Omdat ik dacht dat het om dat andere topic ging over uitvaart waar een discussie gaande was. Ik was er vanuit gegaan dat het dat topic was met een stellingsinname waarbij het niet eens jouw topic was.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:23 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Toch heb je hem dichtgegooid, dus vanwaar deze onnodig felle reactie?
Ok nou dan is het mooi opgelost allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:24 schreef Rene het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het om dat andere topic ging over uitvaart waar een discussie gaande was. Ik was er vanuit gegaan dat het dat topic was met een stellingsinname waarbij het niet eens jouw topic was.
Dat had je vanaf #145 nog niet door?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:25 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ok nou dan is het mooi opgelost allemaal
Kan gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:15 schreef Rene het volgende:
[..]
Fack. Ik had dat andere topic in het ogen.
Nee, slotten en in het al eerder geopende deel 2 plakken. En die reeksenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:16 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Hebben jullie een uitvaartverzekering?
Kan iemand ff reeksen?
Oh mag ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, slotten en in het al eerder geopende deel 2 plakken. En die reeksen
Deze dus WGR / Hebben jullie een uitvaartverzekering? #2
Ik ben benieuwd welke posts je bedoelt, de enige die ik policy-overschrijdend op de man zie posten ben jij, ik heb dan ook nog even een TR gezet bij die posts, dan gaan we zien of die wel aangepast worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:48 schreef Dusthor92 het volgende:
Wordt er überhaupt naar topic reports gekeken? Of heeft het niet zoveel zin die te gebruiken?
Welke post heb je het over?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke posts je bedoelt, de enige die ik policy-overschrijdend op de man zie posten ben jij, ik heb dan ook nog even een TR gezet bij die posts, dan gaan we zien of die wel aangepast worden.
Ergo: de kans is groot dat je TR's gewoon behandeld zijn maar dat er niets aan de posts te wijzigen viel.
Als ze inmiddels verwijderd zijn zijn de TR's wel behandeld.
Ja hoor. Er wordt altijd naar gekeken. Soms gaat dat heel snel en soms duurt t even totdat een van de mods online is.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:48 schreef Dusthor92 het volgende:
Wordt er überhaupt naar topic reports gekeken? Of heeft het niet zoveel zin die te gebruiken?
Fijn, dankjewelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja hoor. Er wordt altijd naar gekeken.
Leandra, het is al opgelost. De moderators hebben zijn reacties verwijderd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:11 schreef Leandra het volgende:
Wat die user doet heeft niets met gezuig te maken, wat jij doet is wel op de man sneren, en alleen maar omdat je het niet met die user eens bent en vooral wilt horen dat het idd bullshit is dat de woningstichting dit eist.
Je reacties waren inderdaad normaal, maar dat waren reacties op posts die verwijderd waren, dus dan had je reactie geen context meerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ben ik toch benieuwd welke moderator compleet normale reacties wegsmijt?
Dat begrijp ik, maar de initiële post die verwijderd werd was toch ook gewoon in orde?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je reacties waren inderdaad normaal, maar dat waren reacties op posts die verwijderd waren, dus dan had je reactie geen context meer
Ik heb dat hele topic nog helemaal niet gezien. Ik ga nu kijken. Dank je voor je feedback.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:32 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Vaste lasten na scheiding
Het kan aan mij liggen, maar waarom gaat een topic over financiën pagina na pagina over hoe slecht TS als partner is.
Waarom moet TS verantwoorden wat hij beter heeft gedaan? Hell, zoveel kinderalimentatie is imho ook echt absurd.
Maarja. Ik merk dat je sommige vragen hier beter niet meer kan stellen. Ik weet niet of de WGR mods dat ook als de bedoeling zien? Maar volgens mij kan er een hele grote bezem door dat topic.
Ik heb een modbreak geplaatst omdat het topic al zo ver is dat alles gaan weghalen en editen weinig zin meer heeft denk ik. Als een van mijn medemods dat anders ziet hoor ik dat graag.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:32 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Vaste lasten na scheiding
Het kan aan mij liggen, maar waarom gaat een topic over financiën pagina na pagina over hoe slecht TS als partner is.
Waarom moet TS verantwoorden wat hij beter heeft gedaan? Hell, zoveel kinderalimentatie is imho ook echt absurd.
Maarja. Ik merk dat je sommige vragen hier beter niet meer kan stellen. Ik weet niet of de WGR mods dat ook als de bedoeling zien? Maar volgens mij kan er een hele grote bezem door dat topic.
Zelfs blauwen ignoren een modbreak.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb een modbreak geplaatst omdat het topic al zo ver is dat alles gaan weghalen en editen weinig zin meer heeft denk ik. Als een van mijn medemods dat anders ziet hoor ik dat graag.
Hoe dan ook, modbreak geplaatst. Iedereen mag vinden van TS wat ze vinden, maar dat ventileren is niet nodig, laat staan in een topic in WGR.
goeie vraag, Da's idd wel een beetje gedateerd.quote:Op zondag 2 april 2023 20:24 schreef nostra het volgende:
Kan "spaarloonregelingen" niet eens uit de WGR-omschrijving? Toen belden we nog in om op Fok te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |