Weet je wat pas irritant is? De broertjes/neefjes van die slissende kansenparel die de film verzieken met hun geslis en gebel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
En ze mogen blij zijn dat er nog mensen komen. Die Ktshhhhh! van een blik openen is minder irritant voor anderen dan chips eten.
Wie bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? De broertjes/neefjes van die slissende kansenparel die de film verzieken met hun geslis en gebel.
Dat je medewerkers aanduidt als 'kansenparel met kroeshaar' en 'hoofddoekje' zegt meer dan genoeg over jouw mentaliteit.quote:
NOOIT tegengekomen. Mijn condoleances.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
In de OP. Die achter de kassa staat.
Aan TS?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:08 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
NOOIT tegengekomen. Mijn condoleances.
Sloperquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:17 schreef Farenji het volgende:
Ik neem wel vaak een stuk pathé mee als ik naar het filmhuis ga.
yo broer, ben je osso? Wollah!quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? De broertjes/neefjes van die slissende kansenparel die de film verzieken met hun geslis en gebel.
Klopt, ik heb echt een tyfushekel aan het cultuurtje. De islam brengt nogal wat agressie en intolerantie met zich mee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat je medewerkers aanduidt als 'kansenparel met kroeshaar' en 'hoofddoekje' zegt meer dan genoeg over jouw mentaliteit.
Dan is het maar goed dat je zelf geen last hebt van intolerantie hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:53 schreef TomNook het volgende:
Klopt, ik heb echt een tyfushekel aan het cultuurtje. De islam brengt nogal wat agressie en intolerantie met zich mee.
Laat me raden, je had t lef niet om dat rechtstreeks tot die persoon te zeggen 'kansenparel met kroeshaar'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:53 schreef TomNook het volgende:
[..]
Klopt, ik heb echt een tyfushekel aan het cultuurtje. De islam brengt nogal wat agressie en intolerantie met zich mee.
Maar zwart-wit is het niet. Kan het met mijn buren prima vinden die Turks zijn en heb nog een islamitische oom ook, maar die gelooft niet zo streng. Dus ik ben niet je stereotype racist die valt over een huiskleurtje. Dat zou retarded zijn. Maar ik ben wel protectionistisch naar ons superieure landje. Het glijdt allemaal al zo hard af.
Om de een of ander manier is mn bak popcorn al leeg als het reclameblok nog niet eens afgelopen is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:05 schreef KillemWieft het volgende:
Wist je trouwens dat je film kunt kijken zonder te vreten of drinken? Je lichaam kan echt wel 2 uurtjes zonder.
Jaar of 2/3 geleden een keer naar een wat kleinere bios in leiden geweest, 1,50 voor een glazen flesje coca cola en 2,- voor een bak popcorn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:06 schreef KingRoland het volgende:
De prijzen in de bioscoop zijn idioot hoog. Ik snap daarom volkomen dat mensen hun eigen eten/drinken meenemen.
Ter vergelijking: nergens is een flesje coca-cola zo duur als bij de bioscoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |