Waar jengel je nou over eigenlijk? Je laatste WGR-topic dat dichtgegooid is is al ruim een week geleden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja joh het is goed al pleur je alles meteen dicht joh.
Goeie suggestie. Nemen we mee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja joh het is goed al pleur je alles meteen dicht joh.
Jouw MO wijkt niet veel af. Pot … ketel …quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:09 schreef SOG het volgende:
SOG in WGR / Schade door aannemer, factuur betalen of inhouden?
Bokito loopt te trollen
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 02:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Jouw MO wijkt niet veel af. Pot … ketel …
Hoe bedoel jij?quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:09 schreef SOG het volgende:
SOG in WGR / Schade door aannemer, factuur betalen of inhouden?
Bokito loopt te trollen
Dit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:53 schreef Rene het volgende:
Kosten mogen in rekening gebracht worden. C'est la vie. Is geen oplichting. Thats all.
Voelt als oplichjting, dus ik voel me opgelicht. Simpel zat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:53 schreef Rene het volgende:
Kosten mogen in rekening gebracht worden. C'est la vie. Is geen oplichting. Thats all.
Ja, dus?quote:
De reden dat je het post is je gram halen. Je hebt daar al een topic voor. Dus laten we het gewoon hierbij laten. Tis al opgelost. Allright?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Inbox het volgende:
[..]
Voelt als oplichjting, dus ik voel me opgelicht. Simpel zat.
Maar, feitelijk heb je gelijk. Er is nog niet volledig betaald dus ik ben niet opgelicht.
Andere posts in hetzelfde draadje zijn ook geen oplichting. Laat meneer het modje wel staan. Doe dan niet zo hypocriet en haal of al die niet-oplichtingsposts weg of niks. Je lijkt verdomme wel die 'goede' verhuurder van me. OOk zo vreselijk hypocriet.
Ik zie wel wat overeenkomsten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Inbox het volgende:
[..]
Voelt als oplichjting, dus ik voel me opgelicht. Simpel zat.
Maar, feitelijk heb je gelijk. Er is nog niet volledig betaald dus ik ben niet opgelicht.
Andere posts in hetzelfde draadje zijn ook geen oplichting. Laat meneer het modje wel staan. Doe dan niet zo hypocriet en haal of al die niet-oplichtingsposts weg of niks. Je lijkt verdomme wel die 'goede' verhuurder van me. OOk zo vreselijk hypocriet.
@CoolGuy zou je mij uit willen leggen waarom je dit topic sluit?quote:Op zondag 14 mei 2023 15:06 schreef CoolGuy het volgende:
Goed verhaal, lekker kort, doen we niks mee.
Linkdump.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:10 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
@:coolguy zou je mij uit willen leggen waarom je dit topic sluit?
Een linkdump is een linkdump. Daarnaast is een topic van een ander dat gesloten is niet iets waar jij je druk over hoeft te maken.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:48 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Is het delen van een video om een discussie op gang te brengen een linkdump?
Jeetje, je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten zeg. Het is maar gewoon een vraag he.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een linkdump is een linkdump. Daarnaast is een topic van een ander dat gesloten is niet iets waar jij je druk over hoeft te maken.
En ook maar gewoon een antwoord.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:15 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Jeetje, je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten zeg. Het is maar gewoon een vraag he.
Oke, dan niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:18 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Maar goed om te zien hoe de vlag er weer bij hangt hier
Hmmmja... Wellicht wordt het wel gelezen?quote:Op maandag 22 mei 2023 21:51 schreef bijdehand het volgende:
Deze TS komt ook nooit terug in zijn topics... WGR / Kopen en verhuren
Wat?quote:Op maandag 22 mei 2023 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Daar is geen blijk van. In R&P wordt daar wel voor gewaarschuwd, wist niet dat het zo werd toegestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |