Zeg hey, we zitten niet in een fancy restaurant hoor!quote:
Niet het Iwanius leven levenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeg hey, we zitten niet in een fancy restaurant hoor!
Probleem met thuisbezorgd hier is dat de restaurants nagenoeg hetzelfde zijn. Ze verkopen allen: shoarma, doner, pizza (altijd slappe hap) etc. Altijd veel geld voor lage kwaliteit voedsel. Dus bestel niet van thuisbezorgd meer.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Vooral bestellen voor 1 persoon..
Minimaal bedrag al vaak 15 euro... (Koop dan maar eens patat voor 1 persoon...)
Ook de bezorgkosten zijn vaak al 2,5 euro of meer zelfs...
Nee, het laten bezorgen van eten is duur geworden...
Laatst nog een Falafel schotel normaal iets van 10 euro nu al voor 15 euro...
Zoveel is de inflatie nou ook weer niet...
Nou, ze doen maar... de supers zijn toch al langer open tegenwoordig 22:00 uur...
Dan stap ik wel in mijn auto en schooi daar mijn avondmaal bij elkaar!
Merken jullie dat ook, je favoriete tent duur geworden?
Skeer zijnquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Vooral bestellen voor 1 persoon..
Minimaal bedrag al vaak 15 euro... (Koop dan maar eens patat voor 1 persoon...)
Ook de bezorgkosten zijn vaak al 2,5 euro of meer zelfs...
Nee, het laten bezorgen van eten is duur geworden...
Laatst nog een Falafel schotel normaal iets van 10 euro nu al voor 15 euro...
Zoveel is de inflatie nou ook weer niet...
Nou, ze doen maar... de supers zijn toch al langer open tegenwoordig 22:00 uur...
Dan stap ik wel in mijn auto en schooi daar mijn avondmaal bij elkaar!
Merken jullie dat ook, je favoriete tent duur geworden?
We kunnen niet allemaal 'ossenhaas met pepersaus' eten!quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:06 schreef laforest het volgende:
15 euro is niks man.
Ga je lekker zelf koken in dat geval.
Bezorgen ze dat dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal 'ossenhaas met pepersaus' eten!
Wegzetten is ergens op de tafel zetten?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb net alleen voor 35 euro roti weggezet
zit wel kanonnenvol nu
gewoon meer eten wegzette dus
Aha! Eindelijk weet ik waarom je zo verzuurd en boos bent op de hele wereld en liefst buitenlanders.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Pendule het volgende:
Mensen met geld teveel. Als ik dat grapje hier zou uithalen, kan ik volgende week uitstel van betaling aanvragen voor de huur.
Broer wat doe je moeilijk 30 euro is een uurtje werken max.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Pendule het volgende:
Mensen met geld teveel. Als ik dat grapje hier zou uithalen, kan ik volgende week uitstel van betaling aanvragen voor de huur.
Ik ben zelf een buitenlander. Als je niet inziet dat bepaalde buitenlanders jullie cultuur verkrachten en verpesten dan ben jij waarschijnlijk een linkse kop in het zand steker.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Aha! Eindelijk weet ik waarom je zo verzuurd en boos bent op de hele wereld en liefst buitenlanders.
Maar wel lekker paffen op het strand he.
Pauper.
Nee man, ¤80 euro betalen om uiteindelijk een kratje boodschappen aan de deur geleverd te krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
Broer wat doe je moeilijk 30 euro is een uurtje werken max.
Gaat heen man...quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:45 schreef Mikeytt het volgende:
Bami en cola is hier al gauw 18-25 euro
Doe ik ook... 2 dagen dan... gewoon het bedrag uitsmeren over meerdere dagen en dan kan het wel weer enigszins uit...quote:
Moet je t wel zelf halen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gaat heen man...
Bami bij de Chinees is 5 á 6 euro voor een grote bak. (plakje ham + spiegel ei)
Cola 1,50 of 2 euro... (Sowieso duur een voor blikje, maargoed...)
Jij met je 18-25 euro![]()
Zetten ze jou op het dak omdat je stinkt ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Fushia2 het volgende:
Thuisbezorgd
Ubereats
Glovo![]()
Deliveroo![]()
Bezorgen kan enkel wanneer je op hotel bent voor werk en geen zin/tijd hebt om alleen uiteten te gaan.
Voor 5-6 euro ga je op UberEats geen bami vinden... 10 euro heel misschien als je het goedkoopste crackrestaurant kan vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gaat heen man...
Bami bij de Chinees is 5 á 6 euro voor een grote bak. (plakje ham + spiegel ei)
Cola 1,50 of 2 euro... (Sowieso duur een voor blikje, maargoed...)
Jij met je 18-25 euro![]()
Chinees-Indische restaurants bezorgen van oudsher niet. Maar die prījs die die ğast aangaf was belachelijk idd. Mensen welke drinken bestellenquote:
Gekheid.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor 5-6 euro ga je op UberEats geen bami vinden... 10 euro heel misschien als je het goedkoopste crackrestaurant kan vinden.
Selectie van een aantal restaurants op Uber:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je denkt dat er maar 1 buitenlandse cultuur is?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ben zelf een buitenlander. Als je niet inziet dat bepaalde buitenlanders jullie cultuur verkrachten en verpesten dan ben jij waarschijnlijk een linkse kop in het zand steker.
En nu weer ontopic.
Leg mij nu maar eens uit wat jouw punt is, want wat heeft de klacht dat mensen te lui zijn om boodschappen te doen, te maken met dat andere topic? Eventjes wakker worden.
Ğast je bestelt alleen via ubereats als je flinke korting hebt en dan is dit nog te duur.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor 5-6 euro ga je op UberEats geen bami vinden... 10 euro heel misschien als je het goedkoopste crackrestaurant kan vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan duur of redelijk goedkoop...quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:12 schreef Raw85 het volgende:
Eten bij je thuis laten bezorgen was altijd een luxe.
Het zet al dat gekanker van deze ts ergens ook wel weer in perspectief. Het ligt allemaal aan de overheid etc natuurlijk maar als je thuisbezorgd nooit als luxe hebt gezien moet je misschien gewoon eens naar jezelf kijken amigo.
Euhm hou eens je bek en ga me niet in elk topicnachtervolgen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zetten ze jou op het dak omdat je stinkt ofzo?
Ja, maar dit is bami + EXTRA... zeg dat dan meteen... jij met je bami + cola...quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zit toch doorgaans op hotel?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Euhm hou eens je bek en ga me niet in elk topicnachtervolgen?
Beter dan een kamperquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:20 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je zit toch doorgaans op hotel?
Ja, liggen ook wel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt. Lijkt me niet comfortabel om op een hotel te zitten.
Georgisch.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat er maar 1 buitenlandse cultuur is?
En je bent Roemeens ofzo toch? Of Pools?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |