quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt niet. Kijk maar eens in slow motion, Alonso stijgt op omdat hij op Lewis zijn vloer terechtkomt en begint voor de klap al met tegensturen.
Ben toch benieuwd. Ik wacht geduldigquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:48 schreef Sabata het volgende:
Dank u voor het bewijzen van mn punt. Deze mailbox wordt verder niet uitgelezen.
Nee feiten worden hier zo te zien niet gewaardeerd.quote:
Ik zit nu naar een still te kijken van het moment dat Alonso al op de vloer van Hamilton rijdt... Hij stuurt gewoon naar rechts... Pas als het achterwiel zijn voorwiel raakt slaat zijn stuur naar links, en direct er na stuurt Alonso ook weer gewoon naar rechts.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt niet. Kijk maar eens in slow motion, Alonso stijgt op omdat hij op Lewis zijn vloer terechtkomt en begint voor de klap al met tegensturen.
Nope.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik zit nu naar een still te kijken van het moment dat Alonso al op de vloer van Hamilton rijdt... Hij stuurt gewoon naar rechts... Pas als het achterwiel zijn voorwiel raakt slaat zijn stuur naar links, en direct er na stuurt Alonso ook weer gewoon naar rechts.
Het is vooral nutteloos omdat het geen bal uitmaakt wat wij er van vinden. Het is een incident, er zijn geen straffen uitgedeeld, move on.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:02 schreef SamCooke het volgende:
Wat een vermoeiende discussie. Als ik het goed begrijp vindt Chevy het een racing incident omdat Alonso naar links zou hebben gestuurd en als bewijs heeft hij een pic geplaatst van een moment na de initiële impact.![]()
En beweert hij verder dat het een fout van Hamilton was maar geen onkunde/blunder/whatever omdat, ja waarom eigenlijk niet?
Dan heb ik dat gemist. Welk punt wil je maken dan met het feit dat Alonso op een gegeven moment naar binnen stuurt?quote:
Ik begrijp niet helemaal hoe dat een reactie is op de post van Divjequote:Wat is er niet duidelijk aan die post?
Er werd hier gevraagd waarom Hamilton geen straf kreeg. Vandaar dusquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:02 schreef SamCooke het volgende:
Wat een vermoeiende discussie. Als ik het goed begrijp vindt Chevy het een racing incident omdat Alonso naar links zou hebben gestuurd en als bewijs heeft hij een pic geplaatst van een moment na de initiële impact.![]()
En beweert hij verder dat het een fout van Hamilton was maar geen onkunde/blunder/whatever omdat, ja waarom eigenlijk niet?
Hamilton kreeg geen straf omdat het in de eerste ronde was. Hier is de verklaring van de FIA, die overigens jouw bewering niet ondersteunt:quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er werd hier gevraagd waarom Hamilton geen straf kreeg. Vandaar dus
quote:Hamilton’s front wheels were ahead of Alonso’s at the entry to the corner. Alonso moved his car off line to the inside with both right side tyres fully on the kerb and even somewhat inside the kerb.
At no point did Alonso appear to lose control or understeer. Hamilton turned into towards the apex of the corner with Alonso still alongside and the collision occurred.
The Stewards considered that this was a first lap incident with a lot of movement relative to other cars in the first few corners, and thus take no further action.
Slaat ook nergens op, er waren helemaal geen andere auto's in de buurt. Hamilton komt hier gewoon weer goed weg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hamilton kreeg geen straf omdat het in de eerste ronde was. Hier is de verklaring van de FIA, die overigens jouw bewering niet ondersteunt:
[..]
Ach joh, dat is elke raceweekend zo, het is treurig maar soit.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:02 schreef SamCooke het volgende:
Ik snap je sentiment, maar dit is wel in lijn met hoe de FIA dit soort incidenten beoordeelt. Als Hamilton niet was uitgevallen maar Alonso hadden de stewards denk ik wel een straf uitgedeeld.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op, er waren helemaal geen andere auto's in de buurt. Hamilton komt hier gewoon weer goed weg.
De reactie van Alonso was een kettingreactie. Maar ja ik geef hier gewoon mijn eigen mening, en wat de FIA wel of niet dacht heb ik ook niet meteen genoteerd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hamilton kreeg geen straf omdat het in de eerste ronde was. Hier is de verklaring van de FIA, die overigens jouw bewering niet ondersteunt:
[..]
Ze zullen het niet toegeven, maar ik denk dat als Alonso schade had en Hamilton doorkon dat Hamilton wel zou zijn gestraft.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:10 schreef SamCooke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het maar weer snel opgegeven.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist. Welk punt wil je maken dan met het feit dat Alonso op een gegeven moment naar binnen stuurt?
[..]
Ik begrijp niet helemaal hoe dat een reactie is op de post van Divje
Omdat één van die subtoppers vroeger wel een heel getalenteerde WDC was… en de andere bij een team rijdt dat vorig jaar zoveel herrie schopte.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:31 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom een akkefietje van twee subtoppers voor zoveel discussie zorgt.![]()
*zoekt dekking*![]()
Dat denk ik ook, maar de stewards zeggen zelf dat ze nooit kijken naar de uitkomst. We weten gewoon dat dat niet waar is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:15 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik snap je sentiment, maar dit is wel in lijn met hoe de FIA dit soort incidenten beoordeelt. Als Hamilton niet was uitgevallen maar Alonso hadden de stewards denk ik wel een straf uitgedeeld.
Nee, dat is Ferrari, het team is groter dan de coureur, de coureur mag Ferrari niet afvalen, of welk deel van het team dan ook de schuld ergens van geven, anders kan hij direct vertrekkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
Die Leclerc is een rare vent. Hij neemt graag verantwoordelijkheid voor fouten. Zo ook gisteren meldt hij dat het zijn schuld is dat hij in de pits te hard gereden heeft en ondertussen meldt zijn team dat het komt omdat een sensor kapot was.
Dit ja, totaal oninteressant gezever in mijn opinie. Hamilton zat fout, geeft toe fout te zitten en Alonso vind hem een eikel. Nou, boeiend.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:31 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom een akkefietje van twee subtoppers voor zoveel discussie zorgt.![]()
*zoekt dekking*![]()
Hamilton heeft een mythische status en het is ook een mooie afleiding zodat men het niet hoeft te hebben over de domme fout.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit ja, totaal oninteressant gezever in mijn opinie. Hamilton zat fout, geeft toe fout te zitten en Alonso vind hem een eikel. Nou, boeiend.
Was die actie dom, of vervolgens een minuut je auto kapot trappen? Of was het nog dommer om de auto maar ergens dom in een bocht te zetten terwijl elk andere coureur hem bij een exit bij marshals zou parkeren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hamilton heeft een mythische status en het is ook een mooie afleiding zodat men het niet hoeft te hebben over de domme fout.
Weet je dat zeker, ik dacht dat Vettel dat had in 2013quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog 4 wins dan evenaart Max het record Michael Schumacher van de meeste wins in 1 seizoen
Volgens mij delen ze dat record.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, ik dacht dat Vettel dat had in 2013
De hele week cakequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet
Tenzij je echt een cake week hebt
FATWEEK.quote:
care week met cake in een raceweekquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet
Tenzij je echt een cake week hebt
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
care week met cake in een raceweek
Het blijft Ferrari,quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:08 schreef Twieki het volgende:
Echt... Waarom zou je nog voor Ferrari willen rijden..? Het is een ongelooflijk kutteam.
fuck dit, ben vandaag weer begonnen met werken, wil rustig aandoen ivm vakantie tapas en biertjes.... wat krijg je op de 1ste dag? ontbijt bij jaarstart, lunch bij team vergadering en taart + dikke borrel bij afscheid van collega's die in de vakantie met pensioen zijn gegaan .....quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op tweakers is creatief met photoshop geweest
Het is ook niet normaal wat dat jong aam het uitspoken is op het moment.quote:
Waarbij Schumacher (18) dat deed in een seizoen met minder races dan Vettel (19).quote:
Een aantal jaar geleden was het nog verboden om tear offs op de baan of in de pitlane te gooien. Mogen ze naast de juwelen, track limits, etc. ook wel op gaan handhavenquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:17 schreef franske19 het volgende:
Een Italiaanse journalist heeft diepgravend onderzoek gedaan op basis van de onboard beelden en de tear off die Leclerc's race frustreerde blijkt toch niet van Verstappen te zijn geweest maar van Stroll.
Die regel is na een paar races al geschrapt omdat het vrijwel onmogelijk bleek om het ding in je cockpit te bewaren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden was het nog verboden om tear offs op de baan of in de pitlane te gooien. Mogen ze naast de juwelen, track limits, etc. ook wel op gaan handhaven
Gelukkig, anders had men weer iets om ook dit kampioenschap mee naar beneden te halen...quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:17 schreef franske19 het volgende:
Een Italiaanse journalist heeft diepgravend onderzoek gedaan op basis van de onboard beelden en de tear off die Leclerc's race frustreerde blijkt toch niet van Verstappen te zijn geweest maar van Stroll.
Bronartikel/tweet/whatever?quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:17 schreef franske19 het volgende:
In ruil voor het design van de RB moest Stroll een tegenprestatie leveren en Leclerc uitschakelen.quote:
die Stroll zit er weer altijd tussen, gekke moves en crashes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:17 schreef franske19 het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die Stroll zit er weer altijd tussen, gekke moves en crashes.
Ja, dus die dingen flikker je niet naar buiten, maar verzin er maar wat anders voor.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dat kan gebeuren met elke tear off van elke coureur. Het is niet dat Stroll (of Max) iets raars deed door die weg te gooien ofzo...
Max had in 1 vd FP's ook een tear off (zijn eigen?) in een onwelgevallig deel vd wagen hangen en probeerde die eruit te werken.
Die flikker je wel naar buiten, want in je wagen houden (tot je in de pits bent) is ondoenlijk. Zoals eerder bleek toen ze dat invoerden. Dus werd die regel heel snel weer afgeschafd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, dus die dingen flikker je niet naar buiten, maar verzin er maar wat anders voor.
Plastic weggooien anno 2022 is sowieso belachelijk. Ondertussen ben ik al 3 dagen bezig die milkshake met papieren rietje weg te krijgen.
Er zijn ook wel andere systemen beschikbaar. Zoals met de motoGP waar ze gewoon een nieuw folietje er voor rollen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die flikker je wel naar buiten, want in je wagen houden (tot je in de pits bent) is ondoenlijk. Zoals eerder bleek toen ze dat invoerden. Dus werd die regel heel snel weer afgeschafd.
Dat hebben ze geprobeerd en dat werkte niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, dus die dingen flikker je niet naar buiten, maar verzin er maar wat anders voor.
Plastic weggooien anno 2022 is sowieso belachelijk. Ondertussen ben ik al 3 dagen bezig die milkshake met papieren rietje weg te krijgen.
Proberen ze maar wat nieuws.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd en dat werkte niet.
Interessant. Ken ik nog niet. Hoe werkt dat en sinds wanneer is dat ingevoerd? Heb je misschien een linkje voor me?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Er zijn ook wel andere systemen beschikbaar. Zoals met de motoGP waar ze gewoon een nieuw folietje er voor rollen.
In een sport waarbij zoveel geld wordt geïnvesteerd in innovatie is vast wel wat te bedenken wat milieuvriendelijker is. Niet dat dat mij per se wat boeit, maar als je ziet hoe vaak zo'n ding ergens blijft hangen aan of in een auto.
Dat lijkt me vrij onmogelijk goed te mikken eigenlijk. Hoe zie jij dat voor je?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:16 schreef PS. het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat je ook bewust kan proberen hiermee een soort van Mario Kart te spelen. Zeg niet dat het al gebeurd is. Maar je weet als coureur en team natuurlijk perfect hoe de stroomlijning is. We hebben Verstappen in Saoedi Arabië? Ook zien vechten om dat ding van een antenne af te krijgen.
Leidt de ander toch weer af.
Kan zo even niks vinden, kon ook wel bij een andere motorsport zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Interessant. Ken ik nog niet. Hoe werkt dat en sinds wanner is dan ingevoerd? Heb je misschien een linkje voor me?
Ze kennen die auto's van voor tot achter in de windtunnels. En als je ziet hoe de stroming achter zo'n auto gaat, is er bijna 100% kans dat wanneer een auto op een bepaalde afstand achter je ligt, hij die auto zal raken. Daarom is een slipstream ook zo nuttigquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij onmogelijk goed te mikken eigenlijk. Hoe zie jij dat voor je?
Nou, mocht je het nog vinden, dan zie ik alsnog graag een linkje tegemoet. Ben serieus benieuwd hoe dat dan precies werkt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Kan zo even niks vinden, kon ook wel bij een andere motorsport zijn.
Ja, ze beginnen op steeds jongere leeftijd in de F1.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weetje van de dag: Ayrton Senna reed op z'n 24e (in 1984) z'n eerste Formule 1 race.
Max Verstappen is op z'n 24e hard op weg om z'n 2e kampioenschap te winnen.
Zo jong als Max iig niemand meerquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ze beginnen op steeds jongere leeftijd in de F1.
Sorry, maar dit is gewoon onzin. Dan zou het regelmatig gebeuren, zou ieder team ook weten dat het kan en hoe dat exact uit voeren, zou er dus enorme ophef over zijn iedere x en beschuldigingen naar andere teams etc.etc.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Ze kennen die auto's van voor tot achter in de windtunnels. En als je ziet hoe de stroming achter zo'n auto gaat, is er bijna 100% kans dat wanneer een auto op een bepaalde afstand achter je ligt, hij die auto zal raken. Daarom is een slipstream ook zo nuttig
Dat is (iig voorlopig) onmogelijk gemaakt inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo jong als Max iig niemand meer
In elk geval zijn ze er wel druk mee bezig, want zoals je ziet zijn ook daar er nog best wat problemen mee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, mocht je het nog vinden, dan zie ik alsnog graag een linkje tegemoet. Ben serieus benieuwd hoe dat dan precies werkt.
Natuurlijk is dat geen onzin. Je hebt toch wel eens een plaatje van de windtunnels gezien?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon onzin. Dan zou het regelmatig gebeuren, zou ieder team ook weten dat het kan en hoe dat exact uit voeren, zou er dus enorme ophef over zijn iedere x en beschuldigingen naar andere teams etc.etc.
En dat is dus gewoon niet zo. De consensus is dat het botte pech is als het gebeurt.
Wat boeit het überhaupt van wie die tear off is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:17 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat Verstappen niet degene is die Mario Kart speelde met Leclerc. De tear-off kwam van Stroll.
Niet alles in de wereld hoeft zakelijk te zijn of een nut te dienen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat boeit het überhaupt van wie die tear off is.
Het is gewoon botte pech of het nou van Stroll, Hamilton, Sainz of Verstappen af kwam maakt allemaal niks uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet alles in de wereld hoeft zakelijk te zijn of een nut te dienen.
Aan "niet per se" heeft ie niet zoveel. Hij had gewoon nee moeten zeggen en door moeten rijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 02:43 schreef Nizno het volgende:
Bevestiging dat Lecrerc niet per se wilde gaan voor de fast lap
Zeker aangezien ze voor de strategie sowieso al bij de coureurs aanklopten..quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Aan "niet per se" heeft ie niet zoveel. Hij had gewoon nee moeten zeggen en door moeten rijden.
Binnenkort verschijnen op Twitter de filmpjes waarop 'te zien' is dat Max een vliegtuigje vouwde van zijn tearoff en hem zo in de remmen van Leclerc mikte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon botte pech of het nou van Stroll, Hamilton, Sainz of Verstappen af kwam maakt allemaal niks uit.
Dus dit hele gezever is bijzonder onnuttig
Ik denk een enorme puinhoop in de bandenstapel en grindbakken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Weet je wat grappig zou zijn, dat einde seizoen coureurs in elkaars auto gaan rijden, dus bijvoorbeeld Max in de Ferrari van Leclerc en andersom, ik ben dan weleens benieuwd wat er dan uitkomt.
James Bond stijl 2 drones op z'n achtervleugel die hij met een knop kan activeren om een tearoff bij iemand in brakeducts of sidepods te deponeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Binnenkort verschijnen op Twitter de filmpjes waarop 'te zien' is dat Max een vliegtuigje vouwde van zijn tearoff en hem zo in de remmen van Leclerc mikte.
Dan piep jij wel anders!
En ik zie niemand wat anders beweren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon botte pech of het nou van Stroll, Hamilton, Sainz of Verstappen af kwam maakt allemaal niks uit.
Dus dit hele gezever is bijzonder onnuttig
Dit is wel het verschil tussen een kampioen en een normale coureur. Als je er niet mee eens bent zeg je gewoon "nee, doei" en ga je niet als een jankbal zitten zeuren en alsnog doen wat je team wil. Sainz doet dit bijvoorbeeld al heel anders. Als hij toen ook naar zijn team had geluisterd had hij die overwinning ook kunnen vergeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 02:43 schreef Nizno het volgende:
Bevestiging dat Lecrerc niet per se wilde gaan voor de fast lap
Ik zie nu eerder Sainz WK worden ooit dan Leclercquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is wel het verschil tussen een kampioen en een normale coureur. Als je er niet mee eens bent zeg je gewoon "nee, doei" en ga je niet als een jankbal zitten zeuren en alsnog doen wat je team wil. Sainz doet dit bijvoorbeeld al heel anders. Als hij toen ook naar zijn team had geluisterd had hij die overwinning ook kunnen vergeten.
Ja, Ferrari is aan het kloten, maar Leclerc maakt het ze ook wel erg makkelijk. Grow a pair.
En dan weigeren naar de medical check te gaanquote:Seven-time F1 champion Lewis Hamilton has claimed he ‘almost broke his back’ after the Lap 1 incident with Fernando Alonso at the Belgian Grand Prix.
[...]
Speaking after the race, Hamilton admitted he was fortunate to come away without any serious injuries.
“Well, yeah, I almost broke my back coming down,” Hamilton said. “So it's a big, big hit. I remember just looking at the ground.
“So it was quite high. It was definitely high up. I'm grateful to be still alive and in shape.”
Beetje overdreven, Sainz heeft nooit kans gehad op het kampioenschap, Leclerc wel al is dat alweer een paar maandjes geleden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie nu eerder Sainz WK worden ooit dan Leclerc
Het lijken me allebei geen kampioenen, maar Sainz komt mentaal wel sterker over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie nu eerder Sainz WK worden ooit dan Leclerc
Wat een drama queen is het ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En dan weigeren naar de medical check te gaan
Ach ja, Lewis is ook mentaal zwak, maar is wel 7x kampioen geworden door een dominante auto, dus zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijken me allebei geen kampioenen, maar Sainz komt mentaal wel sterker over.
Lewis kan echter wel uitzonderlijk goed rijden. Ook in de regen bijvoorbeeld. Leclerc valt altijd wat tegen op zondag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach ja, Lewis is ook mentaal zwak, maar is wel 7x kampioen geworden door een dominante auto, dus zeg nooit nooit.
Dat is wel weer waar, Lewis maakt geen of weinig fouten als die vooraan rijdt, Leclerc (en ook Sainz) zijn minder strak wat dat betreft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lewis kan echter wel uitzonderlijk goed rijden. Ook in de regen bijvoorbeeld. Leclerc valt altijd wat tegen op zondag.
Je klinkt als Alonsoquote:
Alonso heeft dan ook gewoon gelijk, Lewis is één van de beste coureurs als het gaat over het rijden van strakke rondjes tijdens een kwalificatie of race. Echter behoor Lewis niet tot de absolute top als het aankomt op het echte racen, inhalen, etc.quote:
hij heeft sowieso gelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alonso heeft dan ook gewoon gelijk, Lewis is één van de beste coureurs als het gaat over het rijden van strakke rondjes tijdens een kwalificatie of race. Echter behoor Lewis niet tot de absolute top als het aankomt op het echte racen, inhalen, etc.
Denk serieus dat die dat door de dominantie van Mercedes gewoon "verleerd" is. De eerste jaren was hij er echt wel beter in.
Que alle aanvaringen met Massa in 2011.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alonso heeft dan ook gewoon gelijk, Lewis is één van de beste coureurs als het gaat over het rijden van strakke rondjes tijdens een kwalificatie of race. Echter behoor Lewis niet tot de absolute top als het aankomt op het echte racen, inhalen, etc.
Denk serieus dat die dat door de dominantie van Mercedes gewoon "verleerd" is. De eerste jaren was hij er echt wel beter in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |