Vervelend voor je.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:05 schreef KillemWieft het volgende:
Mooi verhaal over die kansenparel, maar je komt zelf over als een lowlife.![]()
Ja dat weet ik, maar bijdehand doen met algemene kennis is geen antwoord op mijn vraag die in de OP staat.quote:Wist je trouwens dat je film kunt kijken zonder te vreten of drinken? Je lichaam kan echt wel 2 uurtjes zonder.
Lijkt me heel verstandig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:17 schreef TomNook het volgende:
Als ze niet normaal kunnen doen blijf ik wel lekker thuis bij mijn 4K-televisie.
Kan me trouwens voorstellen dat ik op deze manier een arrogante klootzak lijk, maar dat is in het echt natuurlijk niet zo. Ben momenteel nogal vermoeid door m'n insomnia dus ik lijk even wat minder vriendelijk. Maar dat is niet de intentie.quote:
quote:Komen we binnen -- staat er een kansenparel achter de kassa (inclusief kroeshaar en slissend accent)
Is het niet een mensenrecht om te eten en drinken? Wie zijn hun dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:15 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat gejank om zijn eten. Wat een tokkie deze TS.
Nee, het is geen mensenrecht om overal en altijd maar te mogen eten, vooral niet bij luxe-uitjes zoals de bioscoop.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:25 schreef TomNook het volgende:
[..]
Is het niet een mensenrecht om te eten en drinken?
In dat geval heb ik medische redenen. Diabetes alles. Als ze in dat geval niet kunnen voldoen aan levering van hun Dienst is er sprake van een juridisch conflict en krijg ik mijn geld terug.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:29 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Nee, het is geen mensenrecht om overal en altijd maar te mogen eten, vooral niet bij luxe-uitjes zoals de bioscoop.
Schattig dat je dat denkt maar ze verdienen juist op de te dure zooi die ze verkopen. Die jij dus niet wil aanschaffen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 05:42 schreef TomNook het volgende: Ze verdienen dus best een hoop aan ons.
Opzich ben ik het daarmee eens, maar met de prijzen die ze hanteren werken ze zoiets zelf in de hand.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:22 schreef nostra het volgende:
Ga dan nog gewoon niet als je het je niet zint of die paar euro er niet voor over hebt. Hun huis, hun regels. Daar lekker recalcitrant met je Schultenbrau en Euroshopper chips gaan zitten is gewoon sneu.
Wij hadden een tijdje Pathé Unlimited, dus 3-4x per week naar de bios. Dan ging er regelmatig een los blikje cola van thuis mee ja. Anders werd het 2 drankjes + 2 popcorn (en dat 4x per week). Dan is het opeens een hele dure hobby.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik doe het zelf nooit, maar als ik naar Pathé ga zie ik altijd wel iemand om me heen die wat meegenomen heeft van thuis.
Ik snap dat wel hoor, want als je naar Pathé kijkt dan zijn de prijzen van consumpties gewoon abnormaal en asociaal hoog.
Je film-ticket wel ja, maar je loopt leeg op consumpties. Dat is ook het idee van Pathé natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:26 schreef Stepperoller het volgende:
Bij Pathé heb je in ieder geval Pathé Unlimited: een abonnement á 21 euro per maand waarmee je onbeperkt naar alle films kan. Als je vaak naar de bioscoop gaat haal je dat er wel uit.
Alleen als 2 uur niet eten of drinken teveel gevraagd is wel. De mensen die ik ken die Pathé Unlimited hebben zijn filmliefhebbers en gaan niet voor de consumpties, maar voor de film.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Je film-ticket wel ja, maar je loopt leeg op consumpties. Dat is ook het idee van Pathé natuurlijk
Uiteraard, als mijn eigen consumptie 'onderschept' was, had ik mijn verlies ook wel genomen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:22 schreef nostra het volgende:
Ga dan nog gewoon niet als je het je niet zint of die paar euro er niet voor over hebt. Hun huis, hun regels. Daar lekker recalcitrant met je Schultenbrau en Euroshopper chips gaan zitten is gewoon sneu.
Het is en/en hè. Een film kijkt lekkerder weg met wat snaai en drinkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Alleen als 2 uur niet eten of drinken teveel gevraagd is wel. De mensen die ik ken die Pathé Unlimited hebben zijn filmliefhebbers en gaan niet voor de consumpties, maar voor de film.
Gelukkig kunnen ze wel voldoen aan de levering van hun dienst. Er voor het gemak even vanuit gaande dat de film gewoon draaide.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:45 schreef TomNook het volgende:
[..]
In dat geval heb ik medische redenen. Diabetes alles. Als ze in dat geval niet kunnen voldoen aan levering van hun Dienst is er sprake van een juridisch conflict en krijg ik mijn geld terug.
dan mag je bij de behandeling van je juridisch conflict ook aantonen dat je diabetes hebt. Als je dat echt zou hebben, had je dit probleem al veel eerder meegemaakt bij evenementen en uitjes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:45 schreef TomNook het volgende:
[..]
In dat geval heb ik medische redenen. Diabetes alles. Als ze in dat geval niet kunnen voldoen aan levering van hun Dienst is er sprake van een juridisch conflict en krijg ik mijn geld terug.
Alsof je een rugtas nodig hebt voor een rolletje dextro.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:45 schreef TomNook het volgende:
[..]
TS is een trol, of ik begrijp echt niet wat ie wil horen:quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof je een rugtas nodig hebt voor een rolletje dextro.
Stop met het bedenken van vergezochte argumenten waarom je je zin zou moeten krijgen, jengelende kleuter.
De bios heeft (duidelijke) huisregels. Als je het daar niet mee eens bent, ga je toch lekker niet?
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:45 schreef DJKoster het volgende:
De regel van niet mogen eten in de bioscoop is al ouder dan de meesten op dit forum.![]()
Terecht, de grotere kansenparel (jij) valt natuurlijk op dus derhalve is het logisch dat je aangepakt werd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 05:42 schreef TomNook het volgende:
Komen we binnen -- staat er een kansenparel achter de kassa (inclusief kroeshaar en slissend accent) en die vroeg gelijk of we consumpties bij ons hadden.
Ze zullen net als winkels zeggen dat tassencontrole mogen doen maar volgens mij mag dat alleen door politie of boa.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:48 schreef Fok-it het volgende:
Naar mijn weten mogen ze al heel lang geen tassen meer controleren? Ik ben al tijdje niet meer naar bioscoop geweest maar gooide altijd wat te drinken en/of eten in mijn tas. Nooit iets van gezegd. Ja als je het en plein public meeneemt ben je ook wel echt een ei.
Om het maar niet te hebben over de asos die tijdens de film gaan bellen, appen, naar de plee gaan, hoesten en andere geluiden produceren die het film genot verpestenquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:57 schreef Het_Bokje het volgende:
Naar de bioscoop gaan
(veel) Betalen voor:
Kutparkeren auto
Kutduur eten/drinken
Geluid staat soms te kenkerhard
Irritante mensen op hun telefoons
En: Je hebt betaald voor een kaartje, en je krijgt NOG reclames te zienWut?
![]()
Maar: Als TS niet weet dat je geen vreten mee mag nemen:
Naar de kroeg neem je ook je eigen kratje mee?
Wanneer ben ik voor het laatst in de bios geweest..... ehm.... Nova Zembla (2011) was de laatse x...
Ğast: ga ergens anders heen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Om het maar niet te hebben over de asos die tijdens de film gaan bellen, appen, naar de plee gaan, hoesten en andere geluiden produceren die het film genot verpesten
Het is daar ook altijd koud binnen
Ja. Alleen: je hebt al een kaartje en politiegedoe hebben ze geen zin in. Hou wel een beetje rekening met de andere kijkers: chips is irritant. Bier een stuk minder. Heb wel eens mcdonald's gegeten en een paar halve liters gedronken (als je handig bent kun je het openen van een blik muisstil doen).quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ze zullen net als winkels zeggen dat tassencontrole mogen doen maar volgens mij mag dat alleen door politie of boa.
Je mag dat dus gewoon weigeren
65” wat een kleintjequote:Op maandag 29 augustus 2022 10:37 schreef Waldorf22 het volgende:
Niet met je bestelling van Picnic voor je 65” OLED gaan zitten om je vol te stouwen
Ik zou je er persoonlijk uittrappen met je stink mcdonalds. Wat voor een low life tokkie ben je dan? Frituur en bier de bioscoop in smokkelen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:32 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ja. Alleen: je hebt al een kaartje en politiegedoe hebben ze geen zin in. Hou wel een beetje rekening met de andere kijkers: chips is irritant. Bier een stuk minder. Heb wel eens mcdonald's gegeten en een paar halve liters gedronken (als je handig bent kun je het openen van een blik muisstil doen).
Ik ga niet naar bioscopen, alleen filmhuizen. Waar ik ook een drankje drink. Met je teringbioscopen met kutfilms. Haha.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou je er persoonlijk uittrappen met je stink mcdonalds. Wat voor een low life tokkie ben je dan? Frituur en bier de bioscoop in smokkelen.Je hebt gierig zijn en dan heb je de overtreffende trap meneer FlauwKapsel.
Verder moet TS lekker thuis gaan zitten met z’n euroshopper snacks.
En daar smokkel je je frituur mee naar binnen? Leuk dat je jezelf er nu uit probeert te lullen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:44 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik ga niet naar bioscopen, alleen filmhuizen. Waar ik ook een drankje drink. Met je teringbioscopen met kutfilms. Haha.
Pauper.
Oh ja, verrek, ik was vergeten dat het altijd koud is binnenquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Om het maar niet te hebben over de asos die tijdens de film gaan bellen, appen, naar de plee gaan, hoesten en andere geluiden produceren die het film genot verpesten
Het is daar ook altijd koud binnen
Wat is er mis met jouw toetsenbord dat je altijd ^G tikt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |