Kuifje is doodquote:
Geen idee hoe hij in Oostenrijk heetquote:
Ik zag het al op de stream en op het nieuwsquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
Man3 @:puzziepieHet lijkt de NS wel
[ twitter ]
Is toch stom...super geavanceerde techniek en ze krijgen een simpele lancering niet eens voor elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het al op de stream en op het nieuws
NASA zet bussen inquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ik moet er wel om lachen eigenlijk. In de jaren 60 hadden ze net wel computers natuurlijk maar dat waren bijna veredelde tel-ramen. Mijn telefoon heeft nu meer rekenkracht.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
wanneer je en vrouw zij is pudelnaakt
van achter an de nudel packt
Huquote:
quote:
48 uurquote:
Net geboren met nog restje van het ei?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rare vogels,lijkt wel of ze scrubben hebben
Dat denk ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Net geboren met nog restje van het ei?
Beetje wel, wel nieuwsgierig wat voor geluid ze makenquote:
Eerst weten welk model het isquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wel, wel nieuwsgierig wat voor geluid ze maken
Deze zou perfect zijn voor dat spelletje in onz (onderschrift verzinnen) . Maar daar heb ik nog steeds een ban.quote:
Volgens mij deze https://ebird.org/species/papfro1quote:
Oh dat zijn kannibaalvogels ....quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij deze https://ebird.org/species/papfro1
De vogels zijn Kikkerbekken. (Frogmouths)quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wel, wel nieuwsgierig wat voor geluid ze maken
quote:De reden om de vogel "de mond van de kikker" te noemen, is dat het een geluid maakt dat lijkt op het geluid van kikkers, en de lengte is ongeveer 23 cm, en het kan zich verstoppen op de takken van bomen, en het voedt zich met insecten Het broedseizoen voor dit type vogel is tussen januari en april in India, en van februari tot maart in Sri Lanka.
Oh lijkt ook wel op de vogel wat ik dacht dat het wasquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vogels zijn Kikkerbekken. (Frogmouths)
[..]
Badeendjes zijn toch veel leuker.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh lijkt ook wel op de vogel wat ik dacht dat het was
Biefstuk in de airfryer, is dat wat? Hoe maak je het klaar dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
Zo dat smaakte weer prima... geroosterd restje van gisteren en een medium biefstukje uit de airfryer ...
Biefstukje braad je in een pan met roomboter.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
Zo dat smaakte weer prima... geroosterd restje van gisteren en een medium biefstukje uit de airfryer ...
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Biefstuk in de airfryer, is dat wat? Hoe maak je het klaar dan?
8 minuten op 200quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn toch veel leuker.
Ik denk dat biefstuk in de airfryer ook al znel te gaar wordt, maar misschien heb ik het mis en had chuf een lekkere sappige biefstuk op zijn bord.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar
Niet iets dat ik snel zou doen
Nou het klinkt als eenvoudig recept in ieder gevalquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat biefstuk in de airfryer ook al znel te gaar wordt, maar misschien heb ik het mis en had chuf een lekkere sappige biefstuk op zijn bord.
Inderdaad, geen boter ook ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou het klinkt als eenvoudig recept in ieder geval
NOPE NOPE NOPE !!! GADVERDAMMEquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
We praten niet meer met dat stelletje barbaren.quote:
Ik ga me er niet aan wagen, zonde van de biefstuk.quote:
Dan zou ik mijn biefstuk rauw eten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
Het was prima voor medium.... Probeer koken op gas te vermijden
Dat is niet best idd, volgens mij had je het 2 weken geleden al besteldquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn frituurvet. Duurt lang...
Fuck die airfryer. Bakken doe je in een panquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We praten niet meer met dat stelletje barbaren.
Gepruts?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen eigenlijk. In de jaren 60 hadden ze net wel computers natuurlijk maar dat waren bijna veredelde tel-ramen. Mijn telefoon heeft nu meer rekenkracht.
Denk dat ze een heleboel gewoon met een krijtje op een bord uitrekenden zo ongeveer voor die lanceringen toen.
Kan me dit gepruts niet zo herinneren
Hallo Jumboquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn frituurvet. Duurt lang...
Ja drie inmiddels. Het zou wel 2 weken duren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet best idd, volgens mij had je het 2 weken geleden al besteld
Ja maar ze hebben het wel maar heb je ook geprobeerd het in je mandje te gooien. Dan krijg je dat het niet te krijgen is.quote:
Lekker toch? Even door de molen en je hebt steak tartaar. Kwarteleitje erbij, lekkere sausjes en verse frietjes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn biefstuk rauw eten.
True, maar wel buiten op balkon. Hier dan toch.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck die airfryer. Bakken doe je in een pan
Ik weet iemand die rauwe kip eet en rauwe gehaktquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker toch? Even door de molen en je hebt steak tartaar. Kwarteleitje erbij, lekkere sausjes en verse frietjes.
Het blijft gewoon in mijn mandje liggenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben het wel maar heb je ook geprobeerd het in je mandje te gooien. Dan krijg je dat het niet te krijgen is.
Sorry voor 2x op 1 dag, maar hij is TE mooiquote:
Mijn telefoon is even succesvol als die luiquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Gepruts?
Jouw telefoon lanceert echt geen raket naar de maan. Die praat alleen flauwekul.
Jesus, nou ja ik heb geen haastquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijft gewoon in mijn mandje liggen
Heerlijk, ik hou van steak tartaarquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker toch? Even door de molen en je hebt steak tartaar. Kwarteleitje erbij, lekkere sausjes en verse frietjes.
Ik heb helaas geen pan meer, ooit in een vlaag van verstandsverbijstering weg gemiktquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijft gewoon in mijn mandje liggen
Rauwe kip moet ik niet aan denken. Rauw gehakt is toch niet gek? Je eet toch ook een broodje tartaar?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet iemand die rauwe kip eet en rauwe gehakt
quote:
Ik ben al doodgegooid met die afbeelding, maar hij is zo leukquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sorry voor 2x op 1 dag, maar hij is TE mooi![]()
[ afbeelding ]
Rauw is het lekkerstquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn biefstuk rauw eten.
Uh jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rauwe kip moet ik niet aan denken. Rauw gehakt is toch niet gek? Je eet toch ook een broodje tartaar?
Die mogen ze van mij uitzetten naar een ‘veilig’ landquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sorry voor 2x op 1 dag, maar hij is TE mooi![]()
[ afbeelding ]
Nou ga het weiland in en neem een hapquote:
De mijnese is ook niet mee verhuisd, maar ik mis hem niet. Vies vet ding, klote werk om schoon te maken, al was dat niet mijn klus, maar toch.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen pan meer, ooit in een vlaag van verstandsverbijstering weg gemikt
Mijn vriendin opperde al om haar vuurtorenwachter op Rottumeroog te maken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij uitzetten naar een ‘veilig’ land
Ik heb al een mail gestuurd, dat zal ze lerenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er weer een meet komt neem ik voor je mee.
@:koen66
Mijn vader at ook graag een broodje rauw gehakt, met een gesnipperd uitje erop.quote:
Die pan die ik wilde redden heeft ook een rustplaats gekregen. Nieuwe gekocht...quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese is ook niet mee verhuisd, maar ik mis hem niet. Vies vet ding, klote werk om schoon te maken, al was dat niet mijn klus, maar toch.
En niet een kluit piccalilly erbij?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader at ook graag een broodje rauw gehakt, met een gesnipperd uitje erop.
Duurt wel lang ja, misschien krijg je er een fles rabarbernektar bij om het goed te maken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al een mail gestuurd, dat zal ze lerenHet is geen rare site ofzo https://www.foodbazar.nl/nl/
Ik koop om het jaar een nieuwe. Die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pan die ik wilde redden heeft ook een rustplaats gekregen. Nieuwe gekocht...
Moet het wel runder zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader at ook graag een broodje rauw gehakt, met een gesnipperd uitje erop.
Nee dat niet, maar piccalillyquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En niet een kluit piccalilly erbij?
Best een leuke sitequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al een mail gestuurd, dat zal ze lerenHet is geen rare site ofzo https://www.foodbazar.nl/nl/
Het was een traantje laten. Die pan was ouder dan ikquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik koop om het jaar een nieuwe. Die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.
In Den Haag heb je generaties lang Broodje van Dootje, die hebben als specialiteiten 'Broodje Troep' en 'Broodje Verschrikkelijk'.quote:
Dan had je er beter planten in kunnen zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een traantje laten. Die pan was ouder dan ik
Oh jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan had je er beter planten in kunnen zetten.
Niet afwassen na de laatste keer maar in de zon op de vensterbank zetten. De plantjes komen dan vanzelf wel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan had je er beter planten in kunnen zetten.
Hihihihahahaquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet afwassen na de laatste keer maar in de zon op de vensterbank zetten. De plantjes komen dan vanzelf wel.
Je zei Adios.quote:
Wat zit er in 'Broodje Troep'?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In Den Haag heb je generaties lang Broodje van Dootje, die hebben als specialiteiten 'Broodje Troep' en 'Broodje Verschrikkelijk'.
Oh bah.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat zit er in 'Broodje Troep'?
Mijn vader maakte vroeger wel eens eitje troep (met ui, augurk en zilveruitjes).
Zelfgemaakte vleessalade met inderdaad de ingrediënten die je noemt erbij.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat zit er in 'Broodje Troep'?
Mijn vader maakte vroeger wel eens eitje troep (met ui, augurk en zilveruitjes).
Wat voor vlees zit er dan in? Ik koop dat bij de slager. Nog nooit zelf gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfgemaakte vleessalade met inderdaad de ingrediënten die je noemt erbij.
Ik maak mijn vlees ook nooit zelf.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor vlees zit er dan in? Ik koop dat bij de slager. Nog nooit zelf gemaakt
Toen het van dat warme weer was heb ik zelf hurzarensalade gemaakt, met o.a. corned beef, augurk, zilveruitjes, gekookte eitjes, doperwtjes. Heerlijk! En ook wel een beetje jeugdsentiment.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfgemaakte vleessalade met inderdaad de ingrediënten die je noemt erbij.
SPAM !!!quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen het van dat warme weer was heb ik zelf hurzarensalade gemaakt, met o.a. corned beef, augurk, zilveruitjes, gekookte eitjes, doperwtjes. Heerlijk! En ook wel een beetje jeugdsentiment.
You name it. Van alles en nog wat. En huisgemaakte sausjes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor vlees zit er dan in? Ik koop dat bij de slager. Nog nooit zelf gemaakt
Nee maar dat aten we vaak op vakantie (zit in blik) en het was lekkerquote:
Nou ja ik neem aan rundvleesquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
You name it. Van alles en nog wat. En huisgemaakte sausjes.
Ik dacht dat het een soort van Smac was.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat aten we vaak op vakantie (zit in blik) en het was lekker
Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van Smac was.
Lekker?????quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat aten we vaak op vakantie (zit in blik) en het was lekker
Lekker joh!!quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker?????![]()
Yuk
[ afbeelding ]
Dat kan nog steedsquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik nog niet kon koken sneed in Smac in blokjes en flikkerde het door de macaroni
Was hier ook een favo gerecht. Kaas er over en dan nog 10 min in de ovenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik nog niet kon koken sneed in Smac in blokjes en flikkerde het door de macaroni
Ik ben een heel avontuurlijke eetster en vind weinig vies, maar dit vind ik toch wel een van de minst aangename dingen. Wat moet je daar in vredesnaam opmieteren om het enigszins lekker te maken? Ik ben daar meestal wel creatief in, maar hier kan ik niet zo snel iets verzinnen.quote:
Dit is wel coolquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Als het aan de kat lag...quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is wel cool[ link | afbeelding ]
Oh dat is wel een guilty pleasure. Ik eet ook graag witte bonen met mayonaisequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ken iemand met een bizarre smaak: gehaktballen. Op zich is dat verre van bizar, maar zijn voorliefde voor ballen uit blik zou ik toch wel zo willen omschrijven.
Ja ik ren hard weg als iemand dat op tafel durft te zetten.quote:
En dan banaan erbijquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Was hier ook een favo gerecht. Kaas er over en dan nog 10 min in de oven
O ja.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel een guilty pleasure. Ik eet ook graag witte bonen met mayonaise
GADVERDAMMEquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu wel vroeger nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, biefstuk in de airfryer kan ook
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel een guilty pleasure. Ik eet ook graag witte bonen met mayonaise
Koffiekan, theekan, alles kan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, biefstuk in de airfryer kan ook
Oorlogsvoerquote:
Sherry ken nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Koffiekan, theekan, alles kan.
Is dat gelatine pudding?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval niet echt smakelijk uit.quote:
Uh ja hip in de jaren 60.quote:
Is het hoofdkaas?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je vent even naar de huisarts moet sturenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je vent even naar de huisarts moet sturen
Maar hoe kom je erop. Dat is wel een dingetjequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik had inderdaad eerst kopkaas getikt
Opgelost slotjequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Maar hoofdkaas ziet er ook zoietsachtig uit, het wordt gemaakt, van de oren en staart van een varken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdkaas_(gerecht)
Wat is dan beter dan dat even kort te onderbreken met een paar uurtjes FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
Ik ben kapot zit al een week Better Call Saul te kijken.
1 dag was al genoegquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
Ik ben kapot zit al een week Better Call Saul te kijken.
Ja zo weer verder, ff etenquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is dan beter dan dat even kort te onderbreken met een paar uurtjes FOK!
Maak dan een flyer met ‘Ramen zijn niet bedoeld om tegenaan te leunen.”quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:24 schreef Soury het volgende:
Serieus wtf is dit.https://www.at5.nl/artike(...)l-glas-is-gevaarlijk. Je flikkert niet zomaar uit een raam
Koenquote:
Nicequote:Op maandag 29 augustus 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw bordspel gekocht:
[ afbeelding ]
http://www.anderspel.nl/zooloretto.html
Nee. Een mooie kringloopvondst, zo goed als nieuw.quote:
En al geprobeerd?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw bordspel gekocht:
[ afbeelding ]
http://www.anderspel.nl/zooloretto.html
Nog niet gespeeld. Maar ik heb het op tafel gelegd om te kijken hoe het werkt.quote:
Nog niet gebeten door het een of ander?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld. Maar ik heb het op tafel gelegd om te kijken hoe het werkt.
En doet het al wat ?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld. Maar ik heb het op tafel gelegd om te kijken hoe het werkt.
Niet heel spannend, het is vooral een strategisch spel.quote:
Kun je het alleen spelen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet heel spannend, het is vooral een strategisch spel.
Ja, door een tijger in een droom.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet gebeten door het een of ander?
Voorlopig niks totdat er andere spelers aanschuiven.quote:
Nee. 2-5 spelers.quote:
Hoeveel alterego's heb je?quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voorlopig niks totdat er andere spelers aanschuiven.
[..]
Nee. 2-5 spelers.
Ow man.............quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, door een tijger in een droom.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeveel alterego's heb je?
0quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeveel alterego's heb je?
Dat en wat schildpadden, je kan spelenquote:
Tell me mirror what is wrong?quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat gevaarlijke vragen stellen?![]()
Laatste film waarin ik die vraag zag ging het toch goed mis hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tell me mirror what is wrong?
(retorische vraag)
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ooitquote:
Ja dat is ook rap verdubbeld in prijs allemaalquote:
Heb je ook een idee hoe laat ongeveer?quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit![]()
Vrijdag een nieuwe poging volgens Engine
Nopequote:Op maandag 29 augustus 2022 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je ook een idee hoe laat ongeveer?
Ik kijk zelf wel ffquote:
Mjah, het verschil tussen 400 en 500 per nacht is niet echt goedkoperquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ff checken of het niet goedkoper kan
100 goedkoper is 20%quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het verschil tussen 400 en 500 per nacht is niet echt goedkoper
Donderdag of vrijdag pas gelukkigquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
Moeten er morgen nog mensen met de trein?
ff goed checken of anders een dag eerder en pak je een hotelletje op kosten van de baasquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donderdag of vrijdag pas gelukkig
Vrees dat de baas niet gaat betalen voor mijn vakantiehotelquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ff goed checken of anders een dag eerder en pak je een hotelletje op kosten van de baas
In welk land ben je aan het zoeken, want vind het wel behoorlijke prijzen die je noemt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat de baas niet gaat betalen voor mijn vakantiehotel
Ik zat nu in Liechtenstein.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
In welk land ben je aan het zoeken, want vind het wel behoorlijke prijzen die je noemt.
Ik zag Schreuder al bij Rondo praten over Grillitsch , maar geen idee dat het een Oostenrijker isquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)itsch-n-ocampos.html
Luxemburg is nog wel te doen,quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog nooit gezocht naar hotels, wel in Luxemburg. Dat is ook prijzig.
Dat zijn van die kleine staatjes die duur doenquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog nooit gezocht naar hotels, wel in Luxemburg. Dat is ook prijzig.
Ja goedkoper tanken, maar dure hotels.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn van die kleine staatjes die duur doen
In Luxemburg had ik gelukkig kennissen waar we konden verblijven , scheelt toch weer..quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja goedkoper tanken, maar dure hotels.
Waar in Luxemburg?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In Luxemburg had ik gelukkig kennissen waar we konden verblijven , scheelt toch weer..
Voor langer moet je lekker buiten de stad gaan zitten daar, heel mooi landquote:
Populaire jongen!quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In Luxemburg had ik gelukkig kennissen waar we konden verblijven , scheelt toch weer..
1e keer waren we op bezoek bij die kennissen en de 2e waren we op doorreis naar Spanje , met als extra bagage mn schoonmoeder toenquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor langer moet je lekker buiten de stad gaan zitten daar, heel mooi land
Rijden met je schoonmoeder in de autoquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
1e keer waren we op bezoek bij die kennissen en de 2e waren we op doorreis naar Spanje , met als extra bagage mn schoonmoeder toenen ik als enige toen met een rijbewijs ..... 23 uur kwamen we aan .. ik was kapot , maar had geen zin om nog ergens een nacht te overnachten met zn allen ... dus doorscheuren maar en om eerlijk te zijn waren de laatste 140 km onverantwoord .... Nu hebben ze daar een snelweg maar toen was het nog slingeren door de bergen
Ja echt ...quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rijden met je schoonmoeder in de auto![]()
Snap dat je die 140 km nog gedaan hebt
Nee tijd weet ik zo ook niet. Is wel genoemd vanmiddag maar was us tijd.quote:
Iets met een 2 uur window...quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee tijd weet ik zo ook niet. Is wel genoemd vanmiddag maar was us tijd.
Ja tijdvak van twee uur. En anders volgende maandag weer een kans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over futbol ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:16 schreef engine het volgende:
Wat is het voor iets?
Ik ben expeditie robinson aan het terug kijken.
Pffquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat over futbol ...
5 nachten in de week zo'n 3 uur lang bijna
Ja Spaansquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is weer iets anders dan voetbal?
Oooh, das wel tof! Ik kan alleen niet goed genoeg Spaans om het commentaar te volgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Op Twitch
https://www.twitch.tv/elchiringuitoenvivo1
Ja dan heb je pech.... staat hier momenteel op de achtergrond, maar versta allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oooh, das wel tof! Ik kan alleen niet goed genoeg Spaans om het commentaar te volgen.
Ik kan daar alleen maar respect voor hebben, dat je dat commentaar in dat tempo kunt volgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb je pech.... staat hier momenteel op de achtergrond, maar versta alles
Ik kijk ook nog tennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan daar alleen maar respect voor hebben, dat je dat commentaar in dat tempo kunt volgen.
Ja dat kan ..quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De meeste sporten boeien mij niet zo
Doen er nog Nederlanders mee?quote:
Vd zandschulp?quote:
Domi is bv een oostenrijkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 03:02 schreef engine het volgende:
[..]
Vd zandschulp?
Maar ken inderdaad niet veel tennis namen.
Die ken ik alleen van dit topicquote:
Vanmiddag en dat gaat een no go worden zo te zienquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
Moeten er morgen nog mensen met de trein?
Waar ga je heen? Misschien kun je met een internationale trein meeliften.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag en dat gaat een no go worden zo te zien
Ja Utrechtquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Misschien kun je met een internationale trein meeliften.
Ik ook jaquote:
Zal wel bere druk op de weg zij. Hierdoor. Moet naar Amsterdam vanmiddag. Hoop op tijd klaar te zijn zodat we niet in de spits zitten op de terug weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag en dat gaat een no go worden zo te zien
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Je zult er niet aan ontkomen, een spits. Het is vast de hele dag druk.
quote:
Morguhquote:
No fucking way dat ik dat aan ga klikkenquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:32 schreef pullup het volgende:
Ik zit niet in Utrecht he
https://speld.nl/2020/09/(...)oeiers-met-megafoon/
Voor de zekerheid ook geen contact zoeken met jou?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:32 schreef pullup het volgende:
Je bent hier van harte welkom verderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:32 schreef pullup het volgende:
Nee, jij hebt een sluitend alibi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:32 schreef pullup het volgende:
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent hier van harte welkom verder
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:32 schreef pullup het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |