen met geld teveel. Als ik dat grapje hier zou uithalen, kan ik volgende week uitstel van betaling aanvragen voor de huur.
Broer wat doe je moeilijk 30 euro is een uurtje werken max.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Pendule het volgende:
Mensen met geld teveel. Als ik dat grapje hier zou uithalen, kan ik volgende week uitstel van betaling aanvragen voor de huur.
Ik ben zelf een buitenlander. Als je niet inziet dat bepaalde buitenlanders jullie cultuur verkrachten en verpesten dan ben jij waarschijnlijk een linkse kop in het zand steker.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Aha! Eindelijk weet ik waarom je zo verzuurd en boos bent op de hele wereld en liefst buitenlanders.
Maar wel lekker paffen op het strand he.
Pauper.
Nee man, ¤80 euro betalen om uiteindelijk een kratje boodschappen aan de deur geleverd te krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
Broer wat doe je moeilijk 30 euro is een uurtje werken max.
Gaat heen man...quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:45 schreef Mikeytt het volgende:
Bami en cola is hier al gauw 18-25 euro
Doe ik ook... 2 dagen dan... gewoon het bedrag uitsmeren over meerdere dagen en dan kan het wel weer enigszins uit...quote:
Moet je t wel zelf halen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gaat heen man...
Bami bij de Chinees is 5 á 6 euro voor een grote bak. (plakje ham + spiegel ei)
Cola 1,50 of 2 euro... (Sowieso duur een voor blikje, maargoed...)
Jij met je 18-25 euro![]()
Zetten ze jou op het dak omdat je stinkt ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Fushia2 het volgende:
Thuisbezorgd
Ubereats
Glovo![]()
Deliveroo![]()
Bezorgen kan enkel wanneer je op hotel bent voor werk en geen zin/tijd hebt om alleen uiteten te gaan.
Voor 5-6 euro ga je op UberEats geen bami vinden... 10 euro heel misschien als je het goedkoopste crackrestaurant kan vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gaat heen man...
Bami bij de Chinees is 5 á 6 euro voor een grote bak. (plakje ham + spiegel ei)
Cola 1,50 of 2 euro... (Sowieso duur een voor blikje, maargoed...)
Jij met je 18-25 euro![]()
Chinees-Indische restaurants bezorgen van oudsher niet. Maar die prījs die die ğast aangaf was belachelijk idd. Mensen welke drinken bestellenquote:
Gekheid.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor 5-6 euro ga je op UberEats geen bami vinden... 10 euro heel misschien als je het goedkoopste crackrestaurant kan vinden.
Selectie van een aantal restaurants op Uber:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je denkt dat er maar 1 buitenlandse cultuur is?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ben zelf een buitenlander. Als je niet inziet dat bepaalde buitenlanders jullie cultuur verkrachten en verpesten dan ben jij waarschijnlijk een linkse kop in het zand steker.
En nu weer ontopic.
Leg mij nu maar eens uit wat jouw punt is, want wat heeft de klacht dat mensen te lui zijn om boodschappen te doen, te maken met dat andere topic? Eventjes wakker worden.
Ğast je bestelt alleen via ubereats als je flinke korting hebt en dan is dit nog te duur.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor 5-6 euro ga je op UberEats geen bami vinden... 10 euro heel misschien als je het goedkoopste crackrestaurant kan vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan duur of redelijk goedkoop...quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:12 schreef Raw85 het volgende:
Eten bij je thuis laten bezorgen was altijd een luxe.
Het zet al dat gekanker van deze ts ergens ook wel weer in perspectief. Het ligt allemaal aan de overheid etc natuurlijk maar als je thuisbezorgd nooit als luxe hebt gezien moet je misschien gewoon eens naar jezelf kijken amigo.
Euhm hou eens je bek en ga me niet in elk topicnachtervolgen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zetten ze jou op het dak omdat je stinkt ofzo?
Ja, maar dit is bami + EXTRA... zeg dat dan meteen... jij met je bami + cola...quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zit toch doorgaans op hotel?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Euhm hou eens je bek en ga me niet in elk topicnachtervolgen?
Beter dan een kamperquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:20 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je zit toch doorgaans op hotel?
Ja, liggen ook wel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt. Lijkt me niet comfortabel om op een hotel te zitten.
Georgisch.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat er maar 1 buitenlandse cultuur is?
En je bent Roemeens ofzo toch? Of Pools?
Oh. Oke. Bijzonder.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Georgisch.
Maakt verder niet uit. Dit is Nederland, hier geldt godverdomme de Nederlandse cultuur!
Kaas vreten en boerenkool als avondeten!!!
Zolang de pizza’s maar niet over de datum zijnquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:26 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Op een campingbedje? Ook als t regent?
Krijg je dan korting ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zolang de pizza’s maar niet over de datum zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh. Oke. Bijzonder.
Georgisch + homo + rechts + je rookt
Je grootouders zijn vast trots op je
Ja, heel erg gay friendly zijn ze daar niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:28 schreef Pendule het volgende:
[..]Het tweede woordje is deels waarom ik er niet meer woon. Voor de rest komt het aardig overeen met de gemiddelde bewoner van mijn land. Bij hun moet je niet aankomen met dingen als de stikstof crisis en cultuurverwijdering
Zoetstoffen zijn ongezond.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dan zijn de capri suns 3 halen 5 betalen
quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Geerd het volgende:
Gewoon naar de chinees 3 bakken vlees 3 bakken bami en een pilsje tijdens het wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook, klootzakken. En maar janken als het weer slecht gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:58 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Probleem met thuisbezorgd hier is dat de restaurants nagenoeg hetzelfde zijn. Ze verkopen allen: shoarma, doner, pizza (altijd slappe hap) etc. Altijd veel geld voor lage kwaliteit voedsel. Dus bestel niet van thuisbezorgd meer.
Nogal kort door de bocht. Ik heb het steeds over mensen die hier onterecht zijn (gelukszoekers,) iemand uit Iritrea hoort hier niet. Dat land is veilig. En het lijkt mij nou niet dat alle gelukszoekers opeens homoseksueel of controversiële politici zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, heel erg gay friendly zijn ze daar niet.
Terwijl jij hier deze rechten wel hebt. En dan ga je maar zelf wat buitenlanders pesten als bedankje.
Vreemd.
Jij bent toch Georgisch? Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nogal kort door de bocht. Ik heb het steeds over mensen die hier onterecht zijn (gelukszoekers,) iemand uit Iritrea hoort hier niet. Dat land is veilig. En het lijkt mij nou niet dat alle gelukszoekers opeens homoseksueel of controversiële politici zijn.
Ook de manier waarop zij zich gedragen. Gegeven paard in de bek kijken. Klagen over voorzieningen etc.
Oekraïners en Afghanen etc. Terecht dat zij hier rondlopen. Dat is iets wat ik kan begrijpen.
Maar laten wij het nu maar ontopic houden hier.
Jij bent vast heel gezellig op feestjesquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, heel erg gay friendly zijn ze daar niet.
Terwijl jij hier deze rechten wel hebt. En dan ga je maar zelf wat buitenlanders pesten als bedankje.
Vreemd.
Dit inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:39 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Jij bent toch Georgisch? Wat doe jij hier dan?
Ik ga het niet eens meer uitleggen. Ik denk dat jij het daar geen week zou uithouden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:39 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Jij bent toch Georgisch? Wat doe jij hier dan?
Ik ga hier niet eens meer op reageren. Doe eerst maar je onderzoek voordat je het oostblok gaat vergelijken met landen als de Congo en Iritrea.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Deze ts kan toch gewoon weer terug of niet? Nee in plaats daarvan gaan we lekker kankeren op andere mensen die hetzelfde traject als deze gozert zelf hopen te mogen doorlopen.
En uit als z’n topics blijkt deze gozer ook nog eens ongelooflijk asociale tyfusdebiel te zijn.
Want?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:42 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer uitleggen. Ik denk dat jij het daar geen week zou uithouden.
Nogmaals, laten wij weer ontopic gaan, wij gaan hier niet het topic zitten kapen.
Onderzoek naar ‘Iritrea’? Je kunt het niet eens goed schrijven man.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op reageren. Doe eerst maar je onderzoek voordat je het oostblok gaat vergelijken met landen als de Congo en Iritrea.
Heb jij godverdomme stront in je ogen of zo?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Onderzoek naar ‘Iritrea’? Je kunt het niet eens goed schrijven man.ik zou niet weten waarom ik je daarom serieus zou moeten nemen wat betreft die landen.
Haha lekker jankenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
Heb jij godverdomme stront in je ogen of zo?
Leer godverdomme eens lezen.
Als je zo graag reacties wilt, stuur mij dan een bericht. Ga dan niet door met een ander zijn topic kapen.
Een ander ergens op willen pakken, maar zelf een kaap-tokkie zijn, omdat jij de discussie wilt aan gaan.
Houd jij je bek maar. Ga maar ergens anders met kanker schelden. Hoop voor jou dat jij die ziekte nooit hoeft mee te maken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha lekker janken
We zitten toch gewoon in KLB en niet in NWS of POL oid? die kk bagger van jou had het daar sowieso niet gered dus laten we het dan maar hier doen
Oja want als ik dat niet had gezegd had je natuurlijk wél oprecht geantwoord.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
Houd jij je bek maar. Ga maar ergens anders met kanker schelden. Hoop voor jou dat jij die ziekte nooit hoeft mee te maken.
Stop dan gewoon met aandacht zoeken. En stop met kapen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:22 schreef Raw85 het volgende:
Ik reageer niet op DM’s @:Pendule, en ik kan dat ook niet, maar weet iig dat het me geen enkele reet interesseert wat je me stuurt. Ik zie alleen dat je me iets stuurt, de inhoud kan ik niet zien.
wat kom je anders stoer doen? schooier?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met aandacht zoeken. En stop met kapen.
Die zak was nep, man. Allemaal bullshit teringdure etentjes en dan een etentje bij hem thuis met vies oud servies, een gore mayonaise-salade, dinosaurusbotten en andere drek, uitgeserveerd op een blokjestafelkleed van 50 jaar geleden.quote:
Zit jij in die braddiegroep op Telegram? Dat was sneu, vies en achterlijk. Daarna NOOIT meer braadslee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:10 schreef PotjeSambal het volgende:
Het is pas crisis als Braddie niet meer bij de Admiraal bestelt.
Nee, keek er wel een tijdje af en toe in via openbare link, maar werd er naar vanquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:15 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zit jij in die braddiegroep op Telegram? Dat was sneu, vies en achterlijk. Daarna NOOIT meer braadslee.
Ik ook. Ik vond dat echt misselijkmakend.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:18 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Nee, keek er wel een tijdje af en toe in via openbare link, maar werd er naar van
de dealer levert nog steeds hetzelfde voor een 50jequote:Op maandag 29 augustus 2022 22:34 schreef dexamfetamine het volgende:
Is het jullie opgevallen dat porties echt merkbaar kleiner worden? Een cafetaria in de buurt waarvan de grote kapsalon 11.50e kost heeft de bakjes in 1 jaar tijd twee keer gewijzigd en iedere keer werden de porties kleiner. De kapsalon is denk ik 1/3e kleiner geworden tov 1 jaar geleden.
Dit. Zo moeilijk is dat niet en je kunt tegenwoordig al voor 2 Euro een hele maaltijd op tafel zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:06 schreef laforest het volgende:
15 euro is niks man.
Ga je lekker zelf koken in dat geval.
Wel meer en meer ja...quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:51 schreef BasEnAad het volgende:
Eten thuis laten bezorgen is toch per definitie luxe?
Is mij al een half jaar geleden opgevallen dit. Vroeger was het bellen, bestellen en gratis bezorgd krijgen. Nu is het minimum x bedrag, verzendkosten en alsof dit allemaal niet belachelijk genoeg is vragen ze of je nog fooi wil geven ook.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Ja, dat zie ik wel als luxe. Dat iemand anders voor je kookt, het wordt bezorgd en dat het vier keer duurder is dan zelf koken. Ik zie niet in hoe dat geen luxe is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wel meer en meer ja...
Maar vind je de belpizza al luxe?
Die idioten lullen maar wat. Heeft niks met inflatie te maken. Ze hebben wat op tv gezien, dus doen ze de prijzen ook maar omhoog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:06 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Is mij al een half jaar geleden opgevallen dit. Vroeger was het bellen, bestellen en gratis bezorgd krijgen. Nu is het minimum x bedrag, verzendkosten en alsof dit allemaal niet belachelijk genoeg is vragen ze of je nog fooi wil geven ook.
Ik deed al een tijdje geen drinken meer bij de bestelling maar tegenwoordig bestel ik niks meer. Een schotel + verzendkosten ¤17.50. Flikker op man.
Ja, viel mij ook op.. het is gewoon 50% duurder dan pakweg 1 jaar geleden....quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:06 schreef Werkperd het volgende:
Een schotel + verzendkosten ¤17.50. Flikker op man.
Het kan inderdaad... https://www.jumbo.com/inspiratie/blog/5x-budgetreceptenquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit. Zo moeilijk is dat niet en je kunt tegenwoordig al voor 2 Euro een hele maaltijd op tafel zetten.
Of je kookt iets en als het teveel is vries je in. Laatst hadden mijn vrouw en ik iets gekookt wat p.p. ¤1.68 was. Wel vegetarisch maar was erg gezond en lekker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 07:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het kan inderdaad... https://www.jumbo.com/inspiratie/blog/5x-budgetrecepten
Maar je moet wel met meerdere (4) personen zijn om zoiets rendabel te krijgen.... (zeggen ze ook)
Hoe verzin je het...quote:De Marktplaatsvergoeding is een vergoeding voor verbindingsdiensten, door u betaald aan Uber voor het plaatsen van een bestelling voor Restaurant Bezorging.
Uber Eats was al zwaar buiten de markt geprijst.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:30 schreef Bocaj het volgende:
Uber Eats gaat zich uit de markt prijzen lijkt mi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |