Vrees dat de baas niet gaat betalen voor mijn vakantiehotelquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ff goed checken of anders een dag eerder en pak je een hotelletje op kosten van de baas
In welk land ben je aan het zoeken, want vind het wel behoorlijke prijzen die je noemt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat de baas niet gaat betalen voor mijn vakantiehotel
Ik zat nu in Liechtenstein.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
In welk land ben je aan het zoeken, want vind het wel behoorlijke prijzen die je noemt.
Ik zag Schreuder al bij Rondo praten over Grillitsch , maar geen idee dat het een Oostenrijker isquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)itsch-n-ocampos.html
Luxemburg is nog wel te doen,quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog nooit gezocht naar hotels, wel in Luxemburg. Dat is ook prijzig.
Dat zijn van die kleine staatjes die duur doenquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog nooit gezocht naar hotels, wel in Luxemburg. Dat is ook prijzig.
Ja goedkoper tanken, maar dure hotels.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn van die kleine staatjes die duur doen
In Luxemburg had ik gelukkig kennissen waar we konden verblijven , scheelt toch weer..quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja goedkoper tanken, maar dure hotels.
Waar in Luxemburg?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In Luxemburg had ik gelukkig kennissen waar we konden verblijven , scheelt toch weer..
ook leukquote:
Voor langer moet je lekker buiten de stad gaan zitten daar, heel mooi landquote:
Populaire jongen!quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In Luxemburg had ik gelukkig kennissen waar we konden verblijven , scheelt toch weer..
1e keer waren we op bezoek bij die kennissen en de 2e waren we op doorreis naar Spanje , met als extra bagage mn schoonmoeder toenquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor langer moet je lekker buiten de stad gaan zitten daar, heel mooi land
Rijden met je schoonmoeder in de autoquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
1e keer waren we op bezoek bij die kennissen en de 2e waren we op doorreis naar Spanje , met als extra bagage mn schoonmoeder toenen ik als enige toen met een rijbewijs ..... 23 uur kwamen we aan .. ik was kapot , maar had geen zin om nog ergens een nacht te overnachten met zn allen ... dus doorscheuren maar en om eerlijk te zijn waren de laatste 140 km onverantwoord .... Nu hebben ze daar een snelweg maar toen was het nog slingeren door de bergen
Ja echt ...quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rijden met je schoonmoeder in de auto![]()
Snap dat je die 140 km nog gedaan hebt
Nee tijd weet ik zo ook niet. Is wel genoemd vanmiddag maar was us tijd.quote:
Iets met een 2 uur window...quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee tijd weet ik zo ook niet. Is wel genoemd vanmiddag maar was us tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |