Kan je dat niet vragen aan jullie gezamenlijke advocaat?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef Vragenstellert het volgende:
Mijn vraag is dan ook tot wanneer het mogelijk is om een eigen advocaat te nemen.
Kan dit nog totdat er een uitspraak is? Of kan het al niet meer nadat het verzoek tot echtscheiding is ingediend?
Nadat het verzoek in behandeling is genomen doet de rechter uitspraak. Daarna kan je nog 6 wwken in beroep, tenzij je beiden een akte van berusting ondertekent. Daarmee vervalt de mogelijkheid tot beroep. Bij een ‘vriendelijke’ scheiding is het gebruikelijk om die akte van berusting te ondertekenen, omdat je er dan allebei sneller vanaf bent.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef Vragenstellert het volgende:
Mijn vraag is dan ook tot wanneer het mogelijk is om een eigen advocaat te nemen.
Kan dit nog totdat er een uitspraak is? Of kan het al niet meer nadat het verzoek tot echtscheiding is ingediend?
Alvast bedankt!
Natuurlijk. Nooit gehoord van een knipperlicht relatie? Aan-uit-en weer aan. Diegene met wie je dan voor de tweede keer een relatie aan gaat, is dan feitelijk ook een ex van je.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kun je ook getrouwd zijn met een ex dan?
Natuurlijk, zolang de scheiding nog niet rond is ben je natuurlijk gewoon nog steeds getrouwd maar je bent al wel uit elkaar dus dan ben je elkaars ex, maar nog wel getrouwd..quote:Op zondag 26 februari 2023 21:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kun je ook getrouwd zijn met een ex dan?
Maar niet toen ik het topic opende. Anders had ik het niet gevraagd.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Die stond al terug voor jij dit postte.
zolang jullie nog niet gescheiden zijn, wordt er hierbij naar het gezamenlijk inkomen gekeken. Dat betekent dus dat je aanstaande ex geen gratis bijstand zal krijgen....quote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef Vragenstellert het volgende:
Hallo beste Fok!kers.
...... waarbij mijn ex gesubsidieerde rechtshulp kan krijgen en ik niet. .......
Bijna 16 uur geleden had hij dit topic geopend, paar vragen beantwoord gekregen, OP weggehaald behalve "bedankt voor de antwoorden" oid.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:15 schreef Lienekien het volgende:
TS had zelf de OP al leeggehaald. Denk niet dat die nog terugkomt om vragen te beantwoorden.
De betekenis van ex-vrouw is "een vrouw die waarmee je vroeger getrouwd was" maar hij is er toch nog steeds mee getrouwd?quote:Op zondag 26 februari 2023 22:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Natuurlijk, zolang de scheiding nog niet rond is ben je natuurlijk gewoon nog steeds getrouwd maar je bent al wel uit elkaar dus dan ben je elkaars ex, maar nog wel getrouwd..
Jawel hoor, of iig veel goedkoper.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef paardendokter het volgende:
[..]
zolang jullie nog niet gescheiden zijn, wordt er hierbij naar het gezamenlijk inkomen gekeken. Dat betekent dus dat je aanstaande ex geen gratis bijstand zal krijgen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |