I lost my touch; ga ik serieus reageren in een topic met een fantasieverhaalquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:08 schreef baskick het volgende:
Misschien kan WGR / CV compleet wissen? op slot? Het is overduidelijk een fantasie-verhaal.
You did your bestquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:40 schreef Queller het volgende:
[..]
I lost my touch; ga ik serieus reageren in een topic met een fantasieverhaal
Ouderdomquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:40 schreef Queller het volgende:
[..]
I lost my touch; ga ik serieus reageren in een topic met een fantasieverhaal
Dank.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:10 schreef maily het volgende:
WGR / Na 2 jaar ziektewet keuring gehad.
Aircohandels is back
Nav een vraag in WGR wou ik even iets benoemen en toevallig was het Leandra ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:43 schreef Leandra het volgende:
Toch wonderbaarlijk dat mensen een account aanmaken om een topic te openen met een vraag waarop ze heel simpel van Google een antwoord hadden kunnen krijgen, maar waar ze waarschijnlijk van het UWV ook gewoon informatie over hebben ontvangen.
Uiteraard had ik al gegoogled. Maak je daar maar geen illusies over.quote:Op zondag 25 september 2022 09:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nav een vraag in WGR wou ik even iets benoemen en toevallig was het Leandra ook al opgevallen.
Het topic over opvragen van informatie uit de basisregistratie beetje hetzelfde.
Dat je op Fok wat informatie wilt vragen omdat je je advocaat niet wilt lastigvallen, snap ik nog wel een beetje (zou mijn keuze niet zijn iig).
Maar moeten we straks nu eerst 3 pagina's raden waarom de andere advocaat dat wilt weten, dan komt TS met kleine stukjes informatie, waarna we weer moeten raden.
Meestal na 6 pagina's zit het verhaal toch net iets anders in elkaar en denk je waarom heb ik in vredesnaam iemand weer proberen te adviseren/ helpen.
Misschien is het ditmaal anders, maar het patroon valt de laatste tijd op en dat doet WGR niet echt goed
Dacht meld het even, het zal de modjes ook wel opgevallen zijn
De 1 na laatste.quote:Op maandag 26 september 2022 06:28 schreef Inbox het volgende:
@:coolguy
Topic wederom doorgelezen. In welke post kan is het antwoord te vinden?
Done.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:35 schreef GwanGwaa het volgende:
Vraag: kan de titel van mijn topic worden gewijzigd? Het moet eigenlijk zijn;
Vergoeding zorgverzekeraars lensvervanging/transplantatie bij -7
Onder andere dit:quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:58 schreef Alpha0 het volgende:
WGR / Als expats je banen inpikken
Waarom is dit dicht? Het gaat gewoon over werk!
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:41 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Zit je een 1 of ander Egyptisch wijf met hoofddoek te overtuigen dat ze jou moet kiezen.
Wat is daar mis mee? Had ook schele Braziliaan kunnen zeggen, of pukkelige Indonesier. Gewoon om mijn irritatie te uiten.quote:
Al was het onnodig , dan nog is het geen reden om het topic te sluiten. Gaat er meer om dat het een niet-Westers iemand is. Het is supervervelend dat niet westerse mensen in je eigen land gaan bepalen of jij een baan krijgt. Lijkt wel omgekeerde kolonisatie.quote:
Telewerker en digital nomad zijn nogal een verschil. Maar nee. Digital nomad kan je hier per definitie niet zijn. (En er is ook geen topic)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:11 schreef Halcon het volgende:
Het heet tegenwoordig heel wat popijopi namen. Telewerker, digitale nomad, etc. Komt natuurlijk neer op achter je laptop zitten.
Is er al een topic over gelegenheden (in Nederland) waar dat goed kan?
Mja, weet er ook niet echt de juiste term voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:52 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Telewerker en digital nomad zijn nogal een verschil. Maar nee. Digital nomad kan je hier per definitie niet zijn. (En er is ook geen topic)
De vraag was:quote:
Ik laat het aan de mods van WGR over maar heb het topic in elk geval even uit de Google search optie gehaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:53 schreef r_one het volgende:
WGR / Gratis hotelovernachting na klacht over hotelovernachting?
Kan een mod hier eens naar kijken (en evt. een modbreak zetten)? Kennelijk is naming&shaming weer bonton in WGR.
Er wordt onderhand niet eens meer gesuggereerd dat het Fletcher moet zijn maar inmiddels door sommigen al gesteld dat het Fletcher IS. Dit terwijl TS het zelf netjes omschrijft met [keten].
Even de kwaliteit van [keten] genuanceerd afbranden, waarmee de vraag van TS helemaal niet beantwoord wordt. En terwijl [keten] een IMO nette compensatie heeft aangeboden voor hun fout. Dat TS er wat anders van vindt, dat mag, maar rechtvaardigt nog geen flaming van [keten].
Just my 2 cents, fijne avond.
Ik vind het wel wat overdreven om bij voorbeelden over andere ketens (gegarandeerd dat TS daar niet was) ook de naam maar weg te halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik laat het aan de mods van WGR over maar heb het topic in elk geval even uit de Google search optie gehaald.
en zal ze even een dikke douw geven dat ze moeten kijken
Als je heel graag duidelijk wilt maken over welke je het hebt dan kun je een toekan gebruiken of een F of een weet ik veel verzin wat. Maar gewoon geen namen als het er niets mee nodig heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat overdreven om bij voorbeelden over andere ketens (gegarandeerd dat TS daar niet was) ook de naam maar weg te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |