Zo voel ik me wel een beetje nu. Heb halve avond een race spel helemaal gemodquote:
Abandoned Placesquote:
Da's niet niks!quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel een beetje nu. Heb halve avond een race spel helemaal gemod
Een tribune met badeendjes gemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel een beetje nu. Heb halve avond een race spel helemaal gemod
Niet dat ik zoveel heb gedaan, was meer even dikke 2 uur mods downloaden en alles in de juiste mappen zetten en alles uitproberen of het goed werkt.quote:
Dan moet je er even op zoeken, er zijn meerdere groepen.quote:
Vers Tappen heeft The Orange Armyquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tribune met badeendjes gemaakt?
Ok!quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik zoveel heb gedaan, was meer even dikke 2 uur mods downloaden en alles in de juiste mappen zetten en alles uitproberen of het goed werkt.![]()
Ik ga binnenkort race competitie doen met wat collega's en mensen uit de autosport en we doen het via een spelletje waar een grote community is die heel veel mods hebben gemaakt op kwalitatief hoog niveau. Maar je moet het wel allemaal even goed zetten en ik moest mijn race simulator even qua instellingen goed zetten voor dat spel
We hebben nu een groepje van 22 mensen die mee willen doen. 8 race avonden met warm-up, kwalificatie en 2 races van 20 minuten verdeeld over 8 weken op avonden dat iedereen kan. Met WTCC wagens uit het 2015 seizoen. Niet de snelste wagens, maar wel wagens waar je nog beetje mee kan beuken. Dus gewoon 8 keer kleine 2 uur lol trappen met elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok!klinkt wel leuk, en ook interessant!
ik verstond eerst mod in de zin van moderatorquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik zoveel heb gedaan, was meer even dikke 2 uur mods downloaden en alles in de juiste mappen zetten en alles uitproberen of het goed werkt.![]()
Ik ga binnenkort race competitie doen met wat collega's en mensen uit de autosport en we doen het via een spelletje waar een grote community is die heel veel mods hebben gemaakt op kwalitatief hoog niveau. Maar je moet het wel allemaal even goed zetten en ik moest mijn race simulator even qua instellingen goed zetten voor dat spel
En eerste rang, zoals het hoortquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik mocht met DerRabbit meerijden vandaag.
[ afbeelding ]
Met moderators heb ik me vanmorgen tijdens mijn work out warm up bezig gehouden, niks beter dan paar mods in elkaar trappen om even lekker op te warmenquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik verstond eerst mod in de zin van moderator
Klinkt als een prima tijdverdrijf!quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben nu een groepje van 22 mensen die mee willen doen. 8 race avonden met warm-up, kwalificatie en 2 races van 20 minuten verdeeld over 8 weken op avonden dat iedereen kan. Met WTCC wagens uit het 2015 seizoen. Niet de snelste wagens, maar wel wagens waar je nog beetje mee kan beuken. Dus gewoon 8 keer kleine 2 uur lol trappen met elkaar
Ik wil mijn tijd wel eens met jou verdrijven.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt als een prima tijdverdrijf!![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil mijn tijd wel eens met jou verdrijven.
Gezellig de stad in bedoel ik hoor.quote:
m.jackson.gifquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezellig de stad in bedoel ik hoor.
Beat Itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |