Alleen als Perez steeds 2de wordt. Ik doe een voorspelling, Max wordt kampioen in Singapore.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:10 schreef Rnie het volgende:
Max moet dus in 8 races minimaal 123 puntjes weten te halen om kampioen te worden.
Samequote:Op zondag 28 augustus 2022 23:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen als Perez steeds 2de wordt. Ik doe een voorspelling, Max wordt kampioen in Singapore.
Maar hoe kan Perez 8x winnen als Max er 2 van de 8 zou winnen volgens jouw berekening?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
143 punten voor?![]()
Max staat 93 punten op Perez. 3 overwinningen, met snelste ronde, leveren hem, als perez altijd tweede wordt, 24 punten verschil, ten opzichte van Perez op.
Verstappen: 284 (26+26+26) - 362
Perez: 191 (18+18+18) - 245
Verschil van 117 punten.
Het maximaal aantal punten wat iemand nog kan halen is 8x26 + 8 punten sprint (216 punten).
216-93 (voorsprong max) = 123 punten op Perez,
Max moet op dit moment, in 8 races, minimaal 123 puntjes weten te halen om kampioen te worden. Dit getal wordt natuurlijk elke race minder.
Stel dat hij dit seizoen nog het volgende zou rijden:
2x winnen (50)
2x uitvallen (0)
2x derde (30)
2x vierde (24)
En perez 6x zou winnen, met 8x snelste ronde (158)
En 2x tweede (36)
194
Eindstand:
Perez: 385
Max: 388
Dan wint Max net met 3 puntjes verschil![]()
Anywho, max zijn papieren zijn te goed om dit natuurlijk niet te laten gebeuren, maar you have to finish whatever, doornbos quote tussendoor.
![]()
Had hem al aangepast haha!quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar hoe kan Perez 8x winnen als Max er 2 van de 8 zou winnen volgens jouw berekening?
Ik heb zo het vermoeden dat dat een intens mooie wedstrijd gaat worden, juist omdat Ferrari hier heel goed zal gaan en Mercedes heeft in Hongarije laten zien ook prima uit de voeten te kunnen op circuits waar met veel neerwaartse druk gereden word.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
Hopelijk wordt Zandvoort ook een Oranjefeest
En ik wil graag 3 miljoenquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:39 schreef Rnie het volgende:
Ik wil dat Lewis in Zandvoort wint, Met Leclerc op 2 en Russel op 3. Gewoon voor de fuck up
Ja, vandaar dat ze zoveel kampioenschappen aan elkaar geregen hebben...quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard, Ferrari zit niet al 1000 jaar in de F1 ofzo...
Ik hoop alleen voor de afwisseling al dat het een rood feest wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
Hopelijk wordt Zandvoort ook een Oranjefeest
quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik hoop alleen voor de afwisseling al dat het een rood oranje feest wordt.
Maakt me niet uit hoe.
Zou Max ook zijn dubbele nationaliteit moeten inleveren?quote:
Max heeft geen dubbele nationaliteit vziwquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou Max ook zijn dubbele nationaliteit moeten inleveren?
Hij was in elk geval Belg bij geboorte volgens de Belgische wet. Ik weet niet of hij die nationaliteit ooit formeel heeft opgegeven.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max heeft geen dubbele nationaliteit vziw
ik dacht belgisch en nederlandsquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max heeft geen dubbele nationaliteit vziw
Max woont niet in Nederland. En in Nederland wordt je 2de nationaliteit niet ingeschreven, maar je kunt nog steeds twee paspoorten hebben.quote:
ik had een professor met 4quote:Op maandag 29 augustus 2022 02:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max woont niet in Nederland. En in Nederland word je 2de nationaliteit niet ingeschreven, maar je kunt nog steeds twee paspoorten hebben.
En Charles moet er nog om lachen ook, die jongen is gewoon veel te aardig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:06 schreef Maanvis het volgende:
Hhahaha, Max heeft dus gewoon de 5sec penalty van Leclerc veroorzaakt.
Ik denk dat Leclerc al 3 wedstrijden niet meer bezig is met kampioen worden, hij maakt toch geen kans meerquote:Op maandag 29 augustus 2022 03:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En Charles moet er nog om lachen ook, die jongen is gewoon veel te aardig.
Is dit opgenomen in zo'n speciale kamer met zachte muren, en waar je geen veters en riem mag hebben om te voorkomen dat je jezelf wat aan doet?quote:Op maandag 29 augustus 2022 03:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En Charles moet er nog om lachen ook, die jongen is gewoon veel te aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |