Nouja, die bioscoop is wel treurig hoor. Toen het nog Arcaplex heette was het nog wel wat, maar nu met een nieuwe eigenaar vind ik het allemaal wel wat minder geworden. Lang wachten bij het eten en drinken en niet klantvriendelijk. Maar misschien zijn dit ook wel momentopnames geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:01 schreef Het_Bokje het volgende:
Klagen over iets in Spijkenisse
Dat is als klagen omdat sneeuw wit is
Ik tik meestal ğ. Niet wat jij daar typt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:59 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw toetsenbord dat je altijd ^G tikt?
Mongooltje en heb je Filtertoetsen aanstaan ofzo? (geintjuh)
Serieuze vraag!
Spijkenisse is wel echt pauper galore jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:01 schreef Het_Bokje het volgende:
Klagen over iets in Spijkenisse
Dat is als klagen omdat sneeuw wit is
Nee ik heb meerdere keren dezelfde ervaring gehad. Gaat niet eens zozeer om die klote chips. Onvriendelijk personeel, een doek waarop (lichtelijk afleidende) vouwen te zien zijn, doorgezakte stoelen waarvan je pijn in je reet krijgt... Meh.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, die bioscoop is wel treurig hoor. Toen het nog Arcaplex heette was het nog wel wat, maar nu met een nieuwe eigenaar vind ik het allemaal wel wat minder geworden. Lang wachten bij het eten en drinken en niet klantvriendelijk. Maar misschien zijn dit ook wel momentopnames geweest.
Ik zou eigenlijk ook wat anders willen zien dan de grote blockbusters. 99.999% van de films krijg je nooit te zien. Ik zou heel graag meer filmfestival-achtige dingen willen zien.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:25 schreef FlauwKapsel het volgende:
Maar ook in filmhuizen is nauwelijks meer wat interessants te zien. Bioscopen is helemaal bullshit, hoewel Tuschinsky wel mooie kwaliteit heeft. Maar dat is ook groot en laat van alles zien. Tevens de mooiste bioscoop van Nederland. Eigenlijk vraag ik me af hoeveel toeristen Tuschinsky trekt. Niet duur, wel erg mooi.
Dan zou ik lekker doorrijden naar Pathé de Kuip. Als er geen voetbal is kun je bij de Kuip zelf gratis parkeren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:32 schreef TomNook het volgende:
[..]
Nee ik heb meerdere keren dezelfde ervaring gehad. Gaat niet eens zozeer om die klote chips. Onvriendelijk personeel, een doek waarop (lichtelijk afleidende) vouwen te zien zijn, doorgezakte stoelen waarvan je pijn in je reet krijgt... Meh.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:48 schreef Fok-it het volgende:
Naar mijn weten mogen ze al heel lang geen tassen meer controleren? Ik ben al tijdje niet meer naar bioscoop geweest maar gooide altijd wat te drinken en/of eten in mijn tas. Nooit iets van gezegd. Ja als je het en plein public meeneemt ben je ook wel echt een ei.
Dat klopt inderdaad. Ik heb ooit een conflict gehad bij de Dirk toen ik afrekende. 'T hoofddoekje achter de kassa zei dat ze in mijn tas wilde kijken en dat weigerde ik. Gelijk de manager van de winkel opgeroepen, beveiliger erbij en het was een hele soap alleen omdat ik weigerde op hun verzoek in te gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ze zullen net als winkels zeggen dat tassencontrole mogen doen maar volgens mij mag dat alleen door politie of boa.
Je mag dat dus gewoon weigeren
Genoeg filmfestivals in Nederland. Daar zitten ze alleen niet te wachten op sloebers die hun euroshopper open klikken tijdens de film.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:35 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook wat anders willen zien dan de grote blockbusters. 99.999% van de films krijg je nooit te zien. Ik zou heel graag meer filmfestival-achtige dingen willen zien.
Als je er vrijwillig aan meewerkt mag het inderdaad, maar ze kunnen je niet dwingen als je nee zegt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar mag het wel, want het staat voor in de winkel al aangegeven op een bord dat ze in je tassen kijken.
Kijken mag, maar ik heb ook al eens gezien dat ze bij de Dirk in tassen aan het wroeten zijn zodat ze alles gezien hebben en daar ben ik ook niet van gediend. Ze regelen maar een fatsoenlijk alarmsysteem.
Waar ga jij heen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Genoeg filmfestivals in Nederland. Daar zitten ze alleen niet te wachten op sloebers die hun euroshopper open klikken tijdens de film.
Neuh zo een bordje maakt het niet ineens rechtsgeldig. Zelfde als een bedrijf met betaalde garderobe zegt niet aansprakelijk te zijn voor kwijtgeraakte eigendommen. Zodra het een betaalde dienst is ben je aansprakelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar mag het wel, want het staat voor in de winkel al aangegeven op een bord dat ze in je tassen kijken.
Kijken mag, maar ik heb ook al eens gezien dat ze bij de Dirk in tassen aan het wroeten zijn zodat ze alles gezien hebben en daar ben ik ook niet van gediend. Ze regelen maar een fatsoenlijk alarmsysteem.
Misschien kun je zelf eens beginnen, met je normaal te gedragen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 05:42 schreef TomNook het volgende:
Komen we binnen -- staat er een kansenparel achter de kassa (inclusief kroeshaar en slissend accent) en die vroeg gelijk of we consumpties bij ons hadden. Mijn vriend kan niet zo goed omgaan met dit soort situaties en gaf antwoord op zijn vraag voordat ik in kon grijpen. Vriendelijk werd verzocht de tas achter te laten bij de kassa (nee dus, !$@# maar lekker op) of hem naar de auto te brengen.
Hoe is jullie ervaring met Pathé en het meenemen van wat te eten en drinken? Ooit gezeik aan je hoofd gehad of kunnen ze normaal doen?
Doe ik ook en de snack is dan gratis. Drank is er ook zeker niet duurder dan in de horeca. Je mag wel een flesje mee de zaal in maar de meesten doen hun drankje gewoon in de pauze en/of na afloop van de film. Het type films in het filmhuis zie je wat minder op tv of het zijn kaskrakers uit het verleden dus is het een leuke afwisseling van aanbod. Gelukkig zit er ook nooit iemand met chips zakken te kraken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:44 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik ga niet naar bioscopen, alleen filmhuizen. Waar ik ook een drankje drink. Met je teringbioscopen met kutfilms. Haha.
Pauper.
Nog een zaak waar je dus kabaal maakt omdat je het niet eens bent met ze.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:45 schreef TomNook het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik heb ooit een conflict gehad bij de Dirk toen ik afrekende. 'T hoofddoekje achter de kassa zei dat ze in mijn tas wilde kijken en dat weigerde ik. Gelijk de manager van de winkel opgeroepen, beveiliger erbij en het was een hele soap alleen omdat ik weigerde op hun verzoek in te gaan.
Is al wat jaartjes terug, maar als ze me betichten van diefstal zullen ze dat eerst moeten kunnen aantonen voordat ze aan mijn grondrechten komen (lees: vasthouden/kidnappen, want ik hoorde niets over een burgerarrest).
Sindsdien nooit meer bij die tokkiezaak geweest trouwens.
Je kent me niet eensquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf eens beginnen, met je normaal te gedragen.
Geen enkele reden om zo'n denigrerende houding aan te nemen jegens mensen die gewoon hun werk doen, terwijl je zelf de aso loopt uit te hangen.
Nee, ğast. Filmhuizen laten gewoon nieuwe films zien. Toen ik er in mn tienerjaren (gratis) heenging was t vantevoren wat blowen. Geen vreten of drinken. Geen pauze ook. Dat is al heel lang niet meer in zowel reguliere bioscopen als filmhuizen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Doe ik ook en de snack is dan gratis. Drank is er ook zeker niet duurder dan in de horeca. Je mag wel een flesje mee de zaal in maar de meesten doen hun drankje gewoon in de pauze en/of na afloop van de film. Het type films in het filmhuis zie je wat minder op tv of het zijn kaskrakers uit het verleden dus is het een leuke afwisseling van aanbod. Gelukkig zit er ook nooit iemand met chips zakken te kraken.
Ken je de betekenis van het woordje of?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:39 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Nee, ğast. Filmhuizen laten gewoon nieuwe films zien. Toen ik er in mn tienerjaren (gratis) heenging was t vantevoren wat blowen. Geen vreten of drinken. Geen pauze ook. Dat is al heel lang niet meer in zowel reguliere bioscopen als filmhuizen.
Kan je toch naar filmhuis gaan ipv pathé of kinopolis?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:35 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ik zou heel graag meer filmfestival-achtige dingen willen zien.
Kuttent dan, ğast.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:52 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ken je de betekenis van het woordje of?
Hier in het filmhuis krijg je dus de wat minder gangbare nieuwe films of de wat betere oude kaskrakers.
Weet je wat pas irritant is? De broertjes/neefjes van die slissende kansenparel die de film verzieken met hun geslis en gebel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
En ze mogen blij zijn dat er nog mensen komen. Die Ktshhhhh! van een blik openen is minder irritant voor anderen dan chips eten.
Wie bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? De broertjes/neefjes van die slissende kansenparel die de film verzieken met hun geslis en gebel.
Dat je medewerkers aanduidt als 'kansenparel met kroeshaar' en 'hoofddoekje' zegt meer dan genoeg over jouw mentaliteit.quote:
NOOIT tegengekomen. Mijn condoleances.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
In de OP. Die achter de kassa staat.
Aan TS?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:08 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
NOOIT tegengekomen. Mijn condoleances.
Sloperquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:17 schreef Farenji het volgende:
Ik neem wel vaak een stuk pathé mee als ik naar het filmhuis ga.
yo broer, ben je osso? Wollah!quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? De broertjes/neefjes van die slissende kansenparel die de film verzieken met hun geslis en gebel.
Klopt, ik heb echt een tyfushekel aan het cultuurtje. De islam brengt nogal wat agressie en intolerantie met zich mee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat je medewerkers aanduidt als 'kansenparel met kroeshaar' en 'hoofddoekje' zegt meer dan genoeg over jouw mentaliteit.
Dan is het maar goed dat je zelf geen last hebt van intolerantie hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:53 schreef TomNook het volgende:
Klopt, ik heb echt een tyfushekel aan het cultuurtje. De islam brengt nogal wat agressie en intolerantie met zich mee.
Laat me raden, je had t lef niet om dat rechtstreeks tot die persoon te zeggen 'kansenparel met kroeshaar'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:53 schreef TomNook het volgende:
[..]
Klopt, ik heb echt een tyfushekel aan het cultuurtje. De islam brengt nogal wat agressie en intolerantie met zich mee.
Maar zwart-wit is het niet. Kan het met mijn buren prima vinden die Turks zijn en heb nog een islamitische oom ook, maar die gelooft niet zo streng. Dus ik ben niet je stereotype racist die valt over een huiskleurtje. Dat zou retarded zijn. Maar ik ben wel protectionistisch naar ons superieure landje. Het glijdt allemaal al zo hard af.
Om de een of ander manier is mn bak popcorn al leeg als het reclameblok nog niet eens afgelopen is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:05 schreef KillemWieft het volgende:
Wist je trouwens dat je film kunt kijken zonder te vreten of drinken? Je lichaam kan echt wel 2 uurtjes zonder.
Jaar of 2/3 geleden een keer naar een wat kleinere bios in leiden geweest, 1,50 voor een glazen flesje coca cola en 2,- voor een bak popcorn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:06 schreef KingRoland het volgende:
De prijzen in de bioscoop zijn idioot hoog. Ik snap daarom volkomen dat mensen hun eigen eten/drinken meenemen.
Ter vergelijking: nergens is een flesje coca-cola zo duur als bij de bioscoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |