Spaghetti.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
nog een halve pan spaghetti over voor de liefhebbers
Een ex van mij had een koksopleiding gevolgd en moest daardoor een paar woordjes Frans leren (uitsluitend kook-gkook-gerelateerde woordjes dusquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werkte met een lasersnijder, eens een nieuwe collega ingewerkt en toen ging hij bij een ander bedrijf solliciteren als zijnde ervaren lasersnijder.
quote:
Maanlamje.quote:
Omnomnomquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Even vier drumsticks weggekluift met kerrie
Dat dacht ik 2 sec. geleden ook.quote:
Wordt al weer vroeg schemerigequote:Op maandag 29 augustus 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 sec. geleden ook.
Zo voel ik me wel een beetje nu. Heb halve avond een race spel helemaal gemodquote:
Abandoned Placesquote:
Da's niet niks!quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel een beetje nu. Heb halve avond een race spel helemaal gemod
Een tribune met badeendjes gemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel een beetje nu. Heb halve avond een race spel helemaal gemod
Niet dat ik zoveel heb gedaan, was meer even dikke 2 uur mods downloaden en alles in de juiste mappen zetten en alles uitproberen of het goed werkt.quote:
Dan moet je er even op zoeken, er zijn meerdere groepen.quote:
Vers Tappen heeft The Orange Armyquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tribune met badeendjes gemaakt?
Ok!quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik zoveel heb gedaan, was meer even dikke 2 uur mods downloaden en alles in de juiste mappen zetten en alles uitproberen of het goed werkt.![]()
Ik ga binnenkort race competitie doen met wat collega's en mensen uit de autosport en we doen het via een spelletje waar een grote community is die heel veel mods hebben gemaakt op kwalitatief hoog niveau. Maar je moet het wel allemaal even goed zetten en ik moest mijn race simulator even qua instellingen goed zetten voor dat spel
We hebben nu een groepje van 22 mensen die mee willen doen. 8 race avonden met warm-up, kwalificatie en 2 races van 20 minuten verdeeld over 8 weken op avonden dat iedereen kan. Met WTCC wagens uit het 2015 seizoen. Niet de snelste wagens, maar wel wagens waar je nog beetje mee kan beuken. Dus gewoon 8 keer kleine 2 uur lol trappen met elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok!klinkt wel leuk, en ook interessant!
ik verstond eerst mod in de zin van moderatorquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik zoveel heb gedaan, was meer even dikke 2 uur mods downloaden en alles in de juiste mappen zetten en alles uitproberen of het goed werkt.![]()
Ik ga binnenkort race competitie doen met wat collega's en mensen uit de autosport en we doen het via een spelletje waar een grote community is die heel veel mods hebben gemaakt op kwalitatief hoog niveau. Maar je moet het wel allemaal even goed zetten en ik moest mijn race simulator even qua instellingen goed zetten voor dat spel
En eerste rang, zoals het hoortquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik mocht met DerRabbit meerijden vandaag.
[ afbeelding ]
Met moderators heb ik me vanmorgen tijdens mijn work out warm up bezig gehouden, niks beter dan paar mods in elkaar trappen om even lekker op te warmenquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik verstond eerst mod in de zin van moderator
Klinkt als een prima tijdverdrijf!quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben nu een groepje van 22 mensen die mee willen doen. 8 race avonden met warm-up, kwalificatie en 2 races van 20 minuten verdeeld over 8 weken op avonden dat iedereen kan. Met WTCC wagens uit het 2015 seizoen. Niet de snelste wagens, maar wel wagens waar je nog beetje mee kan beuken. Dus gewoon 8 keer kleine 2 uur lol trappen met elkaar
Ik wil mijn tijd wel eens met jou verdrijven.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt als een prima tijdverdrijf!![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil mijn tijd wel eens met jou verdrijven.
Gezellig de stad in bedoel ik hoor.quote:
m.jackson.gifquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezellig de stad in bedoel ik hoor.
Beat Itquote:
Ik zeg niksquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
wel benieuwd of Gary een vieze vinger weet te halen bij die blonde @:greysbones
Gary die een vieze vinger bij Grey haaltquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou er nog eens bij moeten komen
quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie aan greys komt krijgt met SBE te maken.
quote:
We liggen niet vaak op één lijn maar dit vind ik ook heerlijk om te luisteren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
machtige bakkebaarden heeft die man
Wtf is een waterherderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Sinds die waterherder hier in t gebouw zit heb ik wel echt bizar snel last van aanslag in de pleepot
En ja ik flikker er elke dag chloor in
Ik zag een herder voor me die water aan het omleiden was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
Dit komt aardig in de buurt: https://herder.nl/en/products/ditch-maintenance/waterpump
Goedes Morgens Lichtje der Maanquote:
Goodmorning heer konijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedes Morgens Lichtje der Maan
Heerlijk! ben al even op, 4 km gewandeld. Sigaretten geklikt, gestofzogen en gedweild!quote:
Ook wel goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heerlijk! ben al even op, 4 km gewandeld. Sigaretten geklikt, gestofzogen en gedweild!![]()
En jij?
Oh goed bezig hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel goed.
Ik heb al ontbeten, afwas gedaan en alvast mis en place gedaan voor lunch/avond eten.
Schandalig lekkere bakkies pleurquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren even m'n armen getraind op de koffiemaler, nu een schandalig lekker bakkie pleur![]()
Ik moet alleen nog naar de super voor tomaten saus, we hebben nog maar 2 tomaten in huis en helemaal geen saus meer. Ik dacht dat we nog wel genoeg hadden voor lasagnequote:
Ehhh das raarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Sinds die waterontharder hier in t gebouw zit heb ik wel echt bizar snel last van aanslag in de pleepot
En ja ik flikker er elke dag chloor in
Aanslaginjepot.gifquote:
Ben je weer pufjes aan het latenquote:
Zeg deze dame doet alleen aan rozengeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je weer pufjes aan het laten
bruine anjer geur zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg deze dame doet alleen aan rozengeur
Hoax, rozen ruiken niet naar de meest gore putluchtquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg deze dame doet alleen aan rozengeur
quote:
Tisssssquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, rozen ruiken niet naar de meest gore putlucht
Mannen komen er tenminste voor uit dat ze zo vriendelijk zijn de tuin van de onderbuuf te bemestenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |