Zie je uien als je mobiel zit?quote:
Heeft niemand een website gebouwd wanneer de laatste win van Mercedes is en hoeveel dagen geleden dat wasquote:
Wat een zielige types zijn het toch ook daar bij Mercedesquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Weten we dat ook weer
Beantwoord jij nu een vraag zonder een vraag?quote:
Uhquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beantwoord jij nu een vraag zonder een vraag?
vreemde mix van Daft Punk (astronautenpak), Man with a Mission (wolvenkoppen) en een blue man group die de verkeerde verf mee had. Geeft aardig mn mening over Ferrari's strategieën weer: "Effing Bizar. "quote:
Blijft een pareltje dit.quote:
Ik zal het doorgeven aan @Greysquote:
Die denkt er anders over?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan @:Greys
Die is fan van alles wat met Eurovision te maken heeftquote:
Ja daar ben ik van op de hoogtequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is fan van alles wat met Eurovision te maken heeft
quote:
Volgens Max hebben ze nog 2 a 3 zeges nodig, en dan is hij veilig.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:35 schreef DKUp het volgende:
Ontzettend fijne punten voor Red Bull, hopelijk kan Perez de aankomende races ook weer flink helpen.
Hold my beerquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft niemand een website gebouwd wanneer de laatste win van Mercedes is en hoeveel dagen geleden dat was
Ik bedoel... Red Bull heeft het lot ook een keer getart hèquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet Toto dat het getal 13 ongeluk brengt?
Als ie er nog 3 wint, staat ie minimaal 143 punten voor met nog 5 races te gaan. Dan is ie rekenkundig veilig jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens Max hebben ze nog 2 a 3 zeges nodig, en dan is hij veilig.
En eigenlijk waren ze alleen in de Schumacher/Brawn/Todt-periode strategisch goed bezig. Is inderdaad opmerkelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard, Ferrari zit niet al 1000 jaar in de F1 ofzo...
Uhmm, da's niet helemaal waar. Als hij drie keer wint inclusief snelste ronde en Perez wordt 3 keer 2de, heeft hij 'slechts' 117 punten voorsprong. Als Max dan zijn been breekt, kan Perez nog kampioen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie er nog 3 wint, staat ie minimaal 143 punten voor met nog 5 races te gaan. Dan is ie rekenkundig veilig ja
Niemand van de bijna 8 miljard bewoners van de aarde heeft hetzelfde idee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis kijkt hem te raken en dan stuurt Alonso tegen heb ik het idee.
143 punten voor?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie er nog 3 wint, staat ie minimaal 143 punten voor met nog 5 races te gaan. Dan is ie rekenkundig veilig ja
Oh goeiemorgen, ik maakte er 15 van ipv 6quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Uhmm, da's niet helemaal waar. Als hij drie keer wint inclusief snelste ronde en Perez wordt 3 keer 2de, heeft hij 'slechts' 117 punten voorsprong. Als Max dan zijn been breekt, kan Perez nog kampioen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |