Heerlijk! ben al even op, 4 km gewandeld. Sigaretten geklikt, gestofzogen en gedweild!quote:
Ook wel goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heerlijk! ben al even op, 4 km gewandeld. Sigaretten geklikt, gestofzogen en gedweild!![]()
En jij?
Oh goed bezig hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel goed.
Ik heb al ontbeten, afwas gedaan en alvast mis en place gedaan voor lunch/avond eten.
Schandalig lekkere bakkies pleurquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren even m'n armen getraind op de koffiemaler, nu een schandalig lekker bakkie pleur![]()
Ik moet alleen nog naar de super voor tomaten saus, we hebben nog maar 2 tomaten in huis en helemaal geen saus meer. Ik dacht dat we nog wel genoeg hadden voor lasagnequote:
Ehhh das raarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Sinds die waterontharder hier in t gebouw zit heb ik wel echt bizar snel last van aanslag in de pleepot
En ja ik flikker er elke dag chloor in
Aanslaginjepot.gifquote:
Ben je weer pufjes aan het latenquote:
Zeg deze dame doet alleen aan rozengeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je weer pufjes aan het laten
bruine anjer geur zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg deze dame doet alleen aan rozengeur
Hoax, rozen ruiken niet naar de meest gore putluchtquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg deze dame doet alleen aan rozengeur
quote:
Tisssssquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, rozen ruiken niet naar de meest gore putlucht
Mannen komen er tenminste voor uit dat ze zo vriendelijk zijn de tuin van de onderbuuf te bemestenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |