abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208917121
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 23:19 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij gaat dit topic al lang en breed niet meer over de vraag die in de OP is gesteld.
En dat komt dus niet door mij, ik heb de vele offtopiccomments simpelweg genegeerd.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208917128
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
. Recruiters zien de eniggigheid er gauw aan af, denk ik.
Wat?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208942911
Waarom is mijn post verwijderd in WGR / Paspoortnummer doorgeven?

Als iemand zegt dat ze terminaal ziek is en dat er geen vakanties meer inzitten is het hoogst opmerkelijk dat vragen worden gesteld over vakanties. Lijkt me een valide vraag aan de ts.
  Moderator zaterdag 29 april 2023 @ 15:00:38 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208943093
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 14:39 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd in WGR / Paspoortnummer doorgeven?

Als iemand zegt dat ze terminaal ziek is en dat er geen vakanties meer inzitten is het hoogst opmerkelijk dat vragen worden gesteld over vakanties. Lijkt me een valide vraag aan de ts.
Ik heb in ieder geval niets verwijdert? @Rene @noodgang ?
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 29 april 2023 @ 15:03:18 #230
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208943123
Mijn naam is haas
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 29 april 2023 @ 15:27:40 #231
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_208943322
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 15:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik heb in ieder geval niets verwijdert? @:Rene @:noodgang ?
Nope
pi_208944552
@Straatcommando. of @Pharkus wellicht?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2023 16:57:29 ]
  Forum Admin zaterdag 29 april 2023 @ 17:00:02 #233
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208944584
Was ik niet. Klinkt alsof het offtopic was. Wees blij dat er nog een cruise in zit.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208946639
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 17:00 schreef Pharkus het volgende:
Was ik niet. Klinkt alsof het offtopic was. Wees blij dat er nog een cruise in zit.
Ok, dus even voor mijn beeldvorming. Als iemand in een topic A beweert en vervolgens in een ander topic B vraagt wat gegeven de omstandigheden van A niet kan dan mogen daar geen vragen over gesteld worden?

Dan kan dus iemand die beweert zonder benen te leven ook vragen wat voor schoenen diegene moet kopen? En als bijv @sirdanilot hier een topic zou openen met de vraag hoe hij het beste qua vergunning een tweede garage aan zijn vrijstaande huis kan bouwen voor zijn derde auto dan wordt dat topic ook zonder fronsende wenkbrauwen toegestaan? Sorry @sirdanilot ik kon even geen ander voorbeeld bedenken dat net zo absurdistisch is als het topic van die kankerverzinner.
pi_208946893
Gelukkig zijn er maar heel weinig kakkerlakken op een cruiseschip. :+
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_208947454
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:46 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Ok, dus even voor mijn beeldvorming. Als iemand in een topic A beweert en vervolgens in een ander topic B vraagt wat gegeven de omstandigheden van A niet kan dan mogen daar geen vragen over gesteld worden?

Dan kan dus iemand die beweert zonder benen te leven ook vragen wat voor schoenen diegene moet kopen? En als bijv @:sirdanilot hier een topic zou openen met de vraag hoe hij het beste qua vergunning een tweede garage aan zijn vrijstaande huis kan bouwen voor zijn derde auto dan wordt dat topic ook zonder fronsende wenkbrauwen toegestaan? Sorry @:sirdanilot ik kon even geen ander voorbeeld bedenken dat net zo absurdistisch is als het topic van die kankerverzinner.
Maar stel dat dat allemaal verzonnen was en dit is echt. We moeten iemand wel het voordeel van de twijfel geven want stel er komt ooit iemand op het forum met dezelfde vraag kan diegene zich al mooi inlezen en pohi halen we er ook niet bij.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208947513
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 april 2023 21:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Maar stel dat dat allemaal verzonnen was en dit is echt. We moeten iemand wel het voordeel van de twijfel geven want stel er komt ooit iemand op het forum met dezelfde vraag kan diegene zich al mooi inlezen en pohi halen we er ook niet bij.
Nou, dan schijnt ze levenslang van het forum getrapt te worden, aldus de baas en dan kun je dit topic ook opdoeken.
pi_208948422
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 april 2023 21:51 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Nou, dan schijnt ze levenslang van het forum getrapt te worden, aldus de baas en dan kun je dit topic ook opdoeken.
Dat lijkt me sterk maar ik hoop dat je gelijk hebt!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208949780
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:46 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]

Dan kan dus iemand die beweert zonder benen te leven ook vragen wat voor schoenen diegene moet kopen? En als bijv @:sirdanilot hier een topic zou openen met de vraag hoe hij het beste qua vergunning een tweede garage aan zijn vrijstaande huis kan bouwen voor zijn derde auto dan wordt dat topic ook zonder fronsende wenkbrauwen toegestaan? Sorry @:sirdanilot ik kon even geen ander voorbeeld bedenken dat net zo absurdistisch is als het topic van die kankerverzinner.
Nee dat wordt niet toegestaan want de moddereters pleuren zelfs mijn on topic topics gewoon dicht.
pi_208979746
Aangezien VER geen feedbacktopic heeft:

Leandra in VER / Failliete toko overnemen, goed idee ?

Graag topictitel aanpassen naar:

Food truck overnemen

Het blijkt namelijk na een belletje dat de toko in kwestie niet failliet is.

En hij mag gewoon terug naar WGR maar dat gaan jullie toch niet doen, doe dan a.u.b. iets nuttigs door voor mij de topictitel te veranderen, bij voorbaat dank.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 16:34:51 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208980203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:34 schreef sirdanilot het volgende:
Aangezien VER geen feedbacktopic heeft:

Leandra in VER / Failliete toko overnemen, goed idee ?

Graag topictitel aanpassen naar:

Food truck overnemen

Het blijkt namelijk na een belletje dat de toko in kwestie niet failliet is.

En hij mag gewoon terug naar WGR maar dat gaan jullie toch niet doen, doe dan a.u.b. iets nuttigs door voor mij de topictitel te veranderen, bij voorbaat dank.
Serieus? Je verzint eerst dat een tent waar je nog nooit geweest bent failliet is en je daarom zonder rijbewijs maar met 40K wel kans maakt de hut over te nemen, en nu moet het veranderen in een foodtruck verhaal terwijl je nog steeds geen rijbewijs hebt...
Je denkt dat je zo'n busje makkelijk kunt verzekeren zonder rijbewijs en er dan willekeurige anderen in kunt laten rijden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208980265
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Serieus? Je verzint eerst dat een tent waar je nog nooit geweest bent failliet is en je daarom zonder rijbewijs maar met 40K wel kans maakt de hut over te nemen, en nu moet het veranderen in een foodtruck verhaal terwijl je nog steeds geen rijbewijs hebt...
Je denkt dat je zo'n busje makkelijk kunt verzekeren zonder rijbewijs en er dan willekeurige anderen in kunt laten rijden?
Ik ga de foodtruck uiteraard niet kopen zonder rijbewijs dat snap je toch zelf ook wel.
pi_208980337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:43 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik ga de foodtruck uiteraard niet kopen zonder rijbewijs dat snap je toch zelf ook wel.
En daarom wil je de TT laten veranderen naar ‘food truck overnemen’? _O-

Of is dat Iers voor ‘ik klooi maar wat aan en weet niet wat ik met mijn leven wil maar dat heb ik zelf nog niet in de gaten’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208980436
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En daarom wil je de TT laten veranderen naar ‘food truck overnemen’? _O-

Of is dat Iers voor ‘ik klooi maar wat aan en weet niet wat ik met mijn leven wil maar dat heb ik zelf nog niet in de gaten’.
Gelukkig ben jij geen moderator dus jij bepaalt dat niet.
  Moderator dinsdag 2 mei 2023 @ 17:15:24 #245
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208980502
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:07 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Gelukkig ben jij geen moderator dus jij bepaalt dat niet.
Ik ben dat wel, en ik pas het ook niet aan. Dat topic staat in VER, niet in WGR. Dat VER geen FB topic heeft is jammer dan. Ik ga die TT niet aanpassen, om alle redenen die Leandra noemt.

Je opent een kansloos brainfart topic, daarom ging het naar VER en dat is maar goed ook, want vervolgens blijkt dat die toko helemaal niet failliet is, ineens is het ook een food truck, dus dan wil je de TT daar naar laten aanpassen, om vervolgens aan te geven dat je dat ding niet gaat kopen zolang je geen rijbewijs hebt (en dat heb je niet). Waarom dan de TT aanpassen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_208980524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik ben dat wel, en ik pas het ook niet aan. Dat topic staat in VER, niet in WGR. Dat VER geen FB topic heeft is jammer dan. Ik ga die TT niet aanpassen, om alle redenen die Leandra noemt.

Je opent een kansloos brainfart topic, daarom ging het naar VER en dat is maar goed ook, want vervolgens blijkt dat die toko helemaal niet failliet is, ineens is het ook een food truck, dus dan wil je de TT daar naar laten aanpassen, om vervolgens aan te geven dat je dat ding niet gaat kopen zolang je geen rijbewijs hebt (en dat heb je niet). Waarom dan de TT aanpassen.
Dan niet he :W
  Moderator dinsdag 2 mei 2023 @ 19:43:23 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208982001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dan niet he :W
Nee. Inderdaad. TR zetten. Joejoe.
pi_208985031
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 19:43 schreef Rene het volgende:

[..]
Nee. Inderdaad. TR zetten. Joejoe.
Nee want die haal je met een druk op de knop zo weg. En dan voel je je weer even oppermachtig als moderator van een uitstervend forum heb je weer even je dopaminekick
  Moderator woensdag 3 mei 2023 @ 06:31:52 #249
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208985276
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 02:21 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Nee want die haal je met een druk op de knop zo weg. En dan voel je je weer even oppermachtig als moderator van een uitstervend forum heb je weer even je dopaminekick
Snap je punt niet, en je suggereert iets geks. Feitelijk bash je mij. Snap ik dat goed? Heb je nog nooit begrepen dat we niet modden in elkaars subforum.

Het lijkt me beter dat je es normaal gaat doen. Snachts een beetje op het internet hangen, wel of niet met wat op, maakt je trackrecord niet beter gast.
pi_208986173
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 06:31 schreef Rene het volgende:

[..]
Snap je punt niet, en je suggereert iets geks. Feitelijk bash je mij. Snap ik dat goed? Heb je nog nooit begrepen dat we niet modden in elkaars subforum.

Het lijkt me beter dat je es normaal gaat doen. Snachts een beetje op het internet hangen, wel of niet met wat op, maakt je trackrecord niet beter gast.
Ja joh het is goed al pleur je alles meteen dicht joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')